Цилиндрдің көлемі

175
геометрия 11 сынып Сабақ №27
Сабақ тақырыбы: Цилиндрдің көлемі
Жалпы мақсат: Оқушылар денелердің көлемдері формулаларын  есептерде қолдануды жетік меңгереді.
Сілтеме: 1. Геометрия оқыту әдістемесі

2.11-сыныпқа арналған  геометрия  оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011

 

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Тік бұрышты параллелепепидтің көлемін есептеуді біледі.
Негізгі идеялар: Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады.
Сабақта қолданылатын материалдар: 1. 11-сыныпқа арналған  Геометрия  оқулығы

3. 11-сыныпқа арналған  Геометриядан  есептер жинағы

Оқыту әдістері: 1. Диалог

2. Проблемалық сұрақтар қою.

3.Түсіндіру

Дерек көздері: Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Тапсырмалар: Сұрақ-жауап, Есептер шығару.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)  фигуралар арқылы топқа бөлу. Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин) Пирамиданың көлемі формуласы

Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады.

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) Цилиндрдің көлемі- табаны ауданы мен биіктігінің көбейіндісіне тең

Vц = St∙H    немесе     Vц=π∙R2∙H

Есептер шешу:

№1 Егер цилиндрдің биіктігі мен табан диаметрін 2 есеге ұзартса көлемі қалай өзгереді?

Vw1= π∙R2∙H

Vц2=π∙(4 r)2∙2h= Vц=32π∙R2∙H

Жауабы: 32есеге көбейеді

Цилиндр  көлемі формуласын  Жұмыс дәптерлеріне   жазып алады, сызбасын кескіндейді

№2

№4№5

 

   Есептерді тиімді тәсілдермен шығарады.

ІV. Бекіту    

(5 мин)

 №№11

V=? cm3 . H=3cm . R=2  cm

 

Оқушылар есептер шығарады. H=3cm . R=2  cm

V=? cm3 .

Шешуі:     Vц=π∙R2∙H

 

Vц=π(2 )∙2∙∙3=12π см3

Жауабы:

Vц=12π см3

V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин) №10,12 септер

қосымша материалдар жинау

Үй тапсырмасын тиянақтап алады
VI. Бағалау   (5 мин)   Формативті бағалау Өзін-өзі  бағалайды
VII. Рефлексия

(3 мин )

Тақырыптың негізгі идеясын ашу ББҮ