Тік призманың көлемі

 

геометрия11 сыныпСабақ №23
Сабақ тақырыбы:Тік призманың көлеміі

 

Жалпы мақсат:Оқушылар тік призма көлемі формулаларын  есептерде қолдануды жетік меңгереді.
Сілтеме:1. Геометрия оқыту әдістемесі

2.11-сыныпқа арналған  геометрия  оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011

 

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:Тік призманың  көлемі формулансын есептеуде қолдана алады,  біледі.
Негізгі идеялар:Кеңістіктегі геометриялық денелердің көлемін есептеуді біледі.
Сабақта қолданылатын материалдар:1. 11-сыныпқа арналған  Геометрия  оқулығы

3. 11-сыныпқа арналған  Геометриядан  есептер жинағы

Оқыту әдістері:1. Диалог

2. Проблемалық сұрақтар қою.

3.Түсіндіру

Дерек көздері:Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Тапсырмалар:Сұрақ-жауап, Есептер шығару.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) жұпқа бөлу.Оқушыларөздері жұптасады
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин)Айналу денелері жайлы қысқаша -қайталау  кескіні  ілінеді. Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады.Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин)Теорема: тік призманың көлемі оның табаны мен биіктігінің көбейтіндісіне тең яғни     V=Sт ∙Н

Теореманың дәлелдеу

Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді.

Жұмыс дәптерлеріне көлем формулаларын түртіп алады

Есептерде тиімді қолданады

  

ІV. Бекіту    

(5 мин)

Алты бұрышты тік призманың көлемін қорытып шығарып түсінік беруОқушылар есептер шығарады.
V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин)№3 -4септер

қосымша материалдар жинау

Үй тапсырмасын тиянақтап алады
VI. Бағалау   (5 мин)  Формативті бағалауӨзін-өзі  бағалайды
VII. Рефлексия

(3 мин )

Тақырыпқа

Сұрақ –жауап

Екі жұлдыз бір тілек