Қиық пирамиданың көлемі

геометрия11 сыныпСабақ №25
Сабақ тақырыбы:Қиық пирамиданың көлемі
Жалпы мақсат:Оқушылар денелердің көлемдері формулаларын  есептерде қолдануды жетік меңгереді.
Сілтеме:1. Геометрия оқыту әдістемесі

2.11-сыныпқа арналған  геометрия  оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011

Геометрия оқулығы (Погорелов)

 

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:Қиық пирамиданың  көлемін есептеуді біледі.
Негізгі идеялар:Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады.
Сабақта қолданылатын материалдар:1. 11-сыныпқа арналған  Геометрия  оқулығы

3. 11-сыныпқа арналған  Геометриядан  есептер жинағы

Оқыту әдістері:1. Диалог

2. Проблемалық сұрақтар қою.

3.Түсіндіру

Дерек көздері:Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Тапсырмалар:Сұрақ-жауап, Есептер шығару.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

 

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) фигуралар арқылы топқа бөлу.Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин)Пирамиданың көлемі формуласы

Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады.

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин)Қиық пирамиданың көлемі формуласы

S1-  кіші табаны

S2— үкен табаны

H-биіктігі

Қиық пирпмианың көлемі формуласын  Жұмыс дәптерлеріне   жазып алады,

 

   Есептерді тиімді тәсілдермен шығарады.

ІV. Бекіту    

(5 мин)

Қиық пирамиданың  көлемі формуласына берілген есептер

есептер шешу

 

Оқушылар есептер шығарады.
V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин)№10,12 септер

қосымша материалдар жинау

 

Үй тапсырмасын тиянақтап алады
VI. Бағалау   (5 мин)  Формативті бағалауӨзін-өзі  бағалайды
VII. Рефлексия

(3 мин )

Тақырыптың негізгі идеясы

Көлем формуласын қорытып шығару

Екі жұлдыз, бір тілек