V тарауда алған теориялық білімдерін есептер шығаруда қолдана алу

Сабақтың мақсаты: V тарауда алған теориялық білімдерін есептер шығаруда қолдана алу

Білімділік: Тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтау, білімін есеп шығару барысында тексеру, міндетті деңгейін бақылау;

 

Дамытушылық: Оқушылардың ойлауын, танымдық қабілетін, логикалық  сауаттылығын дамыта отырып, олардың  пәнге  деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру, өз ойын сауатты түрде жеткізе білуді қалыптастыру;

 

Тәрбиелілік: Пәнге, білімге, шығармашылыққа, ойын еркін жеткізе білуге,  тәртіптілікке, сабырлылыққа, еңбек сүйгіштікке, ұқыптылыққа  тәрбиелеу, ұшқыр ойлы, шығармашылық қабілеті бар жеке тұлғаны қалыптастыру.

 

 

Сабақтың әдісі:  пысықтау

 

Сабақтың типі:  ойын — сабақ

 

Оқыту тәсілдері: Сұрақ – жауап, тест жұмысы, өз бетімен жұмыс, шығармашылық жұмыс.

 

Сабақтың көрнектілері:  Тесттер, таратпа материалдар, слайд, суреттер, оқулық, жұмыс дәптері, бағалау прағы, бағалау жетондары.

 

Пән аралық байланыс: Қазақ әдебиеті, информатика.

 

Сабақтың құрал – жабдықтары:   ИТ, тест, слайд.

 

Оқыту формалары: Топтық және ұжымдық.

 

Сабақ жүрісі:

                        І.Ұйымдастыру

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру (3-тапсырма)

ІІІ. Кім жылдам?

ІV. «Мозайка жинау».

  1. Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар
  2. VI. Бекіту. Тест

VІI.Үйге тапсырма

VIІI. Бағалау.

 

 

І. Ұйымдастыру кезеңі:

 

  • Оқушылармен сәлемдесу;
  • Оқушыларды түгелдеп, журналға белгілеу;
  • Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Бүгін сабағымызды ойын түрінде өткіземіз. Сыныбымыз үш топқа бөлінген.
Топтарға топ жетекшілерін сайлап аламыз.

ІІ.Өткенді еске түсірейік.
1. Мен — саған, сен — маған:

  1. Ондық бөлшектің жазылуында үтір қайда қойылады?
  2. Ондық бөлшектің жазылуындағы қай цифрлар ондық таңба деп аталады?
  3. Ондық бөлшектің, мысалы, 52,3142 ондық бөлшегінің, бөлшек бөлігінің разрядтарын атаңдар.
  4. Ондық бөлшектің соңына нөлдерді тіркеп жазғаннан немесе алып тастағаннан ондық бөлшек өзгере ме?
  5. Ондық бөлшектер координаталық сәуледе қалай салыстырылады?
  6. Ондық бөлшектер разряд бойынша қалай салыстырылады?
  7. Ондық бөлшектер қалай қосылады?
  8. Ондық бөлшектерді қалай азайдады?
  1. Теңдік тура болатындай етіп, тиісті жеріне үтір қойыңдар:
  • топ: 43+1,7=6 2-топ: 37+586=9,56              3-топ: 9,95-195=8

5+999=14,99                  83-0,38=7,92                          64-4=2,4

 

  1. Тақтаға 3 есеп ілінеді. Қатесін түзеу керек:

2,06+ 1,3=                                   61-7,64=                                 21,7+0,613=

 

+
+

2,06                                        61                               21,7

1,  3                                          7,64                           0,613

——————                     ———————         ————————

3,09                                         54,64                           21,1313

ІІІ. Кім жылдам?
Оқулықпен жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар.

