Күнтізбелік — тақырыптық жоспар 5-класс математика

171

Пәні:                                         математика

Сыныбы:                        5      (бесінші)

Барлық  сағаты:         204    ( екі  жүз  төрт)

І  жартыжылдықтағы   сағат   саны:  96    (тоқсан   алты)

ІІ  жартыжылдықтағы  сағат  саны:  108  ( бір  жүз сегіз)

Аптасына:                     6      ( алты  сағат)

Бақылау  жұмысы:     13     (он үш)

Өзіндік жұмыс ,тест:  5       (бес)

Жоспарды  құрғанда  негізге  алынды: Қазақстан Республикасы  Білім  және  ғылым  министрінің 2013 жылғы  3  сәуірде   №115  бұйрығымен  бекітілген  жалпы  білім беретін  мектептің  5-9сыныптарына  арналған  «Математика   және   информатика »  білім  саласы  пәндерінің   оқу  бағдарламалары,   оқулық

Оқулық:   математика   оқулығы,  Алматы  «» баспасы  2011 ж      Авторлары: А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова

Қосымша  әдебиеттер: «Математика  және  физика»  және  т.б  ғылыми –әдістемелік  журналдар,  оқулықтар, тест  жинағы

Күнтізбелік — тақырыптық  жоспар

5-класс  математика  (аптасына  6 сағат,  барлығы 204сағ)

Тақырыбы Сағат саны Мерзімі

 

 

Оқытудың 

мақсаты

Қолданыла

тын   әдіс тәсілдер

Сабақта          

 7 модульдің кіріктірілуі

 

Оқып

үйренудің  

нәтижесі

Балаларды  жалпы  қатыстыру Бағалау Дереккөздеркөрнекілік

тер

                                                                               І тарау . Натурал сандар және нөл саны  48  сағат
1-2 Натурал сандарды жазу 2   Натурал сандарды разрядтық  қосылғыштардың  қосындысы  түрінде жаза білуге  және оқуға үйрету СТО стратегиялары, түсіндіру,сұрақ жауап, диалогтік  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Натурал сандарды разрядтық  қосылғыштар

дың  қосындысы  түрінде жаза  біледі

Тренинг , жеке, жұптық жұмыс өзін  өзі бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар
3-5 Кесінді 3   Кесінді  және  оның  ұзындығы  бойынша білімдерін  пысықтау, кесінділерді өлшеп салу дағдыларын  қалыптастыру Көрнекілік   баяндау, сұрақ-жауап, практикалық, Эйлер -Венн диаграммасы, диалогтік  оқыту Кесіндіні өлшеп  салуды үйренеді Тренинг , жеке, жұптық жұмыс Жетондар  арқылы  бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар
6,7 Координаталық сәуле 2   Координаталық  сәуле туралы ұғым  қалыптастыру Көрнекілік   баяндау, сұрақ-жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру практикалық Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы жаңа тәсілдер,  АКТ, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Координаталық  сәуледе  натурал сандарды  және нөлді нүктемен кескіндеуді  және  оылуы мен жазылуын  біледі Жеке , жұптық жұмыс «Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар
8-10 Натурал сандарды салыстыру 3   Көптаңбалы натурал сандарды салыстыру бойынша  біліктерін  жетілдіру Сұрақ -жауап, топтық жұмыс, диалогтік  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау

Көптаңбалы натурал сандарды салыстырады, теңсіздіктерді  жазуды және  оқуды меңгереді Жеке , топтық жұмыс «Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар
11-13 Натурал сандарды қосу. 3   Көптаңбалы натурал сандарды  қосу біліктілігін, қосудың  қасиеттері  бойынша  алған білімін  және  оларды  есептеулерді ықшамдау  үшін қолдана  білу  біліктерін пысықтау Сұрақ -жауап, топтық жұмыс, диалогтік  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау

Көптаңбалы натурал сандарды  қосуды  және  қасиеттерін  есептер ығаруда  қолдануды   біледі Жеке , топтық жұмыс «Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар
14-16 Натурал сандарды азайту 3   Натурал сандарды азайтуды  және  азайтудың  компоненттері  туралы  білімдерін  жетілдіру Натурал сандарды азайту  амалын және  азайтудың  компоненттерін біледі
17-20 Натурал сандарды көбейту және бөлу 4   Көптаңбалы натурал сандарды  көбейту және  бөлу біліктілігін, оладрдың  қасиеттері  бойынша  алған білімін  және  оларды  есептеулерді ықшамдау  үшін қолдана  білу  біліктерін пысықтау Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмыс Диалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Натурал  сандарды  көбейту және  бөлу  амалдарын орындайды және  компоненттерін біледі Жеке , топтық жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар «Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар
21-23 Натурал сандарға амалдар қолдану 3   Натурал сандарға амалдар қолдану  біліктілігін  қалыптастыру Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмыс Диалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Натурал сандарға амалдар қолдануды және  амалдардың  орындалу  тәртібін біледі Жеке , топтық жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар «Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар
24 1-бақылау жұмысы 1   Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқуды бағалау Алған білімдері  жүйеленеді Деңгейлік тапсырма-

лар беру

  Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

25,26 Санды және әріпті өрнектер 2   Санды және әріпті өрнектер  ұғымын  қалыптастыру Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары Диалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Санды және әріпті өрнектер туралы біледі,  есептер шығарады Деңгейлік   тапсырмалар, тренинг

«Көңілді  жаттығу»

Бағалау парағы, рефлексия Оқулық, слайд, кеспе  қағаздар
27-29 Өрнектерді ықшамдау 3   Арифметикалық амалдардың  қасиеттерін  өрнектерді  ықшамдауға қолдан білуге үйрету Сұрақ -жауап, практикалық түсіндіру , топтық жұмыс Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау  Талантты  және дарынды  балаларды оқыту Оқытудағы жаңа тәсілдер

Өрнектерді  ықшамдайды, мәнін  табады Жеке , топтық жұмыс Бағалау парағы, рефлексия Оқулық, кеспе  қағаздар
30-33 Теңдеу 4   Арифметикалық амалдардың  белгісіз компоненттерін  табу негізінде теңдеулерді шешу біліктіліктерін  пысықтау Сұрақ -жауап, практикалық түсіндіру , топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту Диалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Теңдеулерді  шешу  алгоритмін біледі Жеке , топтық жұмыс, Деңгейлік   тапсырмалар, тренинг

 

«Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар
34-37 Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару 4   Теңдеулерді қолдану бойынша  түсініктерін  кеңейту, есептерді  теңдеулердің  көмегімен шығару  біліктілігін  қалыптастыру Есептерді   теңдеулердің  көмегімен шығаруды  үйренеді Оқулық, кеспе  қағаздар, интернет  материал

дары, журнал

38 2-бақылау жұмысы 1   Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау Алған білімдері  жүйеленеді Деңгейлік тапсырма-

лар беру

  Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

39-41 Бұрыш. Бұрыштың шамасы 3   Бұрыш  және  оның  түрлері мен  белгілеулері бойынша білімдерін  тиянақтау, транспортирдің  көмегімен бұрыштарды  өлшеп салу және  өлшеу  дағдысын  қалыптастыру Сұрақ -жауап, практикалық түсіндіру , топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, көшбасшылық

Транспортирдің   көмегімен бұрыштарды  өлшеп салу және  өлшеу  дағдысы  қалыптасады Жеке , топтық жұмыс, Деңгейлік   тапсырмалар, тренинг

 

«Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар, интернет  материал

дары, журнал, слайд тірек  сызбалар

42-44 Шеңбер. Дөңгелек. 3   Шеңбер, дөңгелек  және  олардың  элементтері  туралы білімдерін  пысықтау, сектор, толық бұрыш ұғымдарымен таныстыру Циркульдің көмегімен шеңбер мен дөңгелекті  салуды біледі
45 3-бақылау жұмысы 1   Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау Алған білімдері  жүйеленеді Деңгейлік тапсырма-

лар беру

  Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

46 Бақылау жұмысын талдау.  Натурал сандарға амалдар қолдану 1   Натурал сандарға амалдар қолдану  біліктілігін  қалыптастыру, есептер шығару Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмыс Диалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Натурал сандарға амалдар қолдануды және  амалдардың  орындалу  тәртібін біледі Жеке , топтық жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар «Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар
47 Бұрыш пен шеңберді салуға  арналған жаттығулар 1   Транспортирдің көмегімен бұрыштарды және  циркульдің  көмегімен шеңберді сала  білу   біліктілігін  қалыптастыру Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, Диалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Транспортирдің көмегімен бұрыштарды және  циркульдің  көмегімен шеңберді сала  білуге үйренеді Сұрақ — жауап, жеке, топтық жұмыс «Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар
48 Қайталауға  арналған  жаттығулар ( тест) 1   Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Алған білімдері  жүйеленеді Деңгейлік тапсырма-

лар беру

«Үш  шапалақ», жетондар  арқылы  бағалау Тест нұсқалары
                                                                                    ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі      24 сағ
49-51 Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар 3   Оқушыларды еселік, санның  бөлгіші, жай сан, құрама сан  ұғымдарымен таныстыру, санның бөлгішін және  берілген  санның  еселігін  табу  біліктіліктерін  қалыптастыру Сұрақ -жауап, түсіндіру , топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, көшбасшылық

Санның  бөлгішін және  берілген  санның  еселігін  табуды, құрама сандар туралы біледі, жай сандар кестесімен танысады Сұрақ — жауап, жеке, топтық жұмыс, деңгейлік   тапсырмалар, тренинг, дидактикалық  ойындар «Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалау, рефлексия Оқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар, флипчарт, слайд

Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

52,53 Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті 2   Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерімен  таныстыру Сұрақ -жауап, түсіндіру деңгейлеп оқыту Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерін біледі Сұрақ — жауап жеке, топтық жұмыс «Үш  шапалақ»,

«Екі  жұлдыз, бір тілек», жетондар  арқылы  өзін өзі бағалау

Оқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар, флипчарт, слайд

Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

54,55 Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері 2   Бөлінгіштіктің қасиеті  негізінде  санның  жазылуына  қарап, 2, 5, 10  сандарына бөлінетін  сандарды анықтау  біліктілігін қалыптастыру, жұп сан және тақ  сан  ұғымын енгізу Көрнекілік   баяндау, сұрақ-жауап, түсіндіру, СТО  стратегиялары, топтық , жұптық  жұмыс Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, Көшбасшылық

Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін біледі Жеке , топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік   тапсырмалар, тренинг, дидактикалық  ойындар

 

«Үш  шапалақ»,

«Екі  жұлдыз, бір тілек», жетондар  арқылы  өзін өзі бағалау, «Бағдар-

шам»  әдісі

56,57 Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілері 2   Бөлінгіштіктің қасиеті  негізінде  санның  жазылуына  қарап, 3, 9 сандарына бөлінетін  сандарды анықтау  біліктілігін қалыптастыру Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілерін біледі
58 4-бақылау жұмысы 1   Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау Алған білімдері  жүйеленеді Сұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма-

лар беру

  Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

59 Дәреже 1   Санның  дәрежесі, дәреже, дәреженің негізі, дәреженің  көрсеткіші  ұғымдарын  меңгерту Сұрақ -жауап, түсіндіру, СТО  стратегиялары Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Дәреже  туралы ұғым қалыптасады, санның  стандарт түрде жазылуы туралы біледі Сұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма-

лар беру, кестемен  жұмыс

«Бағдар-

шам»  әдісі, жетондар арқылы бірін бірі  бағалау

Оқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар, слайд
60,61 Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу 2   Натурал сандарды жай көбейткіштерге  жіктей білуге  үйрету Сұрақ -жауап, түсіндіру, СТО  стратегиялары, деңгейлеп  оқыту Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, Көшбасшылық

Натурал сандарды жай көбейткіштерге  жіктей білу  біліктілігі   қалыптасады Жеке , топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік   тапсырмалар, тренинг, дидактикалық  ойындар

 

«Үш  шапалақ»,

«Екі  жұлдыз, бір тілек», бағалау парағы

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар, слайд
62-64 Ең үлкен ортақ бөлгіш 3   Өзара жай сандар, ұғымдарымен  таныстыру, оларды табу біліктіліктерін  қалыптастыру Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, талдау, деңгейлеп  оқыту, топтық жұмыс Екі   және  бірнеше  сандардың   ЕҮОБ –ін  және  ЕКОЕ- ін табуды біледі Жеке , топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік   тапсырмалар, тренинг, дидактикалық  ойындар

 

Критерий бойынша бағалау, «Үш  шапалақ», бағалау парағы Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

65-67 Ең кіші ортақ еселік 3  
68,69 Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару 2  
70 5-бақылау жұмысы 1   Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау Алған білімдері  жүйеленеді Сұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма-

лар беру

  Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

71 Натурал сандардың бөлінгіштігіне  есептер  шығару 1   Натурал сандардың бөлінгіштігіне  есептер  шығару біліктілігін  қалыптастыру Диалогтік   оқыту,  СТО  стратегиялары, топтық   жұмыс Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау,  сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық, Оқытудағы жаңа тәсілдер

Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерін натурал сандардың 2, 5, 3, 9, 10-ға бөлінгіштік белгілерін біледі, екі   және  бірнеше  сандардың   ЕҮОБ –ін  және  ЕКОЕ- ін табуды біледі  Топтық  жұмыс, Деңгейлік   тапсырмалар, тренинг, дидактикалық  ойындар

 

Критерий бойынша бағалау, «Үш  шапалақ» Кеспе     қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

72 Қайталауға  арналған   жаттығулар (тест) 1   Тарау бойынша  алған  білімдерін тиянақтау Диалогтік   оқыту, деңгейлеп оқыту ,  СТО  стратегиялары ОүБ және оқуды бағалау,  сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ

Тарау бойынша  алған  білімдерін қайталау арқылы

Білімдерін пысықтайды

 

Деңгейлік   тапсырмалар «Үш  шапалақ», жетондар арқылы бағалау Тест  үлгілері, кеспе  қағаздар
                                                                     ІІІ тарау.   Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану     51 сағ
73 Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу 1   Жай бөлшектер ұғымын беру, жай бөлшектерді  оқу және жазу біліктіліктерін  қалыптастыру Диалогтік    оқыту,  СТО  стратегиялары, топтық   жұмыс, көрнекілік әдіс, түсіндіру Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау,  сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық, Оқытудағы жаңа тәсілдер, АКТ Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Жай бөлшектерді жазуды, оқуды, кез келген натурал санды жай  бөлшек түрінде жаза білуді  игереді Сұрақ – жауап, суретпен жұмыс, жеке, жұптық  жұмыс, тренинг, дидактикалық  ойындар, топтық  жұмыс

 

«Үш  шапалақ», жетондар арқылы бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

74-76 Жай бөлшектің негізгі қасиеті 3   Жай бөлшектің негізгі қасиетін таныстыру, оны бөлшектерді түрлендіруде  қолдана білу  дағдысын  қалыптастыру Жай бөлшектің негізгі қасиетін бөлшектерді түрлендіруде  қолдана біледі
77 Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан 1   Дұрыс және бұрыс бөлшектер,аралас сан ұғымдарымен  таныстыру, дұрыс және бұрыс бөлшектерді  ажырата  білуге үйрету Көрнекілік, түсіндіру, диалогтік   оқыту,  СТО  стратегиялары, түсіндірмелі сұрақ -жауап Дұрыс және бұрыс бөлшектерді, аралас сандарды ажырата  біледі Сұрақ – жауап, суретпен жұмыс,

жеке, жұптық  жұмыс

«Екі  жұлдыз, бір тілек», «Үш  шапалақ»,  бағалау парағы

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

78,79 Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру 2   Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра  білу дағдысын  қалыптастыру Диалогтік    оқыту,  СТО  стратегиялары, топтық   жұмыс, көрнекілік әдіс, түсіндіру Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау,  сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау

Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыруды біледі Деңгейлік   тапсырмалар, сұрақ- жауап «Үш  шапалақ», жетондар арқылы бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар
80,81 Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндеу 2   Жай бөлшектер мен аралас  сандарды координаталық сәуледе  кескіндей білу біліктілігін  қалыптастыру Түсіндіру ,  көрнекілік, сұрақ -жауап Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау

Жай бөлшектер мен аралас  сандарды координаталық сәуледе  кескіндей білуді үйренеді Деңгейлік   тапсырмалар, сұрақ- жауап «Үш  шапалақ», жетондар арқылы бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар
82 6-бақылау жұмысы 1   Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау Алған білімдері  жүйеленеді Сұрақ — жауап

 

  Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

83-86 Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру 4   Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді үйрету Түсіндіру Диалогтік    оқыту, топтық жұмыс Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық СТО

Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді біледі Сұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма-

лар беру, жеке, топтық  жұмыс

«Екі  жұлдыз, бір тілек», «Үш  шапалақ»,  бағалау парағы

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

87-89 Жай бөлшектерді салыстыру 3   Бөлімдері  бірдей және  бөлімдері әртүрлі  жай бөлшектерді, аралас сандарды  салыстыру біліктілігін қалыптастыру Түсіндіру Диалогтік    оқыту, топтық жұмыс

СТО  стратегиялары

Жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыруды  меңгереді
90-93 Жай бөлшектерді қосу және азайту 4   Жай бөлшектерді қосу және азайту амалдарын  орындау  ережелерімен таныстыру, есептеу  дағдыларын қалыптастыру Түсіндіру Диалогтік    оқыту, топтық жұмыс

СТО  стратегиялары

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық СТО

Жай бөлшектерді қосу және азайту амалдарын  орындауды біледі, есептер шығаруға  дағдыланады Сұрақ – жауап, суретпен жұмыс, жеке, жұптық  жұмыс, тренинг, дидактикалық  ойындар, топтық  жұмыс

 

«Үш  шапалақ», жетондар арқылы бағалау, Критерий бойынша бағалау

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

94-96 Аралас сандарды қосу 3   Аралас сандарды қосу амалын орындай білуге  үйрету  
97,98 Аралас сандарды азайту 2   Аралас  сандарды азайтуды  орындау,есептеу  дағдыларын қалыптастыру Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, талдау, деңгейлеп  оқыту, топтық жұмыс Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық СТО

Аралас сандарды азайту  амалын орындай білу біліктілігі   қалыптасады Сұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма-

лар беру, жеке, топтық  жұмыс

«Бағдар-

шам»  әдісі, жетондар арқылы бірін бірі  бағалау, Критерий бойынша бағалау

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

99,100 Натурал  саннан  аралас санды  азайту 2   Натурал  саннан  аралас санды  азайту ережесін  білу
101 Аралас саннан натурал  санды, дұрыс бөлшекті  азайту 1   Аралас саннан натурал  санды, дұрыс бөлшекті  азайту амалын орындай білу біліктілігін  қалыптастыру
102 7-бақылау жұмысы 1   Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау Алған білімдері  жүйеленеді Сұрақ — жауап

 

  Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

103-105 Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту 3   Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту ережесімен таныстыру  және  есептеу барысында қолдана білу дағдыларын қалыптастыру Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, талдау, деңгейлеп  оқыту, топтық жұмыс Оқытудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау

Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту  ережесін меңгереді, есептер шығаруда қолдана біледі Жеке , жұптық  жұмыс, тренинг, дидактикалық  ойындар, топтық  жұмыс

 

«Үш  шапалақ», жетондар арқылы бағалау, Критерий бойынша бағалау

Топтық бағалау

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

106-109 Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу 4   Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу ережесімен таныстыру  және  есептеу барысында қолдана білу дағдыларын қалыптастыру, өзара кері сандар  ұғымын  енгізу Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу ережесін меңгереді, есептер шығаруда қолдана біледі
110111 Жай бөлшектерге амалдар қолдану

 

 

 

2   Жай бөлшектер мен аралас сандарды  жазу, оқу,салыстыру және есептеу дағдыларын қалыптастыру, пысықтау  есептерін  шығару  арқылы  білімдерін  бекіту, жай бөлшекке  қатысты  мәтінді  есептерді  шығару Диалогтік   оқыту, талдау, деңгейлеп  оқыту, топтық жұмыс, СТО  стратегиялары Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық СТО

Жай бөлшектер мен аралас сандарға  амалдар қолдануды,  жай бөлшекке  қатысты  мәтінді  есептерді  шығаруды меңгереді Тренинг , дидактикалық  ойындар, топтық  жұмыс «Үш  шапалақ», Критерий бойынша бағалау

Топтық бағалау

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, флипчартИнтернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

112-114 Жай бөлшектерге амалдар қолдану 3  
115-117 Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табу 3   Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға  есептер шығару  біліктілігін  қалыптастыру Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, жұптық  жұмыс Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық СТО

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға  есептер шығарады Деңгейлік  тапсырмалар,тренинг , дидактикалық  ойындар, жұптық  жұмыс «Бағдар-

шам»  әдісі, жетондар арқылы бағалау, Критерий бойынша бағалау

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

118 119 Бірнеше объектінің бірігіп орындайтын жұмысына берілген есептер 2   Жалпы көлемі көрсетілмеген және бірігіп  атқарылатын  жұмысқа  есептер шығару тәсілдерімен таныстыру, осы тәсілдерді  қолданып есептер шығаруға  үйрету Бірнеше объектінің бірігіп орындайтын жұмысына берілген есептерді шығара білу біліктілігі  қалыптасады Деңгейлік  тапсырмалар,тренинг , дидактикалық  ойындар, жұптық  жұмыс Жетондар  арқылы бағалау, Критерий бойынша бағалау

Рефлексия

Оқулық,  суреттер, тірек сызбалар
120 8-бақылау жұмысы 1   Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау Алған білімдері  жүйеленеді Сұрақ — жауап

 

Критерий бойынша бағалау Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

121 Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға  есептер  шығару 1   Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға  есептер  шығаруға үйрету Диалогтік   оқыту, талдау, деңгейлеп  оқыту, топтық жұмыс, Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық СТО

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуды  меңгереді Сұрақ – жауап, карточкамен жұмыс, топтық  жұмыс

 

«Үш  шапалақ», Критерий бойынша бағалау Оқулық, кеспе  қағаздар
122 Қозғалысқа  арналған есептер  шығару 1   Жай бөлшектерге қатысты қозғалысқа  арналған есептер  шығара білу дағдысын  қалыптастыру Жай бөлшектерге қатысты қозғалысқа  арналған есептер  шығаруға  дағдыланады Сұрақ – жауап,топтық  жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг

 

Оқулық, кеспе  қағаздар
123 Қайталауға арналған  жаттығулар ( тест) 1   Тарау  бойынша пысықтау есептерін шығару, білімдерін тиянақтау Диалогтік   оқыту,  жұптық  жұмыс деңгейлеп  оқыту Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық

Тарау  бойынша білімдері тиянақталады Сұрақ – жауап, жеке,жұптық  жұмыс Тест үлгілері
ІV тарау. Ондық  бөлшектер және оларға амалдар қолдану      49 сағат
124-126 Ондық бөлшек. Ондық бөлшекті оқу және жазу 3   Ондық бөлшек ұғымын енгізу,ондық бөлшекті оқу және жазу дағдысын  қалыптастыру Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, топтық  жұмыс Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО

Бөлшек туралы  ұғымдары кеңейеді, ондық бөлшекті оқу және жазуды  меңгереді Сұрақ – жауап,топтық  жұмыс, тренинг

 

«Үш  шапалақ», «Бағдар-

шам»  әдісі, Топтық бағалау

 

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, флипчартИнтернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

127128 Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру 2   Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыра білуге  машықтандыру Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жаза біледі Сұрақ – жауап,жеке, топтық  жұмыс, тренинг

 

Критерий бойынша бағалау

Топтық бағалау

 

129-131 Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру 3   Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді  нүктемен белгілей білу, координаталық сәуледе белгіленген нүктенің координатасын анықтай білу, ондық бөлшектерді салыстыру Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, топтық  жұмыс Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ

Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді  кескіндеуді, ондық бөлшектерді салыстыруды біледі Сұрақ – жауап,жеке, топтық  жұмыс, тренинг

 

«Үш  шапалақ», «Бағдар-

шам»  әдісі, Топтық бағалау

 

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, флипчартИнтернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

132

133

Ондық бөлшектерді қосу 2   Ондық бөлшектерді қосу амалын орындай білуге үйрету,есептеу дағдыларын  қалыптастыру Ондық бөлшектерді қосуды меңгереді Сұрақ – жауап,топтық  жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг дидактикалық  ойындар

 

«Үш  шапалақ», Жетондар  арқылы бағалау Оқулық, слайд,

A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар

134-136 Ондық бөлшектерді азайту 3   Ондық бөлшектерді азайту амалын орындай білуге үйрету,есептеу дағдыларын  қалыптастыру Ондық бөлшектерді азайтуды  меңгереді Бағалау парағы
137 9-бақылау жұмысы 1   Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау Алған білімдері  жүйеленеді Сұрақ — жауап

 

Критерий бойынша бағалау Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

138 139 Ондық бөлшекті натурал санға көбейту 2   Ондық бөлшекті натурал санға көбейту амалын орындау алгоритмін біліп,оны есептер шығаруда қолдана білуге  үйрету Түсіндіру , диалогтік  оқыту, топтық  жұмыс Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО

Ондық бөлшекті натурал санға көбейту  амалын орындай біледі Сұрақ – жауап,топтық  жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг дидактикалық  ойындар

 

Жетондар  арқылы бағалау, Бағалау парағы

«Үш  шапалақ», «Бағдар-

шам»  әдісі, Топтық бағалау

 

Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар

140-143 Ондық бөлшектерді көбейту 4   Ондық бөлшектерді көбейту дағдыларын  қалыптастыру Ондық бөлшектерді көбейту амалын орындауды  меңгереді
144-146 Ондық бөлшекті натурал санға бөлу 3   Ондық бөлшекті натурал санға бөлу амалын орындау алгоритмін біліп,оны есептер шығаруда қолдана білуге  үйрету Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, топтық  жұмыс Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау , Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер,  СТО

Ондық бөлшекті натурал санға бөлу  амалын орындай біледі Сұрақ – жауап,топтық  жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг дидактикалық  ойындар

 

«Үш  шапалақ», «Бағдар-

шам»  әдісі, Топтық бағалау

 

Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар, флипчарт

147 148 Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу 2   Ондық бөлшектерді бөлу дағдыларын  қалыптастыру Ондық бөлшектерді бөлу амалын орындауды  меңгереді
149-151 Ондық бөлшекті бөлуге арналған  есептер 3  
152-154 Ондық бөлшекті 10, 100, 1000, … және 0,1; 0,01; 0,001 … санына көбейту және бөлу 3   Ондық бөлшекті 10, 100, 1000, … және 0,1; 0,01; 0,001 … санына көбейту және бөлу ережерін игеру, оны есептеуде қолдана білуге үйрету Ондық бөлшекті 10, 100, 1000, … және 0,1; 0,01; 0,001 … санына көбейту және бөлу ережерін  игереді
155 10-бақылау жұмысы 1   Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау Алған білімдері  жүйеленеді Сұрақ — жауап

 

Критерий бойынша бағалау Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

156-158 Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану 3   Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану, есептеу дағдыларын  қалыптастыру, мәтін есептер шығару Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту,топтық, жеке, жұптық жұмыс,СТО  стратегиялары Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ

Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдануға, есептер шығаруға дағдыланады Сұрақ – жауап,жеке, жұптық, топтық  жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг дидактикалық  ойындар

 

Бағалау парағы

«Үш  шапалақ», «Бағдар-

шам»  әдісі, Топтық бағалау «Екі  жұлдыз, бір тілек», Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар, флипчарт

159-161 Бөлшектерге қатысты  мәтін есептер 3  
162 163 Ондық бөлшекті дөңгелектеу 2   Санның  жуық мәні  ұғымымен таныстыру, әртүрлі  разрядтарға дейін  дөңгелектеу  ережесі  негізінде  сандарды дөңгелектеу   дағдысын қалыптастыру Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, топтық  жұмыс Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру  Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО, АКТ

Әртүрлі   разрядтарға дейін  дөңгелектеу  ережесі  негізінде  сандарды дөңгелектеуді  меңгереді Топтық    жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар Топтық бағалау «Екі  жұлдыз, бір тілек» Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар, флипчарт

164-166 Арифметикалық орта. Мода, ауытқу, медиана 3   Бірнеше санның  арифметикалық ортасын табу ұғымымен таныстыру,берілгендер бойынша  элементар  статистикалық  түсініктерді  қалыптастыру Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту,  жұптық жұмыс Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ

Бірнеше санның  арифметикалық ортасын табуды, мода, ауытқу, медиана туралы ұғымдарды біледі Сұрақ – жауап, жеке, жұптық жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг дидактикалық  ойындар

 

Бағалау парағы

«Үш  шапалақ», Жетондар  арқылы бағалау

Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер флипчарт
167 11-бақылау жұмысы 1   Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау Алған білімдері  жүйеленеді Сұрақ — жауап

 

Критерий бойынша бағалау Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

168 Статистикалық мәліметтерді кесте түрінде беру тәсілдері 1   Берілген статистикалық мәліметтерді кесте түрінде  кескіндеу  біліктілігін  қалыптастыру СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, жұптық жұмыс Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ

Берілген статистикалық мәліметтерді кесте түрінде кескіндей біледі Сұрақ – жауап, жеке, жұптық жұмыс  Критерий бойынша бағалау «Екі  жұлдыз, бір тілек», Рефлексия Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер флипчарт флипчартИнтернет  материал

дары

169170 Теңдеу  құрып  шығарылатын есептер 2   Бөлшектерге қатысты  теңдеу құрып шығарылатын есептерді  және теңдеулерді шешу дағдыларын қалыптастыру Диалогтік    оқыту, жұптық жұмыс Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ Теңдеу құруға және оның  шешімін табуға дағдыланады Сұрақ – жауап, жұптық жұмыс Критерий бойынша бағалау «Екі  жұлдыз, бір тілек», Рефлексия Кеспе   қағаздар, суреттер
171172 Қайталауға арналған  жаттығулар ( тест) 2   Тарау  бойынша пысықтау есептерін шығару, білімдерін тиянақтау Диалогтік   оқыту,  жұптық  жұмыс деңгейлеп  оқыту Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық

Тарау  бойынша білімдері тиянақталады Сұрақ – жауап, жеке,жұптық  жұмыс Бағалау парағы Тест үлгілері
V тарау.    Пайыз    14 сағ  
173-175 Пайыз 3   Пайыз ұғымымен таныстыру, пайызды санмен алмастыру,санның  бір пайызын табу  және  бір пайызы  белгілі  болғанда  санды  табуды  үйрету Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, баяндау, диалогтік  оқыту,  топтық жұмыс Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ, Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО

Пайыз туралы ұғым қалыптасады, санның пайызын табуды біледі Топтық    жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар Топтық бағалау «Екі  жұлдыз, бір тілек» Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар, флипчарт

176 177 Санның пайызын табу 2   Санның пайызын таба білу  біліктілігін қалыптастыру Санның пайызын табу алгоритмін  меңгереді
178 179 Пайызы  бойынша санды табу 2   Пайызы  бойынша санды табу біліктілігін қалыптастыру   Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ, Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО

Пайызы  бойынша санды табу біліктілігі қалыптасады Топтық    жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар Бағалау парағы  «Екі  жұлдыз, бір тілек» Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар, флипчарт

180 181 Статистикалық мәліметтерді беру тәсілдері. Диаграмма 2   Диаграмма  түрлерімен таныстыру,

берілген статистикалық мәліметтерді кесте түрінде, диаграмма бойынша  кескіндеу  біліктілігін  қалыптастыру

СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, жұптық жұмыс Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Берілген статистикалық мәліметтерді кесте түрінде, диаграмма бойынша кескіндей біледі Сұрақ – жауап, жеке, жұптық жұмыс  Критерий бойынша бағалау «Екі  жұлдыз, бір тілек», Рефлексия Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер флипчарт флипчартИнтернет  материал

дары

182 -184 Формула. Формула бойынша есептеу 3   Есеп шығару барысында  және есептеулер жүргізу кезінде формулаларды қолдана білу Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, көрнекілік, баяндау, диалогтік  оқыту,  топтық жұмыс Формулалармен танысады, есептер шығаруда қолданды Сұрақ – жауап, жеке, жұптық жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг дидактикалық  ойындар

 

Бағалау парағы

«Үш  шапалақ», Жетондар  арқылы бағалау

Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер флипчарт
185 12-бақылау жұмысы 1   Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау Алған білімдері  жүйеленеді Сұрақ — жауап

 

Критерий бойынша бағалау Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

186 Қайталауға арналған  жаттығулар ( тест) 1   Тарау  бойынша пысықтау есептерін шығару, білімдерін тиянақтау Диалогтік   оқыту,  жұптық  жұмыс деңгейлеп  оқыту Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық

Тарау  бойынша білімдері тиянақталады Сұрақ – жауап, жеке,жұптық  жұмыс Бағалау парағы Тест үлгілері
5-сыныптағы математика курсын қайталау  18 сағ
187 Өрнектер 1   Натурал сандарға амалдар қолдану,санды және әріпті өрнектерді  ықшамдау, мәнін табуға арналған еесептер шығару Сұрақ -жауап, практикалық, ойын элементтері СТО  стратегиялары, деңгейлік  тапсырмалар, жеке , жұптық  жұмыс Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Оқытудағы жаңа тәсілдер ,АКТ

ОүБ және оқуды бағалау Сыни  тұрғыдан ойлауға үйрету Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Көшбасшылық, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

 

Математика  курсы бойынша  өтілген тақырыптарды еске  түсіреді, қайталау арқылы

білімдері пысықталады

дамытады

Түрлі деңгейлік тапсырма-

лар арқылы, Жеке, жұптық тапсырмалар,

тренинг, дидактикалық  ойындар

«Екі жұлдыз, бір  тілек», бағалау критерий

лері  арқылы,

«Бағдар

шам» әдісі,  бағалау парағы рефлексия«Үш  шапалақ», Критерий  бойынша  бағалау

 

 

Оқулық, кеспе қағаздар, тірек  сызбалар,

Флипчарт, слайд, А3 форматы, маркер

188 Формулалар 1   Есеп шығару барысында  және есептеулер жүргізу кезінде формулаларды қолдана білу
189 Натурал сандардың бөлінгіштігі 1   Натурал сандардың бөлінгіштік  қасиеттерін пысықтау
190 Жай бөлшектер 1   Жай бөлшектерге амалдар қолдана білу біліктіліктерін  қалыптастыру
191 Жай бөлшектерді қосу және азайту 1  
192 Жай бөлшектерді көбейту және бөлу 1  
193 Жұмысқа мәтінді есептер 1   Жұмысқа , қозғалысқа арналған мәтінді есептерді шығару
194 Қозғалысқа мәтінді есептер 1  
195 Логикалық есептер 1   Логикалық есептер шығара білуге, ойлауға үйрету
196 Ондық бөлшектер 1   Ондық  бөлшектерге амалдар қолдана білу біліктіліктерін  қалыптастыру
197 Ондық бөлшектерді қосу және азайту 1  
198 Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу 1  
199 Көлемді табуға арналған есептер 1   Көлемді табуға арналған есептер шығару
200 Пайыздар 1   Пайызға  берілген есептер шығару
201 Бұрыштар 1   Бұрыштың  түрлерін, өлшеп салу алгоритмін қайталау, алған  білімдерін  пысықтау
202 Диаграммалар 1   Диаграмманың  түрлерін, салу алгоритмін қайталау, алған  білімдерін  пысықтау
203 Қорытынды бақылау жұмысы 1   Жыл бойы  алған  білімдерін  пысықтау Сұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау Алған білімдері  жүйеленеді Сұрақ — жауап

 

Критерий бойынша бағалау Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

204 Бақылау жұмысын талдау. 1