Қиық конустың көлемі

67
геометрия 11 сынып Сабақ №29
Сабақ тақырыбы: Қиық конустың  көлемі
Жалпы мақсат: Оқушылар денелердің көлемдері формулаларын  есептерде қолдануды жетік меңгереді.
Сілтеме: 1. Геометрия оқыту әдістемесі

2.11-сыныпқа арналған  геометрия  оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011

 

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Тік бұрышты параллелепепидтің көлемін есептеуді біледі.
Негізгі идеялар: Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады.
Сабақта қолданылатын материалдар: 1. 11-сыныпқа арналған  Геометрия  оқулығы

3. 11-сыныпқа арналған  Геометриядан  есептер жинағы

3.геометрия оқулығы 7-11 сынптар (Погорелов)

Оқыту әдістері: 1. Диалог

2. Проблемалық сұрақтар қою.

3.Түсіндіру

4, ЖИКСО

Дерек көздері: Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Тапсырмалар: Сұрақ-жауап, Есептер шығару.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)  фигуралар арқылы топқа бөлу. Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин) Пирамиданың көлемі формуласы

Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады. «Өрмекшінің торы»

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) Қиық конустың  көлемі формуласы

S1-  кіші табаны (кіші дөңделек)

S2— үкен табаны (үлкен дөңгелек)

H-биіктігі

№15,16

Қиық пирамиданың көлемі формуласын  Жұмыс дәптерлеріне   жазып алады,

Табаны аудандарын формуласын келтіреді

Формуланы түсінеді

№15

№16

ІV. Бекіту    

(5 мин)

Қиық пирамида көлемі формуласын есепте қолдану

№11

Оқушылар есептер шығарады.
V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин) №10,12 септер

қосымша материалдар жинау

Үй тапсырмасын тиянақтап алады
VI. Бағалау   (5 мин)   Формативті бағалау Өзін-өзі  бағалайды
VII. Рефлексия

(3 мин )

Тақырыптың негізгі идеясын ашу Білем   Білдім Білггім келеді