Тест жұмысы геометрия 11 сынып
геометрия | 11 сынып | Сабақ №31 | |||
Сабақ тақырыбы: | Тест жұмысы | ||||
Жалпы мақсат: | |||||
Сілтеме: | 1. Геометрия оқыту әдістемесі
2.11-сыныпқа арналған геометрия оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011
|
||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | Тік бұрышты параллелепепидтің көлемін есептеуді біледі. | ||||
Негізгі идеялар: | Кеңістіктегі геометриялық есептерді шығара алады. | ||||
Сабақта қолданылатын материалдар: | 1. 11-сыныпқа арналған Геометрия оқулығы
3. 11-сыныпқа арналған Геометриядан есептер жинағы |
||||
Оқыту әдістері: | 1. Диалог
2. Проблемалық сұрақтар қою. 3.Түсіндіру |
||||
Дерек көздері: | Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері |
||||
Тапсырмалар: | Сұрақ-жауап, Есептер шығару. | ||||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: | |||||
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | фигуралар арқылы топқа бөлу. | Фигуралардың түрлері бойынша топқа бөлінеді. | |||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (7 мин) | Пирамиданың көлемі формуласы
Сұрақ-жауап арқылы өткен тақырып сұралады. |
Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беруге талпынады, бірін бірі толықтырады | |||
ІІІ. Жаңа тақырып(20 мин) | Қиық пирпмианың көлемі формуласын Жұмыс дәптерлеріне жазып алады,
Есептерді шығарады. |
||||
ІV. Бекіту
(5 мин) |
Қиық пирпмиад көлемі фрмуласын қайталау | Оқушылар есептер шығарады. | |||
V. Үй тапсырмасын беру (2 мин) | №10,12 септер
қосымша материалдар жинау |
Үй тапсырмасын тиянақтап алады | |||
VI. Бағалау (5 мин) | Формативті бағалау | Өзін-өзі бағалайды | |||
VII. Рефлексия
(3 мин ) |
Тақырыптың негізгі идеясын ашу | ББҮ | |||