Лиро-эпостық жырлар. «Қыз Жібек» жыры

215
Сабақ №1

Пән: Қазақ әдебиеті

Күні: 9 қазан

Сынып: 9 «а»

(14-15 жастар)

Барлық оқушылар: 9

Қатысқаны:9

Тақырыбы: Лиро-эпостық жырлар. «Қыз Жібек» жыры
Сілтеме: Бағдарлама, күнтізбелік жопар, Ақшолақов Т,Жұмажанова Т, Қалиев С, Дүйсебаев С. Қазақ әдебиеті, 9 сынып.- Алматы: «Мектеп» 2005
Жалпы мақсаттар: Лиро-эпостық жырлар жайында мағлұмат, «Қыз Жібек» жырының шығу тарихымен танысу, әдеби тіл байлықтарын арттыру, адалдыққа баулу.
Ресурстар: Слайд