10 сыныптағы алгебра және анализ бастамалары курсын қайталау

І тоқсан

10 сыныптағы алгебра және анализ бастамалары курсын қайталау

Қ/сОқып-үйренудің негізгі мақсаттарыОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасыОқып-үйренудің нәтижесіҮйрену мақсатында, бағаны қоса алғанда бағалауБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысыНегізгі дерек көздерКүні
 Тригонометриялық функция,туынды тарауларын қайталау

Тригонометриялық функция  қасиеттерін білу, формулаларын, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуді  үйрету, тарихына шолу жасау және өмірмен байланысын көрсету

 

Сын тұрғысынан ойлауға арналған тапсырмалар (ой қозғау)

деректер жинау әдісі

салыстыру және жинақтау.

сұрақ -жауап,

баяндау әдісі, зерттеу әдісі, ,

салыстыру және жинақтау.

презентациялау

(А)Тригонометриялық функция  қасиеттерін, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу формулаларын біледі;қарапайым функцияның туындысын таба алады

(В) Есептер шығаруда қасиеттерді, тригонометриялық теңдеулердің шешу формулаларын қолдана алады,күрделі функцияның туындысын есептейді

(С) Тригонометриялық тенсіздіктерді шешеді.

Жанаманың теңдеуін жаза алады

Формативті бағалау : Критерий арқылы бағалау,

мұғалімнің бағалауы;

Блум таксаномиясын негізге ала отырып бағалау;

сыныптың бағалауы;

Өзін өзі бағалау;

 

Суммативті бағалау.

Тест арқылы

 

 

Дарынды, талантты оқушыларға  арнайы тапсырмалар: Деңгейлік тапсырмалар; Логикалық,

постер қорғау шығармашылық тапсырмалар арқылы бағалау.

 

 

   Интерактивті тақта

Әдістемелік басылымдар

Үлестірмелі карточкалар

Ғаламтор,

Оқулық.

 

 

 

 
1.Тригонометриялық функциялардың негізгі  қасиеттері және графиктері-1сағат

Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін еске түсіру, есептер шығаруда қолдануға және  графиктерін тұрғызуды үйрету

 

топқа бөлу /бойларына байланысты

төмен және  жоғары дәрежелі сұрақ/

Д.Е.Ж. жұмыс: Ойлан, жұптас, бөліс әдісі

ұсыныс

(А) Функциялардың қасиеттерін  біледі

 (В) функциялардың қасиеттерін  есептер шығаруда қолдана алады  

(С) функцияның  графиктерін тұрғыза алады

Ынталандыру ретінде жауаптары толық болса,  «тамаша жауап», «өте жақсы», «жарайсың» деген сөздерді қолданамын, егер жауабы толық болмаса «әліде ойланып көрші», «тағы не айтуға болады» т.б сөздерді қолданып отырамын, балдық жүйемен критерий арқылы бағаланады Постер дайындау және оны қорғауАлгебра 10сынып

Дидактикалық материалдаржинағы

Постер

Ұялы телефон қолданылады.

 

 
2.Тригонометриялық теңдеулер шешу-1сағат

Кері тригонометриялық функциялар мен аргументтегі кейбір  сан мәндеріне байланысты бұрышты анықтауды білу, теңдеу шешу барысында жалпы және дербес формулаларын білу және оларды есептер шығаруда қолдану

топқа бөлу / «Атом және молекула»

 жеке жұмыс /тест/

постер қорғау

Деңгейлік тапсырмалар

 

(А) Кері тригонометриялық функциялардың аргументтегі кейбір  сан мәндеріне байланысты бұрышты анықтай алады, қарапайым деңгейдегі теңдеулерді шешеді

В) ортаңғы деңгейде теңдеулерді шешеді

 С) жоғары деңгейлі теңдеулерді шешеді

Формативті бағалау Критерий бойынша өзін-өзі бағалау,

топтық бағалау , рефлексия парақтары

Деңгейлік тапсырмалар орындау

Постер дайындау және қорғау

Оқулық,

АКТ: activstudio

Үлестірмелі парақтар

 

