1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті

73
Пәні:Қазақ әдебиеті Сынып: 9 Күні: 11.03.2014 жыл
Сабақтың тақырыбы:  1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті

 

 № 1 сабақ
Сабақтың мақсаты:

 

 

 

1. 1917 – 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша білу.

2. Осы кезеңдегі поэзия, проза, драматургия жанрларының ерекшелігін айқындау.

3.  Жекелеген әдебиет өкілдерінің шығармаларының тақырыптарына тоқталу

 

Күтілетін нәтиже: 1. 1917 – 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша біледі.

2. Осы кезеңдегі поэзия, проза, драматургия жанрларының ерекшелігін айқындай алады.

3. Жекелеген әдебиет өкілдерінің шығармаларының тақырып жағынан аша біледі.

 

Негізгі идеялар:

 

Сабақ барысында 1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиетіне шолу жасай отырып, ұлттық құндылықтарымызды қастерлей білуге, адамгершілік пен ұлтжандылық қасиеттер қалыптасады.
Уақыт

мин

 Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
1 Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сәлемдесу.
2 Топтық жұмысқа ұйымдастыруға дайындау.

 

Оқушылар  өтілген тақырыптар бойынша

3 топқа жіктеледі.

Қол шапалақтау арқылы мадақтау                                                                                                                                                                                                                    Қағаз қиындылары
         3 Үй жұмысы.

 

Өткен материалдарды ашық сұрақтар арқылы

пысықтайды.

Мадақтау, формативті бағалау  
Жаңа сабақтың мақсатын айту, түсіндіру, толық ақпарат беру. «Деректер сөйлейді»  Тарихи деректер арқылы 1917 – 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша

біледі. Берілген тапсырмаларды бірлесіп,ауызбіршілікпен жұмыс жасайды

  Элек.оқулық

Ин.тақтасы маркер, плакат

Оқулықта берілген тақырып негізінде тапсырмаларды орындату 1-топ. 1917-1956жж қазақ әдебиетіндегі поэзия саласы

2-топ. Проза саласы

3-топ. Драматургия саласына қатысты мағлұматтарды постерге жазады.

 

 

 

  Компьютер,  интер.тақтасы
Ой қорыту мақсатында әр топқа бөлек тапсырмалар мен  сұрақтар беріледі. Топ болып бір шешімге келіп  дәлелдейді.

Авторлардың шығармаларынан үзінділер оқиды

 

Мадақтау, формативті бағалау.  Инт. тақтасы, тапсырмасы бар парақшалар,

 

Жеке оқушылармен  жұмыс Авторлардың шығармаларынан үзінділер оқиды

 

 

 

   

 

Бағалау Топтар бірін-бірі бағалайды.

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Формативті бағалау Кері байланыс парақшалары
Үйге тапсырма   Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы жайында ізденіп келу

 

   
Сабақтың сәтті тұстары    
Сабақтың сәтсіз тұстары