Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу.

60

Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу.

Сабақтың мақсаты:  Білімділік:Оқушылардың теңсіздіктерді шешіп, теңсіздіктің шешімін таба білу,жауабын жаза білуін, білімдерін нақтылау, жүйелеу, алған білімдерін тереңдету.

Тәрбиелілік: Оқушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа , алғырлыққа, белсенділікке, оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, математикалық мәдениетке тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, таным белсенділігін арттыру, оқушыны ұқыпты тыңдауға , практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары, деңгейлік тапсырмаларды орындау,
Сабақтың көрнекілігі: кестелер, ҰБТ, ОЖСБ  тапсырмалары , семантикалық карта , интерактивті тақта, бағалау парағы
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу,  түгендеу.Сабаққа әзірлігін тексеру.

І. Қызығушылығын ояту
Білім деген биік шың,

Бақытқа сені жеткізер.

Білім деген ақылшың,

Қиындықтан өткізер-деп бүгінгі сабағымызда «Теңсіздіктер әлеміне» саяхатқа шықалы отырмыз. Бәріңізге сәттілік тілеймін.алғашқы аттанатын еліміз «Ережелер»еліне тоқталып, ережелерді еске түсірейік.

       а) Үй жұмысын тексеру.

A №  1578           B №  1585

Келесі аялдамамыз «Ойшылдар елі» . Сіздерден әр тапсырмаларға  ойланып, дұрыс жауап  бергендеріңді қалаймын.
        ә). Өткен сабақты пысықтау.

  1. Сәйкестік тестін орындаңыздар және координаталық түзуде кескіндеңдер

 

 

1.

   1.
2.                          2.
3.                                3.
 4.                              4.

Жауабы: 14 , 23, 32, 41

ІІ. Мағынаны тану.

         а) Оқулықпен жұмыс №1581

         б)Қатесін табыңыздар.

 

 

 

Жауабы:                            Жауабы:                                   Жауабы:

Дұрысы:                                  Дұрысы:                                 Дұрысы

       в) Семантикалық картаны толтырыңыздар

         Жауабы

 

Теңсіздіктер

[-2;7] (-∞;-4) (6;8]
+
+
+
+
+

          г) Қос теңсіздіктерді шешіңіздер

А                                               А

В                                             B

 

 

С                                             C

 

Жауабы:  А  4<х<20 немесе (4;20)    А  -3<х<6 немесе (-3;6)

В  -1≤х<2 немесе [-1;2)    B   -9<x≤-1 немесе (-9;-1]

C  -3≤x<0 немесе [-3;0)    C -1<x<3 немесе (-1;3)

д) ҰБТ және ОЖСБ есептерін шығару

ҰБТ  жинақтары 29-нұсқа №9, 2007 жыл

Жауабы: Е)  (-∞;-4)

ОЖСБ дайындық 4-нұсқа №16 ,2013 жыл

Жауабы: В)

Сергіту сәті.

Білімділер еліне келдіп жеттік. Тапсырмаларымызды орындауда алдағы өткен білімдеріміз қажет.

е)  Теңсіздіктер жүйесінің шешімі болатын бүтін сандарды атаңыздар.

а)                                       б)                                      в)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жауабы: а) -4,-3,-2,-1,0,1,2,3,4,5,6

б) 5

в) -9,-8,-7,-6,-5,-4,-3, -2

ІІІ. Ой толғау.

   а)Тест тапсырмасы  компьютермен тексеру

1    2    3   -2≤х≤4    4   5

Жауабы

1.В  [-3;4)

2.С [2;7)

  1. Д [–1;2]
  2. А
  3. А (6;+∞)

Үй жұмысы  №1579 А 1584 В

Бағалау.Оқушылардың бағалау парағы бойынша.

Бүгінгі сабағымызда теңсіздіктер әлеміне саяхат жасап, мынадай қорытындыға келдік   естідім — ұмыттым,көрдім-  есімде қалды,жасадым- үйреніп алдым . Сабаққа белсенді  қатысқандарыңызға рахмет.