 
3.Тригонометриялық теңсіздіктер шешу-1сағат

Сағат тілі бойымен және сағат тіліне қарсы бағытты ажыратып, доғаға сәйкесті бұрышты  анықтауды, теңсіздік шешуге үйрету

 Тренинг «Ерекше комплимент айту»

 

Доп лақтыру

постер қорғау

Деңгейлік тапсырмалар

 

(А)Тригонометриялық функциялардың атауына сәйкес осьтерді біледі;

(В) теңсіздік таңбасына  сәйкесті доғаны анықтай алады

(С)Доғаға сәйкес келетін бұрышты анықтап, теңсіздік шешу

Формативті бағалау: Критерий бойынша өзін-өзі бағалау,

топтық бағалау , рефлексия парақтары

 оқулық, дидактикалық материалдар жинағы,

АКТ-ны қолдану

 
4.Туындыны есептеутопқа бөлу / «Атом және молекула»/;

жеке жұмыс /тест/

Деңгейлік тапсырмалар

 

(А) амалдарға қатысты туынды табу ережелерін біледі

(В) қарапайым функцияның туындысын таба біледі

(С) күрделі функция туындысын таба біледі

Критерий бойынша өзін-өзі бағалау,

топтық бағалау ,

Деңгейлік тапсырмалар орындау

Постер дайындау және қорғау

Оқулық,

Үлестірмелі парақтар

 
5Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі.

Функцияның аралықтағы ең үлкен жəне ең кіші мəндері.

Туынды практикалық есептерді шығаруда қолдану

 топқа бөлу / «түстер бойынша»/;

Мозайка әдісі

жеке жұмыс

 

(А) туынды таба біледі

(В) жанаманың теңдеуін жаза біледі

(С) бұрыштық коэффициент , бұрышты таба біледі

Критерий бойынша өзін-өзі бағалау топтық бағалау ,жеке тапсырмалар орындау

Постер дайындау және қорғау

Оқулық,

Үлестірмелі парақтар

 
6Туынды көмегімен функцияны зерттеу және графигін салутренинг « ия/жоқ»

топқа бөлу / «жұп/тақ»;

Мозайка әдісі

жеке жұмыс

 

(а) туынды таба біледі

(В) функцияның өсу кему, ойыс және дөңес, кризистік нүктелерін таба біледі

(с) функццияны толық зертеп , графигін тұрғыза біледі

Критерий бойынша өзін-өзі бағалау,

топтық бағалау ,

жеке тапсырмалар орындау

Постер дайындау және қорғау

Оқулық,

Үлестірмелі парақтар

 

 

Алғашқы функция және интеграл

Қ/сОқып-үйренудің негізгі мақсаттарыОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасыОқып-үйренудің нәтижесіҮйрену мақсатында, бағаны қоса алғанда бағалауБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысыНегізгі дерек көздеркүні
 Алғашқы функция және интеграл

Алғашқы функция. Анықталмаған интеграл, Қисықсызықты трапецияның ауданын таба біледі, интегралды геометриялық және физикалық есептерде қолдана біледі

Топтық жұмыс

Ойлан, жұптас, бөліс әдісі

Жеке жұмыс

(А)Алғашқы функция. Анықталмаған интегралды есептей біледі

(В)Қисықсызықты трапецияның ауданын таба біледі (С)интегралды геометриялық және физикалық есептерде қолдана біледі

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

 

Дарынды, талантты оқушыларға  арнайы тапсырмалар: Деңгейлік тапсырмалар; Логикалық,

постер қорғау шығармашылық тапсырмалар арқылы бағалау.

