Алгебра 7 сынып Орта мерзімді жоспар

293

Алгебра 7  сынып Орта  мерзімді  жоспар

Сабақтың тақырыбы Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар күні
1 І тарау. Натурал көрсеткішті жəне бүтін көрсеткішті дəреже

 15 сағат

Мақсаты: Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Натурал көрсеткішті және бүтін көрсеткішті дәреже ұғымдарын үйренеді. Есеп шығару арқылы білімдерін кеңейтеді. Топпен және өз бетінше жұмыстануға дағдыланады. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2 Натурал көрсеткішті жəне көрсеткіші нөлге тең дəреже

Мақсаты:Оқушыларға натурал көрсеткішті дәреже және нөлге тең дәреже тақырыбын меңгерту. Есеп шығару қабілеттерін арттыру.

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Натурал көрсеткішті дәреже және нөлге тең дәрежені есептеуді үйренеді. Есеп шығару қабілеттері артады. Өз бетімен жұмыстануға машықтанады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар
3 Натурал көрсеткішті дəреженің қасиеттері

Мақсаты: 

Оқушыларға натурал көрсеткішті дәреже ұғымын меңгерту және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, . натурал көрсеткішті дәреже ұғымын меңгереді. Есеп шығару қабілеттері артады. Топпен және жеке жұмыс істеуге дағдыланады. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық,
4 Натурал көрсеткішті дəреженің қасиеттері

Мақсаты: Дәреженің негізгі қасиеттерін меңгерту. Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, .Дәреженің негізгі қасиеттерін пайдалана отырып,есеп шығару шеберліктері артады. Сыни түрде ойлайды.ұжымда жұмыс жасауға дағдыланады. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5 Бүтін көрсеткішті дəреже

Мақсаты: Бүтін көрсеткішті дәрежені меңгеру. Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу арқылы жаңа сабақты меңгерту

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Бүтін көрсеткішті дәрежені меңгереді. Формулаларын пайдалана алады. Есеп шығаруда қолдана біледі. Жаңа әдістерді қолдана алады. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6 Санның стандарт түрі

Мақсаты:

Сандарды стандарт түрге келтіруде

оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып үйрету, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

 

 

 

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

 

Сандарды стандарт түрге келтіруді меңгереді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. Есеп шығару қабілеттері артады. Сабақта жаңа әдістерді қолдана біледі. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7  

Бүтін көрсеткішті дəреженің қасиеттері.

Мақсаты:

Сандарды стандарт түрге келтіруде

оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып үйрету, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Сандарды стандарт түрге келтіруді меңгереді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. Есеп шығару қабілеттері артады. Сабақта жаңа әдістерді қолдана біледі Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, кеспе қағаздар
8 Құрамында дəрежелері бар өрнектерді түрлендіру

Мақсаты:

Оқушыларға құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіруді меңгеруге бағыт беру

оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіруді меңгереді.

Есеп шығаруда теорияны пайдалана алады.

Жұппен және топта жұмыс жасауға бейімделеді.

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
9  

y = ax2 түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигі

Мақсаты:

Оқушыларға y = ax2 функциясының графигін салуға және оның қасиеттерін меңгерту өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

 

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, y = ax2 функциясының графигін сала біледі, қасиеттерін есеп шығару барысында қолдана алады.

Топта жұмыс жасауға,ұйымшыдық қабілеттері қалыптасады.

 

 

 

 

 

 

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау..

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
10 y = ax2 түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигі

Мақсаты:

есеп шығаруда

қушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, .оқытудың және оқудың жаңа тәсілдерін оқушылар пайдалана алады. Есеп шығаруда өз беттерінше жұмыстануға қалыптасады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
11  

y = ax3 түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигі

Мақсаты: оқушыларға кубтық параболаны меңгерту. Есеп шығаруда y = ax3 функциясымен y = ax2 түріндегі функцияның айырмашылығын үйрету.өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар y = ax3 түріндегі функция, оның қасиеттері жəне графигін меңгереді

y = ax3 функциясымен y = ax2 түріндегі функцияның графиктерінің айырмашылықтарын анықтайды. Есеп шығаруда ажырата біледі. Джиксо әдісі бойынша сабақты меңгереді

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
12 y =  функциясы жəне  оның графигі

Мақсаты:

y = функциясын оқушыларға үйрету, есеп шығаруда графиктерді сала білуге дағдыландыру. Өз бетімен және топта жұмыс жасай білуге қалыптастыру

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, y =  функциясын меңгереді, графигін сала алады. Есеп шығаруда қолданады

Топта және жеке өз бетімен есеп шығаруға дағдыланады.

