Конустың көлемі

87
геометрия 11 сынып Сабақ №28
Сабақ тақырыбы: Конустың  көлемі
Жалпы мақсат: Оқушылар денелердің көлемдері формулаларын  есептерде қолдануды жетік меңгереді.
Сілтеме: 1. Геометрия оқыту әдістемесі

2.11-сыныпқа арналған  геометрия  оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011

 

3.геометрия оқулығы 7-11 сынптар (Погорелов) 2001ж

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Тік бұрышты параллелепепидтің көлемін есептеуді біледі.
Негізгі идеялар: Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады.
Сабақта қолданылатын материалдар: 1. 11-сыныпқа арналған  Геометрия  оқулығы

3. 11-сыныпқа арналған  Геометриядан  есептер жинағы

Оқыту әдістері: 1. Диалог

2. Проблемалық сұрақтар қою.

3.Түсіндіру

Дерек көздері: Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Тапсырмалар: Сұрақ-жауап, Есептер шығару.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) Жеке жұмыс Жеке жұмыс жасайды

Тапсырманы өз беттерінше орындайды

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин) Пирамида көлемі формуласы

Цилиндр көлемі-?

Призма көлемі- ?

Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады.

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) Конус көлемі-1Табаны мен бикітігі көбейтіндісінің үштен біріне тең

 

V= Sт∙Н         немесе

V= ∙ π∙R2∙H

табаны дөңгелек    S=πR2

Оқушылар  пирпмианың көлемі формуласын  еспетріне түсіріп ұқсас екендігін айтып кетеді

№13   Конус

H=12cm  V=324πcm3

R=?

Шешуі:        V= ∙ π∙R2∙H

 

324π= ∙ π∙R2∙12/

R2= =81

Жауабы:    R=9cm

 

3ІV. Бекіту    

(5 мин)

Қиық пирпмиад көлемі фрмуласын қайталау Оқушылар есептер шығарады.
V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин) №14

Көлем формулаларын  жатқа білу

Үй тапсырмасын тиянақтап алады
VI. Бағалау   (5 мин)   Формативті бағалау Өзін-өзі  бағалайды
VII. Рефлексия

 

Тақырыптың негізгі идеясын ашу ББҮ