Квадрат теңсіздіктер

87

Сабақтың тақырыбы:         Квадрат теңсіздіктер

Сабақтың мақсаты:

     Білімділік:     Оқушыларға квадраттық  теңсіздікті шешуде функцияның

                                    графигін қолдану тәсілін,  интервалдар әдісін меңгерту.

     Дамытушылық: Есептер шығаруда тиімді тәсілді қолдану

              Тәрбиелік: Ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру.

    Сабақтың түрі: қорытынды сабақ

Сабақтың көрнекілігі: компьютер, слайд, магнит, плакат,маркер

Сабақтың әдісі: жобалау, оқыту  технология

                                               Сабақтың кезеңі

 

І. Ұйымдастыру( Жоқ оқушыларды белгілеу,сабақа дайындығын тексеру,

оқушыларды 4топқа бөлу )

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

                               1.Бақылау сұрақтары

  1. Қандай теңсіздік квадрат теңсіздік деп аталады?
    2. Квадрат теңсіздікті шешу кезінде қолданылатын ұғымдар қандай?
    3.Квадрат тңсіздікті шешудің әдістері?
  2. Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен шешеудің мағынасы неде?
    5. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шешудің мәні неде?
    6. Сызықтық теңсіздік деген не?

7.Теңдеу деген не?

  1. Жобалау, оқыту технология

(пайдаланып парабола әдісін І,ІІ,ІІІ жағдай  және интервал әдісі тексеру 4 топқа плакат,маркер таратылады.Оқушылар ойланып, берілген тапсырмаларын тақтаның алдында қорғайды)

                                         3.Сәйкестендір

D [ -1;4)
C ( -1;4]
В [ -1;4]

      

ІІІ. Есептер шығару

                                      

                                 1.“Білім биржасы” ойыны

(тақтада 3 конверт  ілінеді, оларда  әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар.Әрбір оқушы конверттерден өз мүмкіндіктері мен қабілеттеріне қарай тапсырма алып,дайындалып, есептерді шығарып,қойылған сұраққа  жауап береді)

 

 

 

ІҮ. Тест жұмысы

                                            Тест тапсырмалары

  1. х²-х-6<0 теңсіздігінің графиктік шешімін көрсет.

 

 

 

 

2.Толықтыр. -2х²-0,5х-10,5≤0 теңсіздігінің графиктік шешіміндегіпарабола тармақтары …………… қарай бағытталады.

  1. Теңсіздіктің шешімін тап:

     х(х-1)(х+2)<0

4.Сөйлемді дұрыс құра:

                1.тармақтары 2. және 3. D>0 4. егер 5. парабола 6. a>0 7. жоғары 8. онда 9. болса 10.бағытталады

5.Квадраттық функцияның графигі…………. деп аталады.

                                          Жауаптары

 1:А  2:төмен 3: (-∞;2 )(0;1 ) 4:4-3-2-6-9-8-5-1-7-10 5:парабола

 

Ү. Бағалау  (оқушылардың әр дұрыс жауаптары житонмен бағаланады )

ҮІ. Үйге тапсырма (№ 314 (3) №317(4) )