Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктердің жүйесі

135

Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктердің жүйесі

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін білу, оның шешімдерінің жиынын сан аралығында белгілей және жаза білу дағдыларын қалыптастыру.

2.Дамытушылық: Өз беттерімен, бірлесе жұмыс істеуге, тез есептеуге, ойлануға дағдыландыру;

  1. Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу. Достарының пікірін тыңдауға, өз ойын айтуға үйрету, достық қарым-қатынастарын нығайту;

Сабақтың түрі: өткен тақырыпты бекіту сабағы

Сабақтың әдістері: топпен жұмыс, жеке жұмыс

Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, карточкалар

Сабақ барысы:   І. Ұйымдастыру кезеңі:

а)  Сәлемдесу

ә)  Оқушылар тізімін тексеру

б)  Сабақтың мақсатын нұсқау

 ІІ  Өткен тақырыпты қайталау:

1)Бір айнымалысы бар сызықтық және сызықтық емес теңсіздіктер жүйесі.

2)Функцияның анықталу облысы

3)Үй тапсырмасының орындалуын тексеру, сұрақтарына жауап беру

ІІІ  Бекіту кезеңі.

  • Жеке жұмыс: әр оқушыға беріледі.

1)            2)

 

3)                 4)

 

 

5)             6)

 

7)              8)

Топтық жұмыс орындалып жатқан кезде тексеріледі.

  • Топтық жұмыс: оқушыларды топқа бөлу, топ басшысын сайлау.

Қатесін тауып көрсету:

1-мысал:  Теңсіздікті шеш:

 

Төбесі ОХ осінің бойында жататын, тармағы жоғары қараған порабола саламыз:

Олай болса теңсіздік шешімі:  болады

Жауабы:

 

2-мысал: Теңсіздікті шеш:

 

ОХ осімен   нүктелерінде қиылысатын, тармағы төмен қараған порабола саламыз

Олай болса теңсіздік шешімі:  кесіндісі болады.

Жауабы:

  • Топтық жұмыс: (топ мүшелерін ауыстырғаннан кейін):

1нұсқа

2нұсқа

3 нұсқа

4 нұсқа

  • Жұптық жұмыс: №96 (оқулықпен жұмыс)
  • Сабақты қорытындылау:

а) есеп шешуде қандай білімге қол жеткіздің?

б) топпен жұмыс жасау қиын ба?

с) саған сабақта не ұнамады? Қолыңнан не келмеді?

д) топ мүшелерінің мықты жақтарын және кемшіліктерін айтып кет.

 

 

 

 

РЕФЛЕКСИЯ:

Тұжырым
Мен ……………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………түсіндім

 

Мен тапсырмаларды оңай  орындай аламын (алмаймын)-астын сызып көрсет

 

Менде……………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………қиындықтар болды

 

Мен…………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………….қате жібердім.