Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

97
Маңғыстау облысы   Ақтау қаласы

№8 орта мектептің математика пәні  мұғалімі

Тулегенова Шынар Агмашовна

 

6»А» сыныбына арналған  қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Күні : 26.12.12 ж
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Сілтеме:  Күнтізбелік жоспар,слайд
Сабақтың мақсаты:  Блум таксономиясы арқылы оқушыларға бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді ұғындыру.
Оқытудың мақсаты: Математика сабағында деңгейлік сұрақтар арқылы оқушыны ойлануға,салыстуруға өзіндік бағалау дағдысын қалыптастыруға үйрету.
Міндеті: 1.      Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің жазылуын, мәндес теңдеулер және олардың қасиеттеріне, үш түрлі жағдайларына ғылыми түсінік беріледі.

2.      Тапсырмаларды орындауда, топпен жұмыста бірін –бірін тыңдауға, өзін –өзі бағалай білуге дағдыланады

Оқыту нәтижелері:

 

1.      Тақырыпты түсінеді, талдайды.

2.      Теңдеу туралы білетін мәліметтеріне қосымша бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу туралы мәліметтерді қосады.

3.      Жақсылыққа, ынталанады, теңдеулерді шешеді, мәтін есепке теңдеу құрып үйренеді.

Қадамдар: 1.      Блум таксономиясы арқылы бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің ережесін шығарады;

2.      Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы ереже мен оқушы жұмысын салыстыру;

3.      Жаттығулар орындау. Пікір айтқызу.

Тапсырмалар   Блум таксономиясы бойынша топқа тапсырма беру.

1.      Білім.

2.      Түсіну .

3.      Қолдану.

4.      Талдау.

5.      Жинақтау.

6.       Бағалау.   .

 

                                                         Сабақтың барысы

 

              Мұғалімнің іс — әрекеті           Оқушының іс – әрекеті
1.Сыныпты ұйымдастыру.

2.Сабақты бастау.Топқа бөліну.(2мин) Оқушыларды бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулері жазылған  карточкалар арқылы топқа бөлемін.Рольдерін анықтаймын.(2мин). Көшбасшыны тағайындау.Бағалау бетшесін тарату.Топтағы көшбасшыны анықтауға арналған тапқырлық сұрақтар:

1)Түлкі әрбір 6 секундта 4 рет секіреді. Ол 10 рет секіру үшін қанша секунд кетеді ? (15 сек)

2)Айжанда 3 бүтін алма бар. Айжанда барлығы неше алма бар ? (5 алма)

3)Әсем поездың басынан есептегенде 7 – вагонға отырды. Марина поездың соңынан есептегенде 7 – вагонға отырды. Поезда неше вагон бар ? (13 вагон)

3.Үй тапсырмасын пысықтау.Өткен тақырып бойынша 3 топқа сұрақтар беремін.

Ø  Айнымалы дегеніміз не?

Ø  Жақшаны ашу туралы не білеміз ?

Ø  Ұқсас қосылғыштарды біріктіру туралы не білеміз ?

 

4.Тақырыпты хабарлау. Жаңа сабақтың мақсаты айтылады

Блум таксономиясы бойынша топқа тапсырма беремін.

1) Білім. Еске түсіру. Теңдеу дегеніміз не ? Сұрақ қойылады.

2) Түсіну. Мысал келтіріңдер ?

3) Қолдану. Келтірілген мысалдағы теңдеулерінді түрлендіріндер ?

4) Талдау. ax = b  түріндегі теңдеуге түрлендіруін талда ?

5) Жинақтау. ax = b  теңдеудің ережесін шығарып

айтындар ?

6) Бағалау. Кітаптағы ережемен салыстырып айтыңдар ?

Бұрынғы білімге қандай қосымша жаңалық болды ?

 

 

 

 

 

5. 4(х-3)=0  және  4х-12=0 бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің ұқсастығы мен айырмашылығы неде ?

 

Сергіту сәті. Қай топтың есте сақтауы күшті.

 

6.№ 839 есеп

1 – топ. 3х – 1=2(х — 2)

2 – топ. 3(х + 5)= 7 – 5х

3 – топ. 19(y — 9)= 3(y + 7)

 

7. Теңдеу сөзін  ағылшын, орыс тіліне аудар ?

 

 

Бағалау.

 

 

Рефлекция

 

Оқушылар топқа бөлінеді.

 

 

 

Оқушылар өздері таңдайды.Көшбасшы бағалайды.

 

 

 

 

 

Топта талқылайды.Топта бір оқушы шығып жауап береді.

 

 

1) Оқушы ойланады.

2) Оқушы жеке орындайды.

3) Оқушы құрастырған мысалдарын шығарады.Топта оқып таныстырады.

4) Мысалдың шығару жолына талдау жасайды.

5)Топта бір оқушы айтады.

6)Топтар әр түрлі әдістерді пайдаланып тапсырманы постермен қорғайды.

Оқушылар Венн диаграммасы арқылы қорғайды.

 

 

Топтар бір – бірінің есептерінің шешімін тексереді.

АКТ – ны пайдалану арқылы орындайды.

Әр топ көшбасшысы топ мүшелерін бағалайды.