Туындыны табу ережелері

48

 

Сабақтың

тақырыбы

  Туындыны табу ережелері
Жалпы мақсаты Дифференциалдау ережелері мен туындыны табу формулаларын әр деңгейдегі есептер шығаруда қолдана білуе үйрету.
Оқу нәтижелері Дифференциалдау ережелері мен туындыны табу формулаларын қолданып әр деңгейдегі есептер шығара біледі.
Түйінді идеялар Формативтік бағалау арқылы жұмыс нәтижелерін талдау, жеке оқушыларды қадағалау, пәнге қызығушылығына, өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Топпен жұмыс жасау дағдыларын дамыту.
Дереккөздер Оқулық, оқыту әдістемесі;                                                Алгебра және анализ бастамалары,10-сынып, А.Е.Әбілқасымова,К.Д.Шойынбеков,М.И.Есенова, З.А.Жұмағұлова; ғаламтордан алынған ақпараттар;
Ресурстар Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер,маркерлер
Тапсырмалар Ой қозғау сұрақтары,

топтық  жұмыс,

оқулықпен жұмыс,

жеке жұмыс,

Қорытынды

Кері байланыс

Кейінгі тапсырмалар

 

 

Туынды табу ережелерін қолданып есептер шығарады.

 

Кезең дер           Ұйымдастыру формалары  

Тапсырмалар,атаулар

 

Мұғалім мен        оқушының іс-әрекеті

Ұйым дастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 Тұсау кесер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Қоры тынды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Презентация №1

 

 

 

 

 

Қайталау сұрақтары

Жеке жұмыс
Презентация №2

 

 

 

 

 

 

 

Үй жұмысы

 

 

 

 

 

 

Топқа бөлу

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық

жұмыс

 

 

Тақтамен , оқулықпен жұмыс

 

 

 

Жұптық жұмыс

 

 

 

 

Қосымша

жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

 

 

 

 

Үйге тапсырма

 

Бағалау

 

 

№1, №2, №3 топтар

 

 

 

 

 

 

 

 

Қазақстан жолы-2050:
Бір мақсат,бір мүдде,
бір болашақ
ҚР Президенті Н.Ә.НазарбаевтыңҚазақстан халқына Жолдауы

 

 

5ереже,

5 туындының формуласы,

5 есеп

 

 

 

 

 

 

 

 

§14; 143(а,ә),145 (а)

 

 

 

 

 

 

«Қызыл түс»,

«Жасыл түс» ,

«Сары түс» тобы

 

The Gummy Bear Song

 

 

 

 

 

 

 

 

№1 (151(в))

 

 
№2(152(а),153(а),154(а))

 

 

 

 

 

 

№3,№4

 

 

 

 

№5

 

 

 

 

 

 

 

«Мадақтау сэндвичі»

1 бөлік – позитивті комментарий, не ұнады;

2 бөлік – сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек;

3 бөлік – келешекке арналған комментарий: маған ұнады, бірақ келесі жолы …

 

 

 

 

§14;   152(ә),153(ә),154(ә)

 

 

Оқушылар  алдыңғы сабақтағыдай 3топқа бөлініп отырады.(Алдыңғы сабақта карточкадағы функцияның нүктедегі туындысы 1-ге тең болған оқушылар №1 топқа, 2-ге тең болғандары №2 топқа, 3-ке тең болғандары №3 топқа отырған еді.)

 

Мұғалім амандасып, презентациядағы Жолдауға назар аудартады.Сабақтың тақырыбы айтылып, мақсаты анықталады.

 

Оқушыларға карточкалар таратылады.

Қолдарына қызыл карточка тиген оқушылар ереже айтады,жасыл карточка түскендері туындыға қатысты формуланы айтса,ал сары түсті түскендері слайдта көрсетілген есептерді ауызша орындайды .(Сонда 15 оқушыға 15 тапсырма беріледі.)

 

3топ үй тапсырмасын постерге орындап, постер қорғайды. (Бөлшектің , көбейтіндінің, қосындының туындысын табуға арналған 3түрлі тапсырма)

 

Оқушылар қолдарына тиген

карточкалардың түстеріне сай топқа отырады.
Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген (қызыл,көк, сары түсті киімді 3биші билейтін) сергіту жаттығуларын қосылып жасайды.

 

Күннің жады, тақырыпты дәптерлеріне  жазады.

№1 карточкада берілген есепті топпен орындап, келесі топқа тексертеді,бағалатады.

 

әр топтан 1 оқушы тақтада орындайды.( Бөлшектің туындысын табуға , туынды таба отырып теңдеу, теңсіздік шешуге  күрделеніп берілген 3түрлі тапсырма)

 

Ал №3,№4карточкалардағы жұппен орындауға арналған тапсырмалар . Олардың жауаптары ауызша тексеріледі.

 

Алдыңғы тапсырманы ерте орындап болған оқушыларға арналған.

Жауаптары слайдта көрсетілген Жолдауға қатысты сұрақтардың жауаптары болып табылады.

 

1бөлік-« Сары түс»,

2 бөлік-«Жасыл түс»,

3 бөлік-«Қызыл түстілер» тобының айтылатын қорытындысы

 

 

 

туралы стикерлерге жазып,   сабақтағы көңіл-күйлерін білдіретін смайликтің қасына жапсырады.

 

 

 

 

 

 

Алдын-ала таратылып берілген бағалау парақшаларына критериалды бағалайды.

 

 

 

   Бағалау бетшесі 

Оқушының

аты

Қайталау сұрақ тары Пос тер орындау Пос тер қорғау №1 топ тық жұмы №2 тақта мен жұмыс №3,№4 жұп тық жұмыс №5 қосымша жұмыс Қорытын ды баға
1

 

 

2

 

3

 

4

555