Күнтізбелік — тақырыптық жоспар 5-класс математика

Пәні:                                         математика

Сыныбы:                        5      (бесінші)

Барлық  сағаты:         204    ( екі  жүз  төрт)

І  жартыжылдықтағы   сағат   саны:  96    (тоқсан   алты)

ІІ  жартыжылдықтағы  сағат  саны:  108  ( бір  жүз сегіз)

Аптасына:                     6      ( алты  сағат)

Бақылау  жұмысы:     13     (он үш)

Өзіндік жұмыс ,тест:  5       (бес)

Жоспарды  құрғанда  негізге  алынды: Қазақстан Республикасы  Білім  және  ғылым  министрінің 2013 жылғы  3  сәуірде   №115  бұйрығымен  бекітілген  жалпы  білім беретін  мектептің  5-9сыныптарына  арналған  «Математика   және   информатика »  білім  саласы  пәндерінің   оқу  бағдарламалары,   оқулық

Оқулық:   математика   оқулығы,  Алматы  «» баспасы  2011 ж      Авторлары: А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова

Қосымша  әдебиеттер: «Математика  және  физика»  және  т.б  ғылыми –әдістемелік  журналдар,  оқулықтар, тест  жинағы

Күнтізбелік — тақырыптық  жоспар

5-класс  математика  (аптасына  6 сағат,  барлығы 204сағ)

ТақырыбыСағат саны Мерзімі

 

 

Оқытудың 

мақсаты

Қолданыла

тын   әдіс тәсілдер

Сабақта          

 7 модульдің кіріктірілуі

 

Оқып

үйренудің  

нәтижесі

Балаларды  жалпы  қатыстыруБағалауДереккөздеркөрнекілік

тер

                                                                               І тарау . Натурал сандар және нөл саны  48  сағат
1-2Натурал сандарды жазу2 Натурал сандарды разрядтық  қосылғыштардың  қосындысы  түрінде жаза білуге  және оқуға үйретуСТО стратегиялары, түсіндіру,сұрақ жауап, диалогтік  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Натурал сандарды разрядтық  қосылғыштар

дың  қосындысы  түрінде жаза  біледі

Тренинг , жеке, жұптық жұмысөзін  өзі бағалауОқулық, кеспе  қағаздар
3-5Кесінді3 Кесінді  және  оның  ұзындығы  бойынша білімдерін  пысықтау, кесінділерді өлшеп салу дағдыларын  қалыптастыруКөрнекілік   баяндау, сұрақ-жауап, практикалық, Эйлер -Венн диаграммасы, диалогтік  оқытуКесіндіні өлшеп  салуды үйренедіТренинг , жеке, жұптық жұмысЖетондар  арқылы  бағалауОқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар
6,7Координаталық сәуле2 Координаталық  сәуле туралы ұғым  қалыптастыруКөрнекілік   баяндау, сұрақ-жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру практикалықЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы жаңа тәсілдер,  АКТ, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Координаталық  сәуледе  натурал сандарды  және нөлді нүктемен кескіндеуді  және  оылуы мен жазылуын  біледіЖеке , жұптық жұмыс«Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалауОқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар
8-10Натурал сандарды салыстыру3 Көптаңбалы натурал сандарды салыстыру бойынша  біліктерін  жетілдіруСұрақ -жауап, топтық жұмыс, диалогтік  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау

Көптаңбалы натурал сандарды салыстырады, теңсіздіктерді  жазуды және  оқуды меңгередіЖеке , топтық жұмыс«Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалауОқулық, кеспе  қағаздар
11-13Натурал сандарды қосу.3 Көптаңбалы натурал сандарды  қосу біліктілігін, қосудың  қасиеттері  бойынша  алған білімін  және  оларды  есептеулерді ықшамдау  үшін қолдана  білу  біліктерін пысықтауСұрақ -жауап, топтық жұмыс, диалогтік  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау

Көптаңбалы натурал сандарды  қосуды  және  қасиеттерін  есептер ығаруда  қолдануды   біледіЖеке , топтық жұмыс«Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалауОқулық, кеспе  қағаздар
14-16Натурал сандарды азайту3 Натурал сандарды азайтуды  және  азайтудың  компоненттері  туралы  білімдерін  жетілдіруНатурал сандарды азайту  амалын және  азайтудың  компоненттерін біледі
17-20Натурал сандарды көбейту және бөлу4 Көптаңбалы натурал сандарды  көбейту және  бөлу біліктілігін, оладрдың  қасиеттері  бойынша  алған білімін  және  оларды  есептеулерді ықшамдау  үшін қолдана  білу  біліктерін пысықтауСұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмысДиалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Натурал  сандарды  көбейту және  бөлу  амалдарын орындайды және  компоненттерін біледіЖеке , топтық жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар«Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалауОқулық, кеспе  қағаздар
21-23Натурал сандарға амалдар қолдану3 Натурал сандарға амалдар қолдану  біліктілігін  қалыптастыруСұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмысДиалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Натурал сандарға амалдар қолдануды және  амалдардың  орындалу  тәртібін біледіЖеке , топтық жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар«Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалауОқулық, кеспе  қағаздар
241-бақылау жұмысы1 Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқуды бағалауАлған білімдері  жүйеленедіДеңгейлік тапсырма-

лар беру

 Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

25,26Санды және әріпті өрнектер2 Санды және әріпті өрнектер  ұғымын  қалыптастыруСұрақ -жауап, СТО стратегияларыДиалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Санды және әріпті өрнектер туралы біледі,  есептер шығарадыДеңгейлік   тапсырмалар, тренинг

«Көңілді  жаттығу»

Бағалау парағы, рефлексияОқулық, слайд, кеспе  қағаздар
27-29Өрнектерді ықшамдау3 Арифметикалық амалдардың  қасиеттерін  өрнектерді  ықшамдауға қолдан білуге үйретуСұрақ -жауап, практикалық түсіндіру , топтық жұмысЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау  Талантты  және дарынды  балаларды оқыту Оқытудағы жаңа тәсілдер

Өрнектерді  ықшамдайды, мәнін  табадыЖеке , топтық жұмысБағалау парағы, рефлексияОқулық, кеспе  қағаздар
30-33Теңдеу4 Арифметикалық амалдардың  белгісіз компоненттерін  табу негізінде теңдеулерді шешу біліктіліктерін  пысықтауСұрақ -жауап, практикалық түсіндіру , топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқытуДиалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Теңдеулерді  шешу  алгоритмін біледіЖеке , топтық жұмыс, Деңгейлік   тапсырмалар, тренинг

 

«Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалауОқулық, кеспе  қағаздар
34-37Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару4 Теңдеулерді қолдану бойынша  түсініктерін  кеңейту, есептерді  теңдеулердің  көмегімен шығару  біліктілігін  қалыптастыруЕсептерді   теңдеулердің  көмегімен шығаруды  үйренедіОқулық, кеспе  қағаздар, интернет  материал

дары, журнал

382-бақылау жұмысы1 Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалауАлған білімдері  жүйеленедіДеңгейлік тапсырма-

лар беру

 Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

39-41Бұрыш. Бұрыштың шамасы3 Бұрыш  және  оның  түрлері мен  белгілеулері бойынша білімдерін  тиянақтау, транспортирдің  көмегімен бұрыштарды  өлшеп салу және  өлшеу  дағдысын  қалыптастыруСұрақ -жауап, практикалық түсіндіру , топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, көшбасшылық

Транспортирдің   көмегімен бұрыштарды  өлшеп салу және  өлшеу  дағдысы  қалыптасадыЖеке , топтық жұмыс, Деңгейлік   тапсырмалар, тренинг

 

«Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалауОқулық, кеспе  қағаздар, интернет  материал

дары, журнал, слайд тірек  сызбалар

42-44Шеңбер. Дөңгелек.3 Шеңбер, дөңгелек  және  олардың  элементтері  туралы білімдерін  пысықтау, сектор, толық бұрыш ұғымдарымен таныстыруЦиркульдің көмегімен шеңбер мен дөңгелекті  салуды біледі
453-бақылау жұмысы1 Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалауАлған білімдері  жүйеленедіДеңгейлік тапсырма-

лар беру

 Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

46Бақылау жұмысын талдау.  Натурал сандарға амалдар қолдану1 Натурал сандарға амалдар қолдану  біліктілігін  қалыптастыру, есептер шығаруСұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмысДиалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Натурал сандарға амалдар қолдануды және  амалдардың  орындалу  тәртібін біледіЖеке , топтық жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар«Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалауОқулық, кеспе  қағаздар
47Бұрыш пен шеңберді салуға  арналған жаттығулар1 Транспортирдің көмегімен бұрыштарды және  циркульдің  көмегімен шеңберді сала  білу   біліктілігін  қалыптастыруСұрақ -жауап, СТО стратегияларыЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, Диалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Транспортирдің көмегімен бұрыштарды және  циркульдің  көмегімен шеңберді сала  білуге үйренедіСұрақ — жауап, жеке, топтық жұмыс«Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалауОқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар
48Қайталауға  арналған  жаттығулар ( тест)1 Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуАлған білімдері  жүйеленедіДеңгейлік тапсырма-

лар беру

«Үш  шапалақ», жетондар  арқылы  бағалауТест нұсқалары
                                                                                    ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі      24 сағ
49-51Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар3 Оқушыларды еселік, санның  бөлгіші, жай сан, құрама сан  ұғымдарымен таныстыру, санның бөлгішін және  берілген  санның  еселігін  табу  біліктіліктерін  қалыптастыруСұрақ -жауап, түсіндіру , топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, көшбасшылық

Санның  бөлгішін және  берілген  санның  еселігін  табуды, құрама сандар туралы біледі, жай сандар кестесімен танысадыСұрақ — жауап, жеке, топтық жұмыс, деңгейлік   тапсырмалар, тренинг, дидактикалық  ойындар«Үш  шапалақ»,Жетондар  арқылы  бағалау, топтық  бағалау, рефлексияОқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар, флипчарт, слайд

Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

52,53Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті2 Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерімен  таныстыруСұрақ -жауап, түсіндіру деңгейлеп оқытуБөлінгіштіктің негізгі қасиеттерін біледіСұрақ — жауап жеке, топтық жұмыс«Үш  шапалақ»,

«Екі  жұлдыз, бір тілек», жетондар  арқылы  өзін өзі бағалау

Оқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар, флипчарт, слайд

Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

54,55Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері2 Бөлінгіштіктің қасиеті  негізінде  санның  жазылуына  қарап, 2, 5, 10  сандарына бөлінетін  сандарды анықтау  біліктілігін қалыптастыру, жұп сан және тақ  сан  ұғымын енгізуКөрнекілік   баяндау, сұрақ-жауап, түсіндіру, СТО  стратегиялары, топтық , жұптық  жұмысЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, Көшбасшылық

Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін біледіЖеке , топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік   тапсырмалар, тренинг, дидактикалық  ойындар

 

«Үш  шапалақ»,

«Екі  жұлдыз, бір тілек», жетондар  арқылы  өзін өзі бағалау, «Бағдар-

шам»  әдісі

56,57Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілері2 Бөлінгіштіктің қасиеті  негізінде  санның  жазылуына  қарап, 3, 9 сандарына бөлінетін  сандарды анықтау  біліктілігін қалыптастыруНатурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілерін біледі
584-бақылау жұмысы1 Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалауАлған білімдері  жүйеленедіСұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма-

лар беру

 Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

59Дәреже1 Санның  дәрежесі, дәреже, дәреженің негізі, дәреженің  көрсеткіші  ұғымдарын  меңгертуСұрақ -жауап, түсіндіру, СТО  стратегияларыЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Дәреже  туралы ұғым қалыптасады, санның  стандарт түрде жазылуы туралы біледіСұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма-

лар беру, кестемен  жұмыс

«Бағдар-

шам»  әдісі, жетондар арқылы бірін бірі  бағалау

Оқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар, слайд
60,61Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу2 Натурал сандарды жай көбейткіштерге  жіктей білуге  үйретуСұрақ -жауап, түсіндіру, СТО  стратегиялары, деңгейлеп  оқытуЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық  оқыту,сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, Көшбасшылық

Натурал сандарды жай көбейткіштерге  жіктей білу  біліктілігі   қалыптасадыЖеке , топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік   тапсырмалар, тренинг, дидактикалық  ойындар

 

«Үш  шапалақ»,

«Екі  жұлдыз, бір тілек», бағалау парағы

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, тірек  сызбалар, слайд
62-64Ең үлкен ортақ бөлгіш3 Өзара жай сандар, ұғымдарымен  таныстыру, оларды табу біліктіліктерін  қалыптастыруТүсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, талдау, деңгейлеп  оқыту, топтық жұмысЕкі   және  бірнеше  сандардың   ЕҮОБ –ін  және  ЕКОЕ- ін табуды біледіЖеке , топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік   тапсырмалар, тренинг, дидактикалық  ойындар

 

Критерий бойынша бағалау, «Үш  шапалақ», бағалау парағыОқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

65-67Ең кіші ортақ еселік3 
68,69Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару2 
705-бақылау жұмысы1 Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалауАлған білімдері  жүйеленедіСұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма-

лар беру

 Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

71Натурал сандардың бөлінгіштігіне  есептер  шығару1 Натурал сандардың бөлінгіштігіне  есептер  шығару біліктілігін  қалыптастыруДиалогтік   оқыту,  СТО  стратегиялары, топтық   жұмысЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау,  сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық, Оқытудағы жаңа тәсілдер

Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерін натурал сандардың 2, 5, 3, 9, 10-ға бөлінгіштік белгілерін біледі, екі   және  бірнеше  сандардың   ЕҮОБ –ін  және  ЕКОЕ- ін табуды біледі Топтық  жұмыс, Деңгейлік   тапсырмалар, тренинг, дидактикалық  ойындар

 

Критерий бойынша бағалау, «Үш  шапалақ»Кеспе     қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

72Қайталауға  арналған   жаттығулар (тест)1 Тарау бойынша  алған  білімдерін тиянақтауДиалогтік   оқыту, деңгейлеп оқыту ,  СТО  стратегияларыОүБ және оқуды бағалау,  сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ

Тарау бойынша  алған  білімдерін қайталау арқылы

Білімдерін пысықтайды

 

Деңгейлік   тапсырмалар«Үш  шапалақ», жетондар арқылы бағалауТест  үлгілері, кеспе  қағаздар
                                                                     ІІІ тарау.   Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану     51 сағ
73Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу1 Жай бөлшектер ұғымын беру, жай бөлшектерді  оқу және жазу біліктіліктерін  қалыптастыруДиалогтік    оқыту,  СТО  стратегиялары, топтық   жұмыс, көрнекілік әдіс, түсіндіруЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау,  сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық, Оқытудағы жаңа тәсілдер, АКТ Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Жай бөлшектерді жазуды, оқуды, кез келген натурал санды жай  бөлшек түрінде жаза білуді  игередіСұрақ – жауап, суретпен жұмыс, жеке, жұптық  жұмыс, тренинг, дидактикалық  ойындар, топтық  жұмыс

 

«Үш  шапалақ», жетондар арқылы бағалауОқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

74-76Жай бөлшектің негізгі қасиеті3 Жай бөлшектің негізгі қасиетін таныстыру, оны бөлшектерді түрлендіруде  қолдана білу  дағдысын  қалыптастыруЖай бөлшектің негізгі қасиетін бөлшектерді түрлендіруде  қолдана біледі
77Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан1 Дұрыс және бұрыс бөлшектер,аралас сан ұғымдарымен  таныстыру, дұрыс және бұрыс бөлшектерді  ажырата  білуге үйретуКөрнекілік, түсіндіру, диалогтік   оқыту,  СТО  стратегиялары, түсіндірмелі сұрақ -жауапДұрыс және бұрыс бөлшектерді, аралас сандарды ажырата  біледіСұрақ – жауап, суретпен жұмыс,

жеке, жұптық  жұмыс

«Екі  жұлдыз, бір тілек», «Үш  шапалақ»,  бағалау парағы

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

78,79Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру2 Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыра  білу дағдысын  қалыптастыруДиалогтік    оқыту,  СТО  стратегиялары, топтық   жұмыс, көрнекілік әдіс, түсіндіруОқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау,  сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау

Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыруды біледіДеңгейлік   тапсырмалар, сұрақ- жауап«Үш  шапалақ», жетондар арқылы бағалауОқулық, кеспе  қағаздар
80,81Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндеу2 Жай бөлшектер мен аралас  сандарды координаталық сәуледе  кескіндей білу біліктілігін  қалыптастыруТүсіндіру ,  көрнекілік, сұрақ -жауапЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау

Жай бөлшектер мен аралас  сандарды координаталық сәуледе  кескіндей білуді үйренедіДеңгейлік   тапсырмалар, сұрақ- жауап«Үш  шапалақ», жетондар арқылы бағалауОқулық, кеспе  қағаздар
826-бақылау жұмысы1 Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалауАлған білімдері  жүйеленедіСұрақ — жауап

 

 Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

83-86Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру4 Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді үйретуТүсіндіру Диалогтік    оқыту, топтық жұмысЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық СТО

Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіруді біледіСұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма-

лар беру, жеке, топтық  жұмыс

«Екі  жұлдыз, бір тілек», «Үш  шапалақ»,  бағалау парағы

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

87-89Жай бөлшектерді салыстыру3 Бөлімдері  бірдей және  бөлімдері әртүрлі  жай бөлшектерді, аралас сандарды  салыстыру біліктілігін қалыптастыруТүсіндіру Диалогтік    оқыту, топтық жұмыс

СТО  стратегиялары

Жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыруды  меңгереді
90-93Жай бөлшектерді қосу және азайту4 Жай бөлшектерді қосу және азайту амалдарын  орындау  ережелерімен таныстыру, есептеу  дағдыларын қалыптастыруТүсіндіру Диалогтік    оқыту, топтық жұмыс

СТО  стратегиялары

Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық СТО

Жай бөлшектерді қосу және азайту амалдарын  орындауды біледі, есептер шығаруға  дағдыланадыСұрақ – жауап, суретпен жұмыс, жеке, жұптық  жұмыс, тренинг, дидактикалық  ойындар, топтық  жұмыс

 

«Үш  шапалақ», жетондар арқылы бағалау, Критерий бойынша бағалау

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

94-96Аралас сандарды қосу3 Аралас сандарды қосу амалын орындай білуге  үйрету 
97,98Аралас сандарды азайту2 Аралас  сандарды азайтуды  орындау,есептеу  дағдыларын қалыптастыруТүсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, талдау, деңгейлеп  оқыту, топтық жұмысЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық СТО

Аралас сандарды азайту  амалын орындай білу біліктілігі   қалыптасадыСұрақ — жауап Деңгейлік тапсырма-

лар беру, жеке, топтық  жұмыс

«Бағдар-

шам»  әдісі, жетондар арқылы бірін бірі  бағалау, Критерий бойынша бағалау

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

99,100Натурал  саннан  аралас санды  азайту2 Натурал  саннан  аралас санды  азайту ережесін  білу
101Аралас саннан натурал  санды, дұрыс бөлшекті  азайту1 Аралас саннан натурал  санды, дұрыс бөлшекті  азайту амалын орындай білу біліктілігін  қалыптастыру
1027-бақылау жұмысы1 Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалауАлған білімдері  жүйеленедіСұрақ — жауап

 

 Бақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

103-105Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту3 Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту ережесімен таныстыру  және  есептеу барысында қолдана білу дағдыларын қалыптастыруТүсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, талдау, деңгейлеп  оқыту, топтық жұмысОқытудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау

Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту  ережесін меңгереді, есептер шығаруда қолдана біледіЖеке , жұптық  жұмыс, тренинг, дидактикалық  ойындар, топтық  жұмыс

 

«Үш  шапалақ», жетондар арқылы бағалау, Критерий бойынша бағалау

Топтық бағалау

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

106-109Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу4 Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу ережесімен таныстыру  және  есептеу барысында қолдана білу дағдыларын қалыптастыру, өзара кері сандар  ұғымын  енгізуЖай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу ережесін меңгереді, есептер шығаруда қолдана біледі
110111Жай бөлшектерге амалдар қолдану

 

 

 

2 Жай бөлшектер мен аралас сандарды  жазу, оқу,салыстыру және есептеу дағдыларын қалыптастыру, пысықтау  есептерін  шығару  арқылы  білімдерін  бекіту, жай бөлшекке  қатысты  мәтінді  есептерді  шығаруДиалогтік   оқыту, талдау, деңгейлеп  оқыту, топтық жұмыс, СТО  стратегияларыЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық СТО

Жай бөлшектер мен аралас сандарға  амалдар қолдануды,  жай бөлшекке  қатысты  мәтінді  есептерді  шығаруды меңгередіТренинг , дидактикалық  ойындар, топтық  жұмыс«Үш  шапалақ», Критерий бойынша бағалау

Топтық бағалау

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, флипчартИнтернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

112-114Жай бөлшектерге амалдар қолдану3 
115-117Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табу3 Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға  есептер шығару  біліктілігін  қалыптастыруТүсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, жұптық  жұмысОқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық СТО

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға  есептер шығарадыДеңгейлік  тапсырмалар,тренинг , дидактикалық  ойындар, жұптық  жұмыс«Бағдар-

шам»  әдісі, жетондар арқылы бағалау, Критерий бойынша бағалау

Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, Интернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

118 119Бірнеше объектінің бірігіп орындайтын жұмысына берілген есептер2 Жалпы көлемі көрсетілмеген және бірігіп  атқарылатын  жұмысқа  есептер шығару тәсілдерімен таныстыру, осы тәсілдерді  қолданып есептер шығаруға  үйретуБірнеше объектінің бірігіп орындайтын жұмысына берілген есептерді шығара білу біліктілігі  қалыптасадыДеңгейлік  тапсырмалар,тренинг , дидактикалық  ойындар, жұптық  жұмысЖетондар  арқылы бағалау, Критерий бойынша бағалау

Рефлексия

Оқулық,  суреттер, тірек сызбалар
1208-бақылау жұмысы1 Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалауАлған білімдері  жүйеленедіСұрақ — жауап

 

Критерий бойынша бағалауБақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

121Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға  есептер  шығару1 Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға  есептер  шығаруға үйретуДиалогтік   оқыту, талдау, деңгейлеп  оқыту, топтық жұмыс,Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық СТО

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуды  меңгередіСұрақ – жауап, карточкамен жұмыс, топтық  жұмыс

 

«Үш  шапалақ», Критерий бойынша бағалауОқулық, кеспе  қағаздар
122Қозғалысқа  арналған есептер  шығару1 Жай бөлшектерге қатысты қозғалысқа  арналған есептер  шығара білу дағдысын  қалыптастыруЖай бөлшектерге қатысты қозғалысқа  арналған есептер  шығаруға  дағдыланадыСұрақ – жауап,топтық  жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг

 

Оқулық, кеспе  қағаздар
123Қайталауға арналған  жаттығулар ( тест)1 Тарау  бойынша пысықтау есептерін шығару, білімдерін тиянақтауДиалогтік   оқыту,  жұптық  жұмыс деңгейлеп  оқытуЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық

Тарау  бойынша білімдері тиянақталадыСұрақ – жауап, жеке,жұптық  жұмысТест үлгілері
ІV тарау. Ондық  бөлшектер және оларға амалдар қолдану      49 сағат
124-126Ондық бөлшек. Ондық бөлшекті оқу және жазу3 Ондық бөлшек ұғымын енгізу,ондық бөлшекті оқу және жазу дағдысын  қалыптастыруТүсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, топтық  жұмысЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу АКТ

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО

Бөлшек туралы  ұғымдары кеңейеді, ондық бөлшекті оқу және жазуды  меңгередіСұрақ – жауап,топтық  жұмыс, тренинг

 

«Үш  шапалақ», «Бағдар-

шам»  әдісі, Топтық бағалау

 

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, флипчартИнтернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

127128Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру2 Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыра білуге  машықтандыруОндық бөлшекті жай бөлшек түрінде жаза біледіСұрақ – жауап,жеке, топтық  жұмыс, тренинг

 

Критерий бойынша бағалау

Топтық бағалау

 

129-131Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру3 Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді  нүктемен белгілей білу, координаталық сәуледе белгіленген нүктенің координатасын анықтай білу, ондық бөлшектерді салыстыруТүсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, топтық  жұмысЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ

Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді  кескіндеуді, ондық бөлшектерді салыстыруды біледіСұрақ – жауап,жеке, топтық  жұмыс, тренинг

 

«Үш  шапалақ», «Бағдар-

шам»  әдісі, Топтық бағалау

 

Оқулық, кеспе  қағаздар, слайд, флипчартИнтернет  материал

дары

A3  форматы, маркер

132

133

Ондық бөлшектерді қосу2 Ондық бөлшектерді қосу амалын орындай білуге үйрету,есептеу дағдыларын  қалыптастыруОндық бөлшектерді қосуды меңгередіСұрақ – жауап,топтық  жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг дидактикалық  ойындар

 

«Үш  шапалақ», Жетондар  арқылы бағалауОқулық, слайд,

A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар

134-136Ондық бөлшектерді азайту3 Ондық бөлшектерді азайту амалын орындай білуге үйрету,есептеу дағдыларын  қалыптастыруОндық бөлшектерді азайтуды  меңгередіБағалау парағы
1379-бақылау жұмысы1 Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалауАлған білімдері  жүйеленедіСұрақ — жауап

 

Критерий бойынша бағалауБақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

138 139Ондық бөлшекті натурал санға көбейту2 Ондық бөлшекті натурал санға көбейту амалын орындау алгоритмін біліп,оны есептер шығаруда қолдана білуге  үйретуТүсіндіру , диалогтік  оқыту, топтық  жұмысЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО

Ондық бөлшекті натурал санға көбейту  амалын орындай біледіСұрақ – жауап,топтық  жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг дидактикалық  ойындар

 

Жетондар  арқылы бағалау, Бағалау парағы

«Үш  шапалақ», «Бағдар-

шам»  әдісі, Топтық бағалау

 

Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар

140-143Ондық бөлшектерді көбейту4 Ондық бөлшектерді көбейту дағдыларын  қалыптастыруОндық бөлшектерді көбейту амалын орындауды  меңгереді
144-146Ондық бөлшекті натурал санға бөлу3 Ондық бөлшекті натурал санға бөлу амалын орындау алгоритмін біліп,оны есептер шығаруда қолдана білуге  үйретуТүсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, топтық  жұмысЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау , Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер,  СТО

Ондық бөлшекті натурал санға бөлу  амалын орындай біледіСұрақ – жауап,топтық  жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг дидактикалық  ойындар

 

«Үш  шапалақ», «Бағдар-

шам»  әдісі, Топтық бағалау

 

Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар, флипчарт

147 148Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу2 Ондық бөлшектерді бөлу дағдыларын  қалыптастыруОндық бөлшектерді бөлу амалын орындауды  меңгереді
149-151Ондық бөлшекті бөлуге арналған  есептер3 
152-154Ондық бөлшекті 10, 100, 1000, … және 0,1; 0,01; 0,001 … санына көбейту және бөлу3 Ондық бөлшекті 10, 100, 1000, … және 0,1; 0,01; 0,001 … санына көбейту және бөлу ережерін игеру, оны есептеуде қолдана білуге үйретуОндық бөлшекті 10, 100, 1000, … және 0,1; 0,01; 0,001 … санына көбейту және бөлу ережерін  игереді
15510-бақылау жұмысы1 Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалауАлған білімдері  жүйеленедіСұрақ — жауап

 

Критерий бойынша бағалауБақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

156-158Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану3 Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану, есептеу дағдыларын  қалыптастыру, мәтін есептер шығаруСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқыту,топтық, жеке, жұптық жұмыс,СТО  стратегияларыЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ

Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдануға, есептер шығаруға дағдыланадыСұрақ – жауап,жеке, жұптық, топтық  жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг дидактикалық  ойындар

 

Бағалау парағы

«Үш  шапалақ», «Бағдар-

шам»  әдісі, Топтық бағалау «Екі  жұлдыз, бір тілек», Рефлексия

Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар, флипчарт

159-161Бөлшектерге қатысты  мәтін есептер3 
162 163Ондық бөлшекті дөңгелектеу2 Санның  жуық мәні  ұғымымен таныстыру, әртүрлі  разрядтарға дейін  дөңгелектеу  ережесі  негізінде  сандарды дөңгелектеу   дағдысын қалыптастыруТүсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, топтық  жұмысЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру  Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО, АКТ

Әртүрлі   разрядтарға дейін  дөңгелектеу  ережесі  негізінде  сандарды дөңгелектеуді  меңгередіТоптық    жұмыс, деңгейлік  тапсырмаларТоптық бағалау «Екі  жұлдыз, бір тілек»Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар, флипчарт

164-166Арифметикалық орта. Мода, ауытқу, медиана3 Бірнеше санның  арифметикалық ортасын табу ұғымымен таныстыру,берілгендер бойынша  элементар  статистикалық  түсініктерді  қалыптастыруТүсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту,  жұптық жұмысЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ

Бірнеше санның  арифметикалық ортасын табуды, мода, ауытқу, медиана туралы ұғымдарды біледіСұрақ – жауап, жеке, жұптық жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг дидактикалық  ойындар

 

Бағалау парағы

«Үш  шапалақ», Жетондар  арқылы бағалау

Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер флипчарт
16711-бақылау жұмысы1 Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалауАлған білімдері  жүйеленедіСұрақ — жауап

 

Критерий бойынша бағалауБақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

168Статистикалық мәліметтерді кесте түрінде беру тәсілдері1 Берілген статистикалық мәліметтерді кесте түрінде  кескіндеу  біліктілігін  қалыптастыруСТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, жұптық жұмысЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ

Берілген статистикалық мәліметтерді кесте түрінде кескіндей біледіСұрақ – жауап, жеке, жұптық жұмыс Критерий бойынша бағалау «Екі  жұлдыз, бір тілек», РефлексияОқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер флипчарт флипчартИнтернет  материал

дары

169170Теңдеу  құрып  шығарылатын есептер2 Бөлшектерге қатысты  теңдеу құрып шығарылатын есептерді  және теңдеулерді шешу дағдыларын қалыптастыруДиалогтік    оқыту, жұптық жұмысОқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТТеңдеу құруға және оның  шешімін табуға дағдыланадыСұрақ – жауап, жұптық жұмысКритерий бойынша бағалау «Екі  жұлдыз, бір тілек», РефлексияКеспе   қағаздар, суреттер
171172Қайталауға арналған  жаттығулар ( тест)2 Тарау  бойынша пысықтау есептерін шығару, білімдерін тиянақтауДиалогтік   оқыту,  жұптық  жұмыс деңгейлеп  оқытуЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық

Тарау  бойынша білімдері тиянақталадыСұрақ – жауап, жеке,жұптық  жұмысБағалау парағыТест үлгілері
V тарау.    Пайыз    14 сағ 
173-175Пайыз3 Пайыз ұғымымен таныстыру, пайызды санмен алмастыру,санның  бір пайызын табу  және  бір пайызы  белгілі  болғанда  санды  табуды  үйретуТүсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, баяндау, диалогтік  оқыту,  топтық жұмысЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ, Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО

Пайыз туралы ұғым қалыптасады, санның пайызын табуды біледіТоптық    жұмыс, деңгейлік  тапсырмаларТоптық бағалау «Екі  жұлдыз, бір тілек»Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар, флипчарт

176 177Санның пайызын табу2 Санның пайызын таба білу  біліктілігін қалыптастыруСанның пайызын табу алгоритмін  меңгереді
178 179Пайызы  бойынша санды табу2 Пайызы  бойынша санды табу біліктілігін қалыптастыру Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ, Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО

Пайызы  бойынша санды табу біліктілігі қалыптасадыТоптық    жұмыс, деңгейлік  тапсырмаларБағалау парағы  «Екі  жұлдыз, бір тілек»Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер,

тірек сызбалар, флипчарт

180 181Статистикалық мәліметтерді беру тәсілдері. Диаграмма2 Диаграмма  түрлерімен таныстыру,

берілген статистикалық мәліметтерді кесте түрінде, диаграмма бойынша  кескіндеу  біліктілігін  қалыптастыру

СТО  стратегиялары, түсіндіру, диалогтік  оқыту, жұптық жұмысЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық Оқытудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, СТО АКТ Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Берілген статистикалық мәліметтерді кесте түрінде, диаграмма бойынша кескіндей біледіСұрақ – жауап, жеке, жұптық жұмыс Критерий бойынша бағалау «Екі  жұлдыз, бір тілек», РефлексияОқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер флипчарт флипчартИнтернет  материал

дары

182 -184Формула. Формула бойынша есептеу3 Есеп шығару барысында  және есептеулер жүргізу кезінде формулаларды қолдана білуТүсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО  стратегиялары, түсіндіру, көрнекілік, баяндау, диалогтік  оқыту,  топтық жұмысФормулалармен танысады, есептер шығаруда қолдандыСұрақ – жауап, жеке, жұптық жұмыс, деңгейлік  тапсырмалар,тренинг дидактикалық  ойындар

 

Бағалау парағы

«Үш  шапалақ», Жетондар  арқылы бағалау

Оқулық, кеспе  қағаздар, A3  форматы, маркер флипчарт
18512-бақылау жұмысы1 Өтілген  тақырыптар бойынша  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалауАлған білімдері  жүйеленедіСұрақ — жауап

 

Критерий бойынша бағалауБақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

186Қайталауға арналған  жаттығулар ( тест)1 Тарау  бойынша пысықтау есептерін шығару, білімдерін тиянақтауДиалогтік   оқыту,  жұптық  жұмыс деңгейлеп  оқытуЖас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

Көшбасшылық

Тарау  бойынша білімдері тиянақталадыСұрақ – жауап, жеке,жұптық  жұмысБағалау парағыТест үлгілері
5-сыныптағы математика курсын қайталау  18 сағ
187Өрнектер1 Натурал сандарға амалдар қолдану,санды және әріпті өрнектерді  ықшамдау, мәнін табуға арналған еесептер шығаруСұрақ -жауап, практикалық, ойын элементтері СТО  стратегиялары, деңгейлік  тапсырмалар, жеке , жұптық  жұмысЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Оқытудағы жаңа тәсілдер ,АКТ

ОүБ және оқуды бағалау Сыни  тұрғыдан ойлауға үйрету Жас  ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу Көшбасшылық, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту

 

Математика  курсы бойынша  өтілген тақырыптарды еске  түсіреді, қайталау арқылы

білімдері пысықталады

дамытады

Түрлі деңгейлік тапсырма-

лар арқылы, Жеке, жұптық тапсырмалар,

тренинг, дидактикалық  ойындар

«Екі жұлдыз, бір  тілек», бағалау критерий

лері  арқылы,

«Бағдар

шам» әдісі,  бағалау парағы рефлексия«Үш  шапалақ», Критерий  бойынша  бағалау

 

 

Оқулық, кеспе қағаздар, тірек  сызбалар,

Флипчарт, слайд, А3 форматы, маркер

188Формулалар1 Есеп шығару барысында  және есептеулер жүргізу кезінде формулаларды қолдана білу
189Натурал сандардың бөлінгіштігі1 Натурал сандардың бөлінгіштік  қасиеттерін пысықтау
190Жай бөлшектер1 Жай бөлшектерге амалдар қолдана білу біліктіліктерін  қалыптастыру
191Жай бөлшектерді қосу және азайту1 
192Жай бөлшектерді көбейту және бөлу1 
193Жұмысқа мәтінді есептер1 Жұмысқа , қозғалысқа арналған мәтінді есептерді шығару
194Қозғалысқа мәтінді есептер1 
195Логикалық есептер1 Логикалық есептер шығара білуге, ойлауға үйрету
196Ондық бөлшектер1 Ондық  бөлшектерге амалдар қолдана білу біліктіліктерін  қалыптастыру
197Ондық бөлшектерді қосу және азайту1 
198Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу1 
199Көлемді табуға арналған есептер1 Көлемді табуға арналған есептер шығару
200Пайыздар1 Пайызға  берілген есептер шығару
201Бұрыштар1 Бұрыштың  түрлерін, өлшеп салу алгоритмін қайталау, алған  білімдерін  пысықтау
202Диаграммалар1 Диаграмманың  түрлерін, салу алгоритмін қайталау, алған  білімдерін  пысықтау
203Қорытынды бақылау жұмысы1 Жыл бойы  алған  білімдерін  пысықтауСұрақ –жауап, деңгейлеп  оқытуЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалауАлған білімдері  жүйеленедіСұрақ — жауап

 

Критерий бойынша бағалауБақылау  жұмысы-

ның нұсқалары

204Бақылау жұмысын талдау.1