І деңгей. №1019 (1-8)
ІІ деңгей. №1025

ІІІ деңгей. 1029 (1,3)
ІV. «Мозайка жинау»
Сендер мозайка жинауды жақсы көресіңдер. Біз осы мозайканы дұрыс құрастыруымыз керек. Бұл жай мозайка емес сиқырлы. Себебі олардың әрбіреуінің артында есептер жазылған. Сендер сол есептерді шешіп, жауабы дұрыс жазылған беттерге сәйкестендіріп қойсаңдар өздерің тұратын жерлерде кездесетін аңдар-құстар, жануарлардың суретін құрастырып аласыңдар.

1-топ. Амалдарды орындаңдар:

 

9,4+7,3=16,7

3,54+1,44=4,98

4,2+8,36=12,56

8,34-3,26=5,08

13,321-10,41=2,911

2,3-0,5=1,8

 

2-топ. Амалдарды орындаңдар:

 

4,6-2,85=1,75

6-3,82=2,18

8,314-1,203=7,111

24,541+1,9=26,441

18,2+3,832=22,032

21,612+7,39=29,002

 

3-топ. Амалдарды орындаңдар:

 

23,5+4,15=27,65

0,73+2,27=3

5,451+6,129=11,58

2,9-1,42=1,48

25,45-15,56=9,89

12,3-0,545=11,755

 

 

  1. Cергіту сәті. Логикалық тапсырмалар.
  2. Төртбұрыштың бір бұрышын кесіп тастаса неше бұрышы қалады ? (5)
  3. Алматыдан Астанаға қарай ұшақ 1 сағат 30 минут ұшқан,ал Астанадан Алматыға 90-ақ минут ұшты, неге ? (тең)
  4. Тоғайда 10 қарға отыр. Аңшы олардың екеуін атып алды, нешеуі қалды ? (2)
  5. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг тартады,ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша ? (3)
  6. Бір тонна мақта ауыр ма, бір тонна темір ауыр ма ? (тең)

VІ. Бекіту.

Енді әрбір оқушыға 5 сұрақтан құралған тест беремін.

1.Сандар тізімінің ішіндегі ең үлкен сан мен ең кіші санның қосындысын табыңдар:

2,3; 0,57; 8,3; 18,1; 1,57; 0,54

а) 18,67       b) 8,84      c)18,64      d) 19,64

  1. Берілген тізімдегі сандардың қосындысын табыңдар: 4,3; 0,87; 5,7

а) 10,87   b) 99,7   c)9,97     d) 1,087

  1. Базарға сатуға үйрек мен қазды әкелді. Үйректің салмағы 3,35кг, ал қаздың салмағы одан 2,475кг ауыр. Үйрек пен қаздың жалпы салмағы қанша?

а) 4,225кг   b) 3,35кг    c) 9,175кг    d) 0,875кг

  1. Берілген тізімдегі сандардың қосындысын табыңдар: 3,4; 0,87; 2,9

а) 6,17   b) 6   c) 7,17     d) 7

5.Сандар тізімінің ішіндегі ең үлкен сан мен ең кішісінің айырмасын табыңдар:

3,9; 15,11; 3,09; 15,01

а) 11,92       b) 12,02      c)11,21      d) 11,11

Жауаптары:

12345
cacca

 

 

Бағалау. Оқушыларды бағалау жинаған фишкаларымен қойылады.

 

 

 

 

 

Көк түс «5»,         жасыл түс «4»,                сары «3».

 

Көк                           жасыл                            сары

 

 

Үйге тапсырма:  №1024

Қорытынды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

Оқушының аты-жөніҮй тапсырмасыКім жылдам?Мозайка жинауСергіту сәтітестқорытынды
123
1Ақбота Айбала
2Амалхан Айкөркем
3Аманжол Айбар
4Әбітов Абылай
5Баймаганбетова Жансұлу
6Балуанбай Еркінбек
7Білімов Олжас
8Демеуова Жансая
9Демеуов Мақсат
10Жанзақ Аян
11Иманкалиева Ақниет
12Кенжебаева Нұрия
13Қанатқали Азат
14Мауытбаева Шынар
15Мұрат Индира
16Оңаев Ғани
17Сақтағанова Гүлмира
18темірханова Іңкар
19Шақтыбаев Абай
20Чанбаева Жанат