Денелердің көлемдерінің жалпы қасиеті

68

 

геометрия 11 сынып Сабақ №22
Сабақ тақырыбы: Денелердің көлемдерінің жалпы қасиеті

 

Жалпы мақсат: Оқушылар денелердің көлемдері формулаларын  есептерде қолдануды жетік меңгереді.
Сілтеме: 1. Геометрия оқыту әдістемесі

2.11-сыныпқа арналған  геометрия  оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011

 

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Тік бұрышты параллелепепидтің көлемін есептеуді біледі.
Негізгі идеялар: Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады.
Сабақта қолданылатын материалдар: 1. 11-сыныпқа арналған  Геометрия  оқулығы

3. 11-сыныпқа арналған  Геометриядан  есептер жинағы

Оқыту әдістері: 1. Диалог

2. Проблемалық сұрақтар қою.

3.Түсіндіру

Дерек көздері: Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Тапсырмалар: Сұрақ-жауап, Есептер шығару.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)  фигуралар арқылы топқа бөлу. Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин) Айналу денелері жайлы қысқаша -қайталау  кескіні  ілінеді. Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады. Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) Көлем жазық фигуралардың аудандары сияқты шамалардыңбірі және ол мына негізгі қасиеттеріге ие

1.       Әрбір геометриялық дененің сан мен өрнектелетін көлемі бар

2.       Тең денелердің көлемдері де тең

3.       Егер денелер ортақ нүктелері жоқ, онда көлем бөліктерінің көлемдерінің қосындысына тең

 

№1

Vp=abc      V=Sh

 

Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді.

Жұмыс дәптерлеріне қысқаша формуларды  жазу.

 

   Есептерді тиімді тәсілдермен шығарады.

ІV. Бекіту    

(5 мин)

Кубтың көлемі жайлы түсінік беру

 

V=a3

Оқушылар есептер шығарады.
V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин) №3 -4септер

қосымша материалдар жинау

Үй тапсырмасын тиянақтап алады
VI. Бағалау   (5 мин)   Формативті бағалау Өзін-өзі  бағалайды
VII. Рефлексия

(3 мин )

Тақырыптың негізгі идеясын ашу «Білдім, білем»