Ш. Айтматов «Ерте келген тырналар»

40
Орта мерзімді сабақ жоспары  (3-сабақ)   Әдебиет   5-сынып

Пән мұғалімі: Уразова Улдай

Сабақтың тақырыбы: Ш. Айтматов «Ерте келген тырналар»  (3-сағат)
Сілтеме : Күнтізбелік жоспар
Сабақтың мақсаты: Әңгімедегі  кейіпкер бейнесі арқылы адамгершілік, ізгі қасиеттерге қол жеткізу
Оқытудың мақсаты: Әңгімедегі балалар тағдыры мен қазіргі балалар тағдырының айырмашылығын түсіну;
Міндеті: 1.     Кейіпкер бейнесін тану, олардың іс әрекетін, ерте есею себебін анықтау;

2.     Кейіпкер өмірін қазіргі балалар өмірімен байланыстыру, оқушы танымын кеңейту;

3.     Сұлтанмұрат іс-әрекеті арқылы оқушы бойындағы шыдамдылық, қайырымдылық қасиеттердерді дәріптеу.

Оқыту нәтижелері: 1.     Кейіпкер бейнесін ашады, қиын тағдырына түскен ауыртпашылықтың себебін анықтайды.

2.     Соғыс  кезіндегі  балалар өмірін қазіргі заманмен салыстырады.

3.     Ізгілік,  қайырымдылық істерге ынталанады, еңбекті бағалайды.

Түйінді идея:
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
 

Сабақтың барысы:

1.Ұйымдастыру

Оқушыларды түгендеу, журналды толтыру

2.Үй тапсырмасын сұрау

1.     Жоспар құру.

2.     Тұрақты тіркесті табу

Слайд №1

3.     Сұрақ- жауап

1.     Әңгіме кейіпкерлері кімдер?

(  Сұлтанмұрат, Әжмұрат   Анатай, Еркінбек, Еркеш, Құбатқұл, Іңкамал апай, Төраға, Шекіш бригадир)

2.     Сұлтанмұратқа мінездеме.

Слайд.

3.     Топтық тапсырма

1- топқа

 

1)    Мәселе

2)    Себептер

3)    Факты- дәлел

4)    Шешім

2- топқа

5 жолды өлең

1)    Зат есім – 1

2)    Сын есім – 2

3)    Етістік – 3

4)    Сөз тіркесі.

5)    Синоним.

3-топқа

Интервью сұхбат

1)    Журналист,  Сұлтанмұрат сізбен кездесуде.

4-топқа

Іңкамал апай, оқушылар (сіздер) журналист.

Сергіту сәті.

Тест беріледі.

 

Бағалау

Үйге тапсырма: « Біз – бейбіт елдің ұланымыз» шағын шығарма жазу.

Рефлексия

1.     Бүгінгі сабақ маған не берді? Не үйрендім?

2.     Қандай тапсырмалар ұнады?

 

 

 

 

 

 

Оқушыларды топқа бөлу.

 

 

 

1.     Әр топтан ортақ жоспар құру

2.     Оқып шығу, түсіндіру

 

Атап шығады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жазып шығады.

 

 

 

Топта постерге жазады.

 

 

 

 

 

 

Өлең шығарып көреді.

 

 

 

 

 

Көрініс көрсету.

 

 

 

Сұхбат жүргізу.

 

 

Оқушылар орындайды.

 

Топ басшылары бағалайды.

 

 

 

Стикерге жазады. Смайлик