«Қамбар батыр» жыры кейіпкерлер бейнесіне талдау

 

Сабақтың тақырыбы«Қамбар батыр» жыры кейіпкерлер бейнесіне талдау
СілтемеИнтернет жүйесі (білім беру сайттары)
Жалпымақсаты Кейіпкерлер іс-әрекетін саралп, топта оқып, талдап түсіну;

Оқушылардың пікірлерін дәлелді түрде жеткізе білу;

Мұғалімдерүшіноқунәтижелері

 

Жырдың кейіпкерлеріне  талдай білу;

Өзін-өзі реттеу

Өз ойларын дәлелді түрде жетізе білу

Сөйлеу дағдыларын дамыту

Белсенділігін арттыру

СабақтатуындағаннегізгіидеяларОқушылардың диалог әдісіменөзойынеркінжеткізебілугедағдылардыру.
Тапсырмалар

 

 

 

Топтық жұмыс

Оқушыларды топтарға бөлу

«Кім жылдам?» сұрақ-жауап

Кейіпкерлер бейнесіне талдау

Топтық тапсырма  мінездеме беру

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру

І топ – «Алпамыс батыр»

ІІ топ – «Қобланды батыр»

ІІІ топ — « Қамбар батыр»

ІІ.  Өткен тақырыпты қайталау

Тапсырма №1

І «Кім жылдам?» сұрақ-жауап

ІІІ Жаңа сабақ

Тапсырма №2Тақырыпты оқып жұппен талдау, сұрақ қою.

Мәтінмен жұмыс

І топ-Қамбар образы

ІІ топ-Назым образы

ІІІ топ-Қараман мен Келмембет

Мазмұнын меңгеруге бағытталған өзіндік тапсырма

Басты эпизодтар :Назымның күйеу таңдауы

Сұрақтар –Назым кім?

Оның сипаты қалай берілген?

Қамбарға Назымның ғашық болуы

Сұрақтар –Қамбар туралы хабарды қайда естиді?

Қамбар туралы жырда не айтылады? Оның сипаты жырда қалай беріледі?

-Назымға неге қарамайды? Себебін айт. Жырдан үзінді келтір.

Поэмадағы басқыншылық саясаты

-Қараман ,оның басқыншылары (Қалмақ батыры туралы өз пікірің)

Қараманға қандай мінездеме берер едің?

Жырдан үзінді келтір .

Тапсырма №3 Үш топқа тақырыпты бөліп беріп, флипчартқа ойларын бейнелеп түсіріп, постерді қорғайды.

1 топ

«Халық алдында батырдың ,елім деген тұлғалардың міндеті қандай?»

II топ

Назым-ел мәселесін саналы түрде ашық айтқан қыз

III топ

Қараман –басқыншылық өкілі.

Бағалау: Бір-бірін смайлик арқылы бағалау

Бекіту сұрақтары. Кім жылдам?

Үй тапсырмасы: 1 «Қамбар батыр» жырының кейіпкерлері

2. Өзіңе ұнаған кейіпкерге мінездеме

 

Дереккөздер және жабдықтар: АКТ құралдары (бейне камера, интерактивті тақта), плакат, маркер.
Кейінгі тапсырмалар мен портфолиодеректері Іздену, мағлұмат жинақтау тапсырмалары бойынша  интернет жүйесіне қосылу, үнемі ақпараттанып отыру.
Сабақты талдау

— проблемалық сұрақ қойып оқушылардың қызығушылығын ояттым;

—  «Кім жылдам ?»  сұрақтар арқылы танымдық, шығармашылық қабілеті артты;

— оқушылар тақырыпты өздері ашып, нәтижеге қол жеткізді.

— өзін-өзі реттеу, өзін-өзі бағалау жүргізілді;

— бір-бірінің пікірін тыңдай білуге,  сыйлау білуге дағдыланды.

Сабақ бойынша өзгертулер

 

 

Не сәтті болды?  Смайлик арқылы бағалау, тәжірибені қорытындылауда

Не сәтсіз болды?

Ашық сұрақтарды құрастыруда қиындықтар болды

Нені өзгерткім келеді?

АКТ –ні   сабақта тиімді пайдалану