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
13 y =  функциясы жəне  оның графигі

Мақсаты: y = функциясын меңгеру есеп шығаруда графиктерді сала білуге дағдыландыру. Өз бетімен және топта жұмыс жасай білуге қалыптастыру

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, y = функциясын меңгереді.берілген тапсырмаларды орындауда функция графигін қолдана біледі және берілген тапсырма бойынша графиктерін сала алады. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
14 Бақылау жұмысы №1 «Натурал көрсеткішті жəне бүтін көрсеткішті дəреже»

Мақсаты: Оқушылардың өткен тарау бойынша алған білімдерін жүйелеу. Өз бетімен жұмыстануға дағдыландыру. Өткен тарау бойынша өз білімдеріне рефлексия жасату

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Оқушылар білімін тексеру

Оқушылар өз білімдерін сынайды және рефлексия жасайды

Оқушылардың  . Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту.. Дидактикалық материал
15 Қатемен жұмыс

Мақсаты:

Өткен тақырыптарды  еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Оқушылар білімін тексеру талдау жасай білу Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
16

 

 

 

 

ІІ тарау. Бірмүше жəне көпмүше — 16 сағат.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастыра отырып бірмүше және көпмүше тарауын меңгерту

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Бірмүше жіне көпмүше ұғымымен танысады. Білімдерін кеңейтеді. Сабақ барысында әртүрлі әдістерді қолдана біу арқылы тарауды меңгереді. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
17 Бірмүше жəне стандарт түрі. Бірмүшенің дəрежесі.

Мақсаты:  Оқушыларға бірмүше және оны стандарт түрге келтіруді меңгерту. Бірмүшенің дәрежесін есептеуге дағдыландыру. Теорияны практикада пайдалана білуге баулу.

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Бірмүше туралы біледі және оны стандарт түрге келтіре алады.Бірмүшенің дәрежесін есептей алады. Теорияны практикада қолдана біледі.

Топта және ұжымда жұмыс жасау дағдылары қалыптасады.

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
18  Бірмүше жəне стандарт түрі. Бірмүшенің  дəрежесі.

Мақсаты:  бірмүше және оның стандарт түріне есептер шығарту. оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып білімдерін кеңейту.

 

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Бірмүше туралы біледі және оны стандарт түрге келтіре алады.Бірмүшенің дәрежесін есептей алады. Теорияны практикада қолдана біледі.

Топта және ұжымда жұмыс жасау дағдылары қалыптасады

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
19  Бірмүше жəне стандарт түрі. Бірмүшенің дəрежесі.

Мақсаты:  :  бірмүше және оның стандарт түріне есептер шығарту. оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып білімдерін кеңейту.

 

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Бірмүше туралы біледі және оны стандарт түрге келтіре алады.Бірмүшенің дәрежесін есептей алады. Теорияны практикада қолдана біледі.

Топта және ұжымда жұмыс жасау дағдылары қалыптасады

Критерийлер бойынша  топтық  бағалау. Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
20    Көпмүше және стандарт түрі.  Көпмүшенің дəрежесі.

Мақсаты: Оқушыларға көпмүше және оның стандарт түрін меңгерту. Білім алу дағдысын және танымдық шығармашылық белсенділіктерін қалыптастыру.

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Көпмүше жәнеоның стандарт түрін меңгереді. Топпен жұмыстануға дағдыланады. Есеп шығару арқылы шешімдерн топта талдап тексереді,шығармашылық белсенділіктері артады. Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
21 Көпмүшелерді қосу, азайту

Мақсаты: Көпмүшелерді қосу және азайтуды меңгерту. Оқушылардың жеке тұлғалық  қасиеттерін қалыптастыру,топта жұмыс істеуге дағдыландыру.

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар. Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, оқуды бағалау, Көпмүшелерді қосу және азайтуды  меңгереді. Есеп шығару қабілеттері артады. Топта жұмыстануға жіне өз ойларын айта білуге дағдыланады. Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
22  Көпмүшелерді көбейту және бөлу

Мақсаты:  Көпмүшелерді көбейту және бөлуді меңгерту.Есеп шығаруда теорияны пайдалана білуге дағдыландыру

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ Көпмүшені көбейту және бөлу тақырыбын меңгереді. Теорияны есеп шығару барысында қолдана алады. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
23 Көпмүшелерді көбейту және бөлу

 Мақсаты:  Көпмүшелерді көбейту және бөлуді меңгерту.Есеп шығаруда теорияны пайдалана білуге дағдыландыру

 

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Көпмүшені көбейту және бөлу тақырыбын меңгереді. Теорияны есеп шығару барысында қолдана алады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар