Конустың көлемі

геометрия11 сыныпСабақ №28
Сабақ тақырыбы:Конустың  көлемі
Жалпы мақсат:Оқушылар денелердің көлемдері формулаларын  есептерде қолдануды жетік меңгереді.
Сілтеме:1. Геометрия оқыту әдістемесі

2.11-сыныпқа арналған  геометрия  оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011

 

3.геометрия оқулығы 7-11 сынптар (Погорелов) 2001ж

 

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:Тік бұрышты параллелепепидтің көлемін есептеуді біледі.
Негізгі идеялар:Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады.
Сабақта қолданылатын материалдар:1. 11-сыныпқа арналған  Геометрия  оқулығы

3. 11-сыныпқа арналған  Геометриядан  есептер жинағы

Оқыту әдістері:1. Диалог

2. Проблемалық сұрақтар қою.

3.Түсіндіру

Дерек көздері:Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Тапсырмалар:Сұрақ-жауап, Есептер шығару.
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)Жеке жұмысЖеке жұмыс жасайды

Тапсырманы өз беттерінше орындайды

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау      (7 мин)Пирамида көлемі формуласы

Цилиндр көлемі-?

Призма көлемі- ?

Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады.

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин)Конус көлемі-1Табаны мен бикітігі көбейтіндісінің үштен біріне тең

 

V= Sт∙Н         немесе

V= ∙ π∙R2∙H

табаны дөңгелек    S=πR2

Оқушылар  пирпмианың көлемі формуласын  еспетріне түсіріп ұқсас екендігін айтып кетеді

№13   Конус

H=12cm  V=324πcm3

R=?

Шешуі:        V= ∙ π∙R2∙H

 

324π= ∙ π∙R2∙12/

R2= =81

Жауабы:    R=9cm

 

3ІV. Бекіту    

(5 мин)

Қиық пирпмиад көлемі фрмуласын қайталауОқушылар есептер шығарады.
V. Үй тапсырмасын  беру  (2 мин)№14

Көлем формулаларын  жатқа білу

Үй тапсырмасын тиянақтап алады
VI. Бағалау   (5 мин)  Формативті бағалауӨзін-өзі  бағалайды
VII. Рефлексия

 

Тақырыптың негізгі идеясын ашуББҮ