функциясы және оның қасиеттері мен графигі

232

Сабақтың тақырыбы: функциясы және оның қасиеттері мен графигі

Сабақтың типі: жаңа материалды бекіту.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік мақсаты: Оқушыларды  функциясы және оның

қасиеттері жайлы алған білімдерін бекіту.

Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ой өрісін кеңейту, белсенділігін арттыру,  функциясының графигін сала білуге дағдыландыру.

Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды  өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге

тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: Деңгейлеп саралап оқыту.

Көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық.

Сабақ барысы

І. Ұйымдастыру.

    ІІ. Үй жұмысын тексеру.

   ІІІ. Қайталау. Функция дегеніміз не?

  1. Анықталу облысы деген не?
  2. Функцияның берілу тәсілдері.
  3. функциясы, қасиеттері.
Карточка 1

1. Есепте: ;

2. Салыстыр:    ;

 

3. Өрнекті ықшамда:

Карточка 2

1. Есепте: ;

2. Салыстыр:    ;

 

3. Өрнекті ықшамда:

Карточка 3

1. Есепте: ;

2. Салыстыр:    ;

 

3. Өрнекті ықшамда:

 

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіздер ме, балалар! Отырыңыздар. Балалардың сабаққа даярлығын тексеру. Бүгінгі біздің тақырыбымыз: «Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Бүгін біз сабақта түрлендірудің қасиеттерін қайталаймыз.
  2. «Қайталау – оқу анасы».(слайд4)

А) Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы.

В) Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері.

С) Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата.

Д) Әрбір тәсіл жайлы ашып айт.

 

                  “Кім шапшаң?”(слайд5)

  1. Математика тарихынан(слайд6)

Мұғалім. Әрқашан жаңа ұғымды, анықтаманы енгізген, теореманы дәлелдеген математик-ғалымның атын білу бізге қызық. Ал балалар, қай ғалым ғылымға бірінші болып арифметикалық квадрат түбір ұғымын енгізді? Осы адамның фамилиясының жанында ең үлкен сан мәні болады.

 

 

 

 

 

 

Тақтада ғалымдардың тегі және математикалық өрнек жазылып тұрады:(слайд7)

 

 

Рене Декарт (1596-1650) француз математигі, әрі философы.  1637жылы

арифметикалық  квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген.  1626 жылы нидерланды математигі А.Ширар түбірді мын түрде белгілеген V. (тақтада суреті шығады)

  1. «Тест». Өзіндік жұмыс. (слайд8)

                          Тест.

  1. өрнегінің мәнін есепте

а) 0,72;    в)0,1     с)0,2     d)-0,2

 

  1. өрнегінің мәнін тап.

а) 27;    в)11     с)-11     d)12

 

  1. Амалдарды орында:

а) -7,7;    в)-11,9     с)4,1     d)47

 

  1. бөлшегін иррационалдықтан босат.

а) ;    в)     с)     d)

 

  1. бөлшегін иррационалдықтан босат.

а) ;    в)     с)     d)

 

 

Жауаптары: (слайд9)

  1. с
  2. а
  3. а
  4. с
  5. а

 

 

Қате жіберген есептерді талқылау.

  1. 5. Сергіту сәті(слайд10) Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.
  2. Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже д.а. (+)
  3. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, дәрежелерін қосамыз.(+)
  4. Тік бұрыштың өлшемі 1800-қа тең. (-)
  5. функциясының графигі парабола. (+)
  6. функциясының графигі гипербола (-)
  7. 23=8                                                             (+)
  8. 4*4=-16
  9. (-5)2=-25 (-)

 

  1. Оқулықпен жұмыс. «Білімдіге – биіктен орын» (слайд11)

    №80, №89 (1,3), №93

7.Қорытынды: Балалар өздері қорытады. (слайд12)

 

  1. Үй жұмысы. № 89(2,4), № 91, №92. (слайд13)

      Бағалау