Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру

57

 

Сабақтың тақырыбы «Квадрат түбірлер қатысқан өрнектерді түрлендіру»
Сабақтың

мақсаты

өтілген тақырыпты пысықтау және оқушылардың есеп шығару қабілеттілігін қалыптасытру
Міндеттері 1. Білімділік:
көбейткішті түбір алдына шығару және түбір астына енгізу ережелерін қайтала;
2. Дамытушылық: 
а) математмкалық көзқарасын;

ә) есепті түсіндіруде сөйлеу қабілетін дамыту;

3 Тәрбиелік:

а) жұппен жұмыс жасауда өзара көмектесуге;
ә) оқушыны ұқыптылыққа,өз жұмысын және білімін дұрыс бағалауға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже Өрнектерді түрлендіруді толық орындап  жеке,жұп болып жұмыс жасауды және шығарылған есептерді талдауды игереді
Сабақтың түрі: ашық сабақ

Сабақтың типі: өтілген тақырыпты пысықтау сабағы

Сабақты өту тәсілі:оқытудағы жаңа тәсілдер,ой толғау,жеке және жұптық жұмыс,деңгейлік тапсырмаларды орындау

Көрнекілік:оқу құралдары, таратпа материалдар

Сабақтың барысы Мұғалімнің әрекеті Оқушы әрекеті Күтілетін нәтиже
Сабақты ұйымдастыру

 

1.Оқушыларды түгелдеу

2.Оқу құралын тексеру

3.Үй тапсырмасын тексеру

Орындарын тауып,сабаққа

дайындалады

Оқушы күнделікті

тәртіпке үйренеді

Тапсырмалар  
1.Ой қозғау.

 

Тақтаға өткенді пысық —  тайтын сұрақтар мен тапсырмалар жазылады. Тапсырмаларды орын-

дайды,сұрақтарға жауап айтады

Өткенді қайталап,

сабаққа көңіл аударады

2.Жұптық жұмыс   бірнеше мысалдар түзіп, мәндерінің бар болуын анықтауды талап ету Екі оқушы дәптерге жеке өздері  мысалдар түзіп,өзара орындалуы мен жауаптарды талдайды Өз бетімен жұмыс жасайды,бірін-бірі бағалайды
3. тест   тест сұрақтарын беру Сұраққа жауап беру Қысқа нұсқа ойлауды білу
4.Ой толғаныс

Топтық  жұмыс

 

Тақтаға бірнеше дұрыс

емес есептер жазу

Сәйкестікті орнатып, дәптерге жауап жазады Ой толғауды үйренеді,

көшбасшы басқаларға

 үлгі көрсетеді

6.Сергіту сәті Тапсырманы оқу   Қимыл әрекет жасау Сергіту, шапшаңдық
Үйге тапсырма   Күнделікке жазып қояды Білімді үйде пысық-

тайды

Сабақты қорыту Тапсырмаларды орындау нәтижесін талдап,

оқушыларды бағалайды

Күнделік  ұсыну Жасаған еңбегінің нә-

тижесін  білу