Орта мерзімді жоспарлау. Қазақ әдебиеті. 9-сынып 2014 ж

82

Орта мерзімді жоспарлау. Қазақ әдебиеті.  9-сынып 2014 ж 

Тақырыбы Оқып үйренудің негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатындағы бағаны қоса, бағалау Бәрін қоса есептегенде Негізгі дерек көздер
1 1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті

 

11.03.2014ж

 1. 1917 – 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша білу.

2. Осы кезеңдегі поэзия, проза, драматургия жанрларының ерекшелігін айқындау. 3.  Жекелеген әдебиет өкілдерінің шығармаларының тақырыптарына тоқталу

Ой қозғау.

Топтық  жұмыс. Жеке жұмыс.

 

1. 1917 – 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша біледі.

2. Осы кезеңдегі поэзия, проза, драматургия жанрларының ерекшелігін айқындай алады.

3. Жекелеген әдебиет өкілдерінің шығармаларының тақырып жағынан аша біледі.

 

1.Мадақтау

2. Өзін –өзі  бағалау

3. Топтық бағалау

4.Екі жұлдыз, бір тілек

5. Кері байланыс

 

1. Ашық сұрақтар қою.

2. Талқылау  сұрақтары

3. Кеңейтілген тапсырмалар.

4. Постер қорғау

 

 

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Оқулық пен әдістемелер.

Яндекс ғаламтор беттері.

 

Қазақ әдебиеті хрестоматия,

постер, маркер, карандаш, кесте, сызбалар, қосымша материалдар.

2 Ж.Аймауытовтыңөмірі мен шығармашылығы

 

13.03.2014ж

 

1.Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру.

2. Автор шығармашылығын әдебиет тектері бойынша топтастыру

3. Ж.Аймауытовтың қазақ әдебиетіндегі орнын анықтау

 

1. АКТ

2. Миға шабуыл

3. Топтық  жұмыс.

4. Жеке жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

1.Ж.Аймауытовтың

өмірі мен шығармашылығы туралы білетін болады.

2. Автор шығармашылығын әдебиет тектері бойынша топтастыра алады.

3. Қаламгердің қазақ әдебиетіндегі орнын анықтай алады.

 

1.Мадақтау

2.Екі жұлдыз ,бір тілек

3. «Бағдаршам» әдісімен

4. Бармақпен бағалау

5. Кері байланыс

 

 

 

 

1. Ашық сұрақтар қою.

2. Талқылау  сұрақтары

3. Кеңейтілген тапсырмалар.

4. Жоба қорғау

(таныстырылым)

 

 

 

Қазақ әдебиеті

хрестоматия

сызбалар, суреттер, қосымша материалдар, дидактикалық материалдар

3 Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романы

 

14.03.2014ж

1.Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романының

мазмұны туралы мағлұмат беру.

2. «Қартқожа» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын түсіну.

3. Романның құрылымына талдау жасау

 

 

1. АКТ

2. Ой қозғау

3. Топтық  жұмыс.

4.Жеке жұмыс

 

1. Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романының

мазмұны туралы мағлұмат алады.

2. «Қартқожа» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын түсінеді.

3.Романның құрылымына талдау жасай алады.

 

 

 Бағалау критериилері

мазмұнын аша білуі

негізгі ойды жеткізуі

тапсырманы дұрыс орындауы

1. Ашық сұрақтар қою.

2. Талқылау  сұрақтары

3. Кеңейтілген тапсырмалар.

4. Постер қорғау

5. Кері байланыс

 

Әдебиет

9-сынып

«Мектеп» баспасы

Ж.Аймауытов «Қартқожа» романы

 

4 Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романы

 

18.03.2014ж

1. Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романындағы өзекті ойды айқындау

2. Шығармадағы   кейіпкерлер бейнесін сомдай білу.

3. Жазушының романдағы суреткерлік шеберлігін аша білу

 

Топқа бөлу.

Ой қозғау.

Топтық жұмыс.

Диалогтік әдіс

Жас ерекш. тапс

Формативті бағалау

АКТ

«Кейіпкерге хат»

«Автор орындығы»

 

 

1. Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романындағы өзекті ойды айқындай алады.

2. Шығармадағы   кейіпкерлер бейнесін сомдай біледі.

3. Жазушының романдағы суреткерлік шеберлігін аша алады.

 

 

Өзіне сенімділік артады.

Ақылдылыққа бой алдырады.

Өз ойын жеткізе алады.

1. Ашық сұрақтар қою.

2. Талқылау  сұрақтары

3. Кеңейтілген тапсырмалар.

4. Постер қорғау

5. Жұппен жұмыс

6. Екі жұлдыз, бір тілек

7. Кері байланыс

 

Әдебиет

9-сынып

«Мектеп» баспасы

Ж.Аймауытов «Қартқожа» романы