 

Интерактивті тақта

Әдістемелік басылымдар

Үлестірмелі карточкалар

Ғаламтор,

Оқулық

 
1.Алғашқы функция. Анықталмаған интеграл. Алғашқы функцияның негізгі қасиеті

Алғашқы функция. Анықталмаған интеграл ұғымдарымен, олардың қасиеттерімен таныстыру

Интеграл неге анықталмаған деп аталады? Проблемалық сұрақ туғызу

Есептер шығару

 

(А) Алғашқы функция ұғымын түсінеді

 (В) Алғашқы функция қасиеттерін  біледі

(С) Алғашқы функция қасиеттерін есептерде қолдана алады

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Алгебра 11сынып

Кестелер мен таблицалар

 
2Алғашқы функцияны табу ережелері 

Есептер шығару

 Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы 

 

 Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Алгебра 11сынып

Дидактикалық материалдар

Жинағы

Кестелер мен таблицалар

 
3Қисықсызықты трапеция. Қисықсызықты трапецияның ауданы.Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану(А)қисықсызықты трапеция ұғымымен танысыды

(В)қисықсызықты трапеция ауданын табуды үйренеді

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Алгебра 11сынып

Кестелер мен таблицалар

 
4Қисықсызықты трапеция. Қисықсызықты трапецияның ауданы.Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.

Джигсо

(А)қисықсызықты трапеция ұғымымен танысыды

(В)қисықсызықты трапеция ауданын табуды үйренеді

(С)берілген функция үшін алғашқы функцияны анықтау үшін біліммдері кеңейеді

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Алгебра 11сынып

Дидактикалық материалдар

Жинағы

Кестелер мен таблицалар

 
5Анықталған интеграл.Ньютон-Лейбниц формуласытүртіп алу

ББҮкестесі

(А) Ньютон-Лейбниц формуласын біледі

(В) анықталған интегралды есептей алады

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Алгебра 11сынып

Кестелер мен таблицалар

 
6Анықталған интеграл.Ньютон-Лейбниц формуласыТоптық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану(А) Ньютон-Лейбниц формуласын біледі

(В) анықталған интегралды есептей алады

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Алгебра 11сынып

Кестелер мен таблицалар

 
7Интегралдау.Жәрмеңке(А)алғашқы функцияны таба біледі

(В)Қисықсызықты трапеция ауданын есептей алады

(С)Анықталған интегралды есептеу дағдылары қалыптасады

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Алгебра 11сынып

Дидактикалық материалдар жинағы

Кестелер мен таблицалар

 
8Интегралдау.Жеке жұмыс(А)алғашқы функцияны таба біледі

(В)Қисықсызықты трапеция ауданын есептей алады

(С)Анықталған интегралды есептеу дағдылары қалыптасады

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.логикалық тапсырмалар  
9Анықталған интегралды ауданға берілген геометриялық есептерді шешуде қолдануЖоғары және төмен дәрежелі сұрақтар қою(А)алғашқы фунция табу кестесін біледі

(В) анықталған интегралды есептей алады

(С) ауданға берілген геометрияық есепті есептей біледі

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Алгебра 11сынып

Дидактикалық материалдар жинағы

Кестелер мен таблицалар

 
10Анықталған интегралды көлемге берілген геометриялық есептерді шешуде қолдануCыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

ББҮкестесі

(А)алғашқы фунция табу кестесін біледі

(В) анықталған интегралды есептей алады

(С) көлемге  берілген геометрияық есепті есептей біледі

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Алгебра 11сынып

Дидактикалық материалдар жинағы

Кестелер мен таблицалар

 
11Анықталған интегралды физикалық  есептерді шығаруда қолдануТоптық жұмыс 

СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.

