«Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу» тақырыбына есептер шығару

Сабақ тақырыбы: «Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу» тақырыбына есептер шығару

Мақсаттары:

Білімділік:  Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндей білуін және координаталарын таба білу дағдысы мен іскерлігін жетілдіру. Біліктерін сараланған есептер шығару арқылы логикалық оймен  іске асыра білу.

Дамытушылық:  Оқушылардың өзіндік ізденісі арқылы ойлау қабілеттерін дамыту, оқу материалын ұзақ есте сақтауына жағдай жасау.

Тәрбиелік:  Алған білімдеріне жауапкершілікпен  қарауға,  өз мүмкіндігіне  сенуге, үлкен жетістікке  ұмтылуға үйрету, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.

Сабақ түрі: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу.

Әдіс- тәсілдері: сұрақ- жауап, көрнекілік , есептер шығару , дидактикалық ойындар, ауызша жаттығулар, графикалық диктант, деңгейлік тапсырмалар.

Сабақ барысы:  

І. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгендеу,

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:  № 515, 516

ІІІ. Өткенді саралау:    1. Графикалық диктант:  —              —  иә,       — жоқ

  1. Өзара тең бөліктер үлес деп аталады.
  2. бөлшектері қысқарылмайтын бөлшектер.
  3. Бөлшек сызығының астында бөлшектің алымы жазылады
  4. 15 минут сағаттың бөлігі
  5. Дұрыс бөлшек координаталық сәуледе 1 санының оң жағында орналасады.
  6. Дұрыс бөлшектің алымы бөлімінен кіші.
  7. бөлшегі дұрыс бөлшек
  8. Бұрыс бөлшек 1-ге тең немесе бірден үлкен
  9. бөлшегі координаталық сәуледе  бөлшегінің оң жағында орналасады.
  10. Дұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазуға болады.

 

 

2.«Мергендер»- сайысы: Тақтаға бес оқушы шығып, координаталық сәуледе орналасқан суреттердің координаталарына сәйкес нүктелерді атау және әр суреттің мағынасын түсіндіру.

(Мына суреттер сізге қандай ой береді?) («А» деңгейінің тапсырмалары)

 

 

 

 

 

ІҮ. Білімді бекіту:

  1. Есептер шығару: № 521, 523, («В» деңгейі), № 529 («С» деңгейі).
  2. Жұбыңды тап: «Лото» ойыны. Әр оқушыға қағаз қиықтары беріледі. Сол қиықтардың жалғасын дәл тауып, олардығ мағынасын ашып суреттерді құрастырғанда сыныптағы оқушылар 4 оқушыдан 3 топқа бөлінеді.

1 топ: мемлекеттік Ту , 2 топ:  мемлекеттік елтаңба, 3- топ: Алтын адам бейнесі

12
34

Сынып 4 адамнан тұратын А, В, С деңгейіне топтасады.

           «А»- деңгейі:

  1. Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда бөлшектердің теңдігі сақталады:

=

  1. Бұрыс бөлшектерді аралас сан түрінде жаз: ;

3.Бірлік кесіндіні 3 см етіп алып ; ; 1 бөлшектерін координаталық сәуледе кескінде.

              «В» деңгейі:

  1. Қатардың құрылау заңдылықтарын анықтап, келесі бөлшектерді жаз:

;  ;  ;          ;

2 .Жұлдызшаның орнына қандай санды қойғанда теңдік сақталады:      3=

  1. , және  бөлшектерін бірлік кесіндіні дәптердің 10 тор көзі етіп алып, координаталық түзуде кескінде.

           «С» деңгейі:

  1. Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыр: 9; 3
  2. Өрнектегі әріптің орнына мәнін қойып, бөлшекті қысқартып, шыққан бөлшекті аралас сан түрінде жазыңдар: , мұндағы х = 36; 51
  3.  ,   және  бөлшектерін бірлік кесіндіні дәптердің 12 тор көзі етіп алып, координаталық сәуледе кескінде.

Ү. Қорытындылау: 1. Рефлексия:

БілемінБілдім Білгім келеді?
   

Үйге: № 520, 522, 528, ААДТ (108 бет)