Квадрат теңдеулерді шешу

Пәні:  Математика          Сыныбы:  8А               Күні:  05.12.2014                  

Пән мұғалімі:  Мусипова Ғ.О.

Сабақтың тақырыбы:  Квадрат теңдеулерді шешу.

Сабақтың мақсаты:

а) білімділік: өткен тақырып бойынша оқушылардың білім мен біліктілігін сөйлеу арқылы нақты бекіту.

ә) тәрбиелілік: оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру,шыншылдыққа және шапшаңдыққа тәрбиелеу, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу.

б) дамытушылық: балаларды бірыңғай ақпараттық кеңістік – ұжымдық парасаттылыққа кіріктіру. Сабақта «оқы да — тоқы» ұстанымын жүзеге асыра отырып, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталану.

Сабақтың түрі: бекіту

Сабақтың көрнекілігі: ОӘЖӘ парағы, жаттықтырғыш парағы, интерактивті тақта, мультимедиялық подиум

Әдіс — тәсілі: « БжС »  технологиясы

Картасы: «Биоинтернет»

Сабақтың барысы:

2 тип. Іс-әрекет амалы мен білімді бекіту бойынша оқу сабағы: мотивация  > жетекші білім мен іс-әрекет амалдарын өзектендіру > стандарттық және өзгермелі жағдаяттарда білімді қолдану үлгілерін құру > білімді өз бетінше қолдану > бақылау және өздік бақылау > түзету > түйсіну.

 

 

 

 

1

 

 

 

Ұйымдастыру кезең. Түйсіну

 

ОӘЖӘ бойынша үй тапсырмасын сұрау

 

 

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.

ООМ бойынша жұмыс барысын жетілдіру.

Сыныпты белсендіру үшін  сөз көшбасшыға беріледі.

 

2

 

Жетекші білімдері мен іс-әрекет тәсілдерін өзектілендіру

 

Тақтаға мұғаліммен біргелесіп үздіксіз ОӘЖӘ сызбасы бойынша қатаң түрде жүйені шешетін кем дегенде үш сарапшы:  шақырылады. Терминологиялық дұрыс сөйлеуге баса көңіл аудару. Терминологиялық және  арнайы ереже бойынша дұрыс сөйлеу барысында оқушының психикалық дұрыс дамуына ықпал жасау.

 

 

Сыныптағы оқушылар, сарапшылар тарапынан тексерілетін, олардың сөйлеуіне қойылатын талаптарды білуі тиіс

 

3

 

1 цикл.

Стандартты және өзгермелі жағдаятта білімді қолдану үлгісін құрау

 

Сынып үш тапсырма алады ТКШ- АКШ –ЖКШ

 

ТКШ:  2

 

 

АКШ:

 

ЖКШ:

 

 

 

Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап – бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тексеру регламенті «Алгоритм» каратасындағыдай жүргізіледі.

 

 

 

Жұмыстың аяқталуы 5+30 формуласы бойынша. Сыныпты үш топқа бөлу – Альфа: ТКШ–АКШ-ЖКШ, Бета: АКШ-ТКШ,            Гамма: ТКШ тапсырмаларын орындау арқылы жүзеге асыру.

 

4

 

Білімді өз бетінше қолдану

 

Орындалған жұмыстар бойынша қатемен жұмыс. «Альфа» тобының сарапшылары ООМ толтырады және «Бета» топтарына сыныппен жұмыс жасауына бағыттайды.

 

Сынып ОӘЖӘ сызбасы негізінде сол тақырып бойынша жұмыс істейді.

 

5

 

Бақылау және өздік бақылау

 

«Бета» тобындағы сынақ тапсырғандары ООМ толтырады және «Гамма» тобына түсіндіруге көшеді немесе өз топтарында жағдаяттар бойынша жұмыс жасайды. Ешбір оқушы жұмыссыз отырмайды, тіпті сарапшылар қасына тақалмаса да өз бетінше ОӘЖӘ сызбасы бойынша айтуға үйрету.

 

 

Жұмыстың аяқталғаны ООМ ұяшықтарының толтырылуы бойынша анықталады. Сынақ тапсырғандар мен сарапшыларды қосқанда 63% кем болмауы тиіс.

 

6

 

Түзету

 

Сынып үш тапсырма алады ТКШ-АКШ-ЖКШ.

 

ТКШ:

 

АКШ: 18-

ЖКШ

Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап – бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тексеру регламенті «Алгоритм» каратасындағыдай жүргізіледі.

 

 

Жұмыстың аяқталуы тек «Бета» және «Гамма» топтары үшін  5+30 формуласы бойынша. Сыныпты үш топқа бөлу – Альфа: ТКШ–АКШ-ЖКШ, Бета: АКШ-ТКШ, Гамма: ТКШ тапсырмаларын орындау арқылы жүзеге асырылады.

 

 

7

 

Түйсіну

 

Бірінші айналымның (цикл) қорытындысын шығару.  Өткен  цикл бойынша жоғары деңгейге жетпеген оқушыларға бастапқыда тағайындалған сарапшыларды қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына бағыттау.  Жауапкершілік және кері байланыс заңдылығы бойынша әрекет ету.

 

Сынып көшбасшысы оқушыларды белсендіріп, әрбір оқушының басқалардан басымдылығы мен кемшіліктерін ескертіп, атап көрсетеді.

 

8

 

2 цикл. Стандартты және өзгермелі жағдаятта білімді қолдану үлгісін құрау

 

 

Орындалған жұмыстар бойынша қатемен жұмыс. «Альфа» тобының срапшылары ООМ толтырады және «Бета» топтарына сыныппен жұмыс жасауына бағыттау.

 

Сынып ОӘЖӘ сызбасы негізінде сол тақырып бойынша жұмыс істейді.

 

9

 

Білімді өз бетінше қолдану

 

«Бета» тобындағы сынақ тапсырғандары ООМ толтырады және «Гамма» тобына түсіндіруге көшеді немесе оз топтарында жағдаяттар бойынша жұмыс жасау. Ешбір оқушы жұмыссыз отырмайды, тіпті сарапшылар қасына тақалмаса да өз бетінше ОӘЖӘ сызбасы бойынша айтуға үйрету.

 

 

 

 

 

 

Жұмыстың аяқталғаны ООМ ұяшықтарының толтырылуы бойынша анықталады. Сынақ тапсырғандар мен сарапшыларды қосқанда 63% кем болмауы тиіс.

 

10

 

Бақылау және өздік бақылау

 

Сынып үш тапсырма алады ТКШ-АКШ-ЖКШ.

 

ТКШ:   3

 

АКШ:

 

ЖКШ:

 

Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап – бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңдерін тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тексеру регламенті «Алгоритм» картасындағыдай жүргізу.

 

Жұмыстың аяқталуы тек «Бета» және «Гамма» топтары үшін  5+30 формуласы бойынша. Сыныпты үш топқа бөлу – Альфа: ТКШ–АКШ-ЖКШ, Бета: АКШ-ТКШ, Гамма: ТКШ тапсырмаларын

орындау арқылы жүзеге асырылады.

 

11

 

Түйсіну

 

Екінші айналымның (цикл) қорытындысын шығару.  Өткен  цикл бойынша жоғары деңгейге жетпеген оқушыларға бастапқыда тағайындалған сарапшыларды қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына бағыттау.  Жауапкершілік және кері байланыс заңдылығы бойынша әрекет ету.

 

Сынып көшбасшысы оқушыларды белсендіріп, әрбір оқушының басқалардан басымдылығы мен кемшіліктерін ескертіп, атап көрсетеді.

 

10

 

Екінші айналымның (цикл) қорытындысын шығару. Өткен  цикл бойынша жоғары деңгейге жетпеген оқушыларға бастапқыда тағайындалған сарапшыларды (Салтанат пен Айгерім) қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына бағыттау.  Жауапкершілік және кері байланыс заңдылығы бойынша әрекет ету.

 

11

 

Түйсіну

 

Бірінші айналымның (цикл) қорытындысын шығару. Мұғалім, өткен цикл бойынша жоғары деңгейге жетпеген оқушыларға бастапқыда тағайындалған сарапшыларды қайта сол оқушылармен жұмыс жасауына бағыттайды.  Жауапкершілік және кері байланыс заңдылығы әрекет етуі керек. ООМ – жаңартылады.

 

 

Сынып көшбасшысы оқушыларды белсендіріп, әрбір оқушының басқалардан басымдылығы мен кемшіліктерін ескертіп, атап көрсетеді.

 

12

 

Түсінік беру

 

Цикл саны шектелмейді. Барлық сынып бойынша және сарапшылардың жұмысын карта бойынша барлық жұмыс барысына бағыт беріп отыру. Оқушылардың түсіндіру және тапсырманы дұрыс шешу біліктерін қатаң түрде тексеру.

 

 

Карта бойынша жұмыстың аяқталуы: оқушылардың 63% «Альфа» тобына өтуі міндетті.

 

13

 

Бағалау

 

Бағалау деңгей бойынша жүргізіледі: Альфа – 5 ұпай, Бета – 4 ұпай, Гамма – 3 ұпай. «Биоинтернет» картасы бойынша жұмыстың аяқталуы, «Альфа» тобына өткізуге оқушыларды ұсынған сарапшылардың жұмысы әсерлі болуы үшін сыныптың заң шығарушылары бонустар қояды.

 

 

Мұғалім сыныптық-команда мен көшбасшының тырысып күш салуы жұмысының сапасын ескереді.

 

14

 

Үй тапсырмасы

 

1. «Альфа» тобы ЖКШ 10 тапсырмасынан кем емес орындайды. Сарапшылар  ЖКШ 30 тапсырмасын орындайды. Бұл сарапшылар «Жаттықтырғыш» картасында мұғалімнің көмекшісі болады және де сабақта барлық топтың оқушыларының тапсырмаларының дұрыс орындалуын тексереді.

2. «Бета» тобы АКШ 10 тапсырма және ЖКШ 5 тапсырма орындауы тиіс.

3. «Гамма» тобы ТКШ тапсырмасы 10 кем емес  және АКШ 5 тапсырма орындауы тиіс.

 

 

Карта бойынша жұмыс барысының аяқталуы және  «Жаттықтырғыш» картасы бойынша мәліметтер болжамын беріледі.