 Мозайка

(А)алғашқы фунция табу кестесін біледі

(В) анықталған интегралды есептей алады

(С) физикалық есетерді шығара біледі

 

Мұғалімнің бағалауы

Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Алгебра 11сынып

Дидактикалық материалдар жинағы

Кестелер мен таблицалар

 
12Бақылау жұмысы№1 «Алғашқы функция және интеграл»Жеке жұмыс(А) Алғашқы  функцияны таба біледі

(В)  Анықталған интегралды есептей алады, Ньютон-Лейбниц формуласын біледі

(С) Анықталған интегралды ауданға берілген геометриялық есептерді шешуде қолдана алады

Критериалды бағалауОқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Үлестірмелі карточка 
13Бақылау жұмысын талдаутопқа бөлу /нұсқаларына байланысты/;

Ойлан, жұптас, бөліс әдісі

(А) Алғашқы  функцияны таба біледі

(В)  Анықталған интегралды есептей алады, Ньютон-Лейбниц формуласын біледі

(С) Анықталған интегралды ауданға берілген геометриялық есептерді шешуде қолдана алады

Формативті бағалауПостер дайындау және оны қорғауҮлестірмелі карточка 

 

Дәреже және түбір. Дәрежелік функция

Қ/сОқып-үйренудің негізгі мақсаттарыОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасыОқып-үйренудің нәтижесіҮйрену мақсатында, бағаны қоса алғанда бағалауБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысыНегізгі дерек көздеркүні
1n-ші дəрежелі түбір жəне оның қасиеттері. n-ші дəрежелі арифметикалық түбір.Топтық жұмыс 

СТО сабақ барысында тиімді пайдалану.

ББҮкестесі

(А)нақты санның түбірін таба біледі

(В) нақты сан түбірінің қасиеттерін біледі

(С) нақты санның ұасиеттерін есптер шығаруда қолдана біледі

Формативті бағалауОқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Алгебра 11сынып

Дидактикалық материалдар жинағы

Кестелер мен таблицалар

 
2Рационал көрсеткішті дəреже жəне оның қасиеттері. Түртіп алу(А)Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі

(В)Рационал көрсеткішті  дәрежелердің қасиетттерін қолдану арқылы өрнектердің мәнін есептейді

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Алгебра 11сынып

Дидактикалық материалдар жинағы

Кестелер мен таблицалар

 
3Рационал көрсеткішті дəреже жəне оның қасиеттері.Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар қою(А)Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі

(В)рацонал өрнектерді түрлендіре біледі

(С)Рационал көрсеткішті  дәрежелердің қасиетттерін қолдану арқылы өрнектердің мәнін есептейді

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы..Алгебра 11сынып

Дидактикалық материалдар жинағы

Кестелер мен таблицалар

 
4Иррационал көрсеткішті дəрежеКубизм

Джигсо стратегиясын пайдалану

(А)Иррационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі

(В)Иррацонал өрнектерді түрлендіре біледі

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.логикалық тапсырмаларАлгебра 11сынып

Кестелер мен таблицалар

 
5Иррационал өрнек. Иррационал өрнектерді түрлендіру.Ойлан, жұптас, бөліс әдісі(А)Иррационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі

(В)Иррацонал өрнектерді түрлендіре біледі

Мұғалімнің бағалауы

 Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылыАлгебра 11сынып

Дидактикалық материалдар жинағы

 
6Иррационал өрнек. Иррационал өрнектерді түрлендіру.Ойлан, жұптас, бөліс әдісі(А)Иррационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі

(В)Иррацонал өрнектерді түрлендіре біледі

(С)Иррационал көрсеткішті  дәрежелердің қасиетттерін қолдану арқылы өрнектердің мәнін есептейді

Мұғалімнің бағалауы

 Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылыАлгебра 11сынып

Дидактикалық материалдар жинағы

 
7Иррационал өрнектерді түрлендіруге есептер шығаруОйлан, жұптас, бөліс әдісі(А)Иррационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі

(В)Иррацонал өрнектерді түрлендіре біледі

(С)Иррационал көрсеткішті  дәрежелердің қасиетттерін қолдану арқылы өрнектердің мәнін есептейді

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Алгебра 11сынып

Дидактикалық материалдар жинағы

 
8Иррационал өрнектерді түрлендіруге есептер шығаруЖәрмеңке(А)Иррационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін біледі

(В)Иррацонал өрнектерді түрлендіре біледі

(С)Иррационал көрсеткішті  дәрежелердің қасиетттерін қолдану арқылы өрнектердің мәнін есептейді

Формативті бағалаулогикалық тапсырмаларҮлестірмелі карточка 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ- тоқсан

Қ/сОқып-үйренудің негізгі мақсаттарыОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасыОқып-үйренудің нәтижесіҮйрену мақсатында, бағаны қоса алғанда бағалауБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысыНегізгі дерек көздерКүні
9Иррационал теңдеу. Иррационал теңдеулерді шығаруТоптық жұмыс

Ойлан, жұптас, бөліс әдісі

Жеке жұмыс

(А)Алғашқы функция. Анықталмаған интегралды есептей біледі

(В)Қисықсызықты трапецияның ауданын таба біледі (С)интегралды геометриялық және физикалық есептерде қолдана біледі

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

 

Дарынды, талантты оқушыларға  арнайы тапсырмалар: Деңгейлік тапсырмалар; Логикалық,

постер қорғау шығармашылық тапсырмалар арқылы бағалау.

 

Интерактивті тақта

Әдістемелік басылымдар

Үлестірмелі карточкалар

Ғаламтор,

Оқулық

 
10.Иррационал теңдеу. Иррационал теңдеулерді шығаруИнтеграл неге анықталмаған деп аталады? Проблемалық сұрақ туғызу

Есептер шығару

 

(А) Алғашқы функция ұғымын түсінеді

 (В) Алғашқы функция қасиеттерін  біледі

(С) Алғашқы функция қасиеттерін есептерде қолдана алады

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Алгебра 11сынып

Кестелер мен таблицалар

 
11Иррационал теңдеулердің жүйелерін шығару. 

Есептер шығару

 Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы 

 

 Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Алгебра 11сынып

Дидактикалық материалдар

Жинағы

Кестелер мен таблицалар

 
12Иррационал теңдеулердің жүйелерін шығару.      
13Иррационал теңсіздік. Иррационал теңсіздіктерді шығару.      
14Иррационал теңсіздік. Иррационал теңсіздіктерді шығару.      
15Иррационал теңсіздіктер жүйелерің шығару      
16Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі      
17Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі      
18Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияны дифференциалдау      
19Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияны интегралдау      
20Дәрежелік функцияның туындысы мен алғашқы функциясына берілген есептерді шығару     
21Дәрежелік функцияның туындысы мен алғашқы функциясына берілген есептерді шығару      
22Дәрежелік функцияның туындысы мен алғашқы функциясына берілген есептерді шығару      
23Бақылау жұмысы №2

«Дәреже және түбір . Дәрежелік функция»

      
24Бақылау жұмысын талдау      

Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар

Қ/сОқып-үйренудің негізгі мақсаттарыОқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, оқыту формасыОқып-үйренудің нәтижесіҮйрену мақсатында, бағаны қоса алғанда бағалауБарлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысыНегізгі дерек көздерКүні
  Топтық жұмыс

Ойлан, жұптас, бөліс әдісі

Жеке жұмыс

(А)Алғашқы функция. Анықталмаған интегралды есептей біледі

(В)Қисықсызықты трапецияның ауданын таба біледі (С)интегралды геометриялық және физикалық есептерде қолдана біледі

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

 

Дарынды, талантты оқушыларға  арнайы тапсырмалар: Деңгейлік тапсырмалар; Логикалық,

постер қорғау шығармашылық тапсырмалар арқылы бағалау.

 

Интерактивті тақта

Әдістемелік басылымдар

Үлестірмелі карточкалар

Ғаламтор,

Оқулық

 
1 Интеграл неге анықталмаған деп аталады? Проблемалық сұрақ туғызу

Есептер шығару

 

(А) Алғашқы функция ұғымын түсінеді

 (В) Алғашқы функция қасиеттерін  біледі

(С) Алғашқы функция қасиеттерін есептерде қолдана алады

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Алгебра 11сынып

Кестелер мен таблицалар

 
2      
3      
4      
5      
6      
7      
8      
9