«Аралас сандарды бөлу»

62

Сабақтың тақырыбы : «Аралас сандарды бөлу».        күні:   5 сынып

Мақсаты:

1.Аралас сандарды бөлудің ережелерін пайдаланып,оларды қолдана алуы

Түрлі тапсырмалар арқылы оқушы білімін тиянақтау, тақырып туралы түсініктерін кеңейту

  1. Дәлдікке, шапшаңдыққа  баулу.  Өз білімдерін тексере білуге үйрету,                                 шығармашылықпен жұмыс жасауға дағдыландыру.

3.Оқушылардың ой-өрісін логикалық ойлау қабілетін дамыту

Көрнекілігі:интерактивті тақта,таратпа қағаздар,математикалық сөздер

Түрі:жаңа сабақ

Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар

Сабақ барысы

I.Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу,түгендеу , көңіл күйлерін сұрау

 II.Үй тапсырмасын тексеру. үйге берілген есептің жауабын тақтаға жазу жұппен тексеру

       Мұғалім сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлайды. Үш топқа бөлу «Ең есепке жүйрік топты» анықтаймыз ?

III.  «Қайталу оқу- анасы» кезеңі

  1. Аралас санды бұрыс бөлшек түретінде жаз : 1 ұпай

        

2.Кері сандарды теріп жазыңдар          1 ұпай

және                          және                   2 және

және                         және                      және 8

3.Жай бөлшектерді көбейту      1 ұпай

 

 

  1. Аралас сандарға айналдыр: әр жауапқа 1 ұпай

 

5.Аралас сандарды қалай бөлеміз?ережесін айту

Иа біз 1.аралас санды айналдыруды білеміз

2.кері сандарды жазуды білеміз

3.жай бөлшектерді көбейтеміз

4.Аралас санға айналдыруды білеміз

Яғни біз аралас сандарды бөлуді білеміз деп  айта аламыз.

IV . «Кім жылдам»   кезеңі  әр топтан білім деңгейлері тең  3-оқушыны шығару жылдам.дұрыс шығарғандарға      1 ұпайдан есептеу                                                                                                                                                                                                         

№1. Бөлуді орындаңдар:      1 ұпай

а)           ә)  ;               б)

№2. Теңдеуді шешіңдер:

а)              ә)            б)

№3. Өрнектің мәнін табыңдар:

а) мұндағы          ә)   мұндағы

б)   мұндағы

  1. V. Сергіту сәті.

Оң қолымда 5 саусақ,

Сол қолымда 5 саусақ,

5- ке 5- ті қосқанда

Болып қалды 10 саусақ.

  1. VI. «Сәйкестендір» кестесі: капитандар сайысы
      5

VII. «Біле жүрейік»

Атау Уақыты Ұлты Тегі
Бөлшек сызығы,

бөлшек

ХІІ Итальян Леонардо Пизанский
Алым, бөлім ХІІ Грек Максим

Плануд

Б.з.д.

287-212

Грек Архимед
Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия   математигі Әл-Хорезми

VIII . Логикалық есептер шығару 1 ұпайдан

Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі?

Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді?

Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды?

 IХ . Қорытынды  Барлық ұпайларды санау жеңген «Ең есепке жүйрік топты» анықтау марапаттау.Бағалау

1.Сұрақ :Аралас сандарды қалай бөлеміз?

Не білдік?бүгінгі сабақтан не алдық әр оқушыдан сұрау  смайликтер таратып көңіл күйлерін білу

Х.Үйге тапсырма 865,866

1.Жас кезінде алған білім ,       

 2.Тасқа жазған жазумен тең.

3.Есейгенде алған білім,             

4.Құмға жазған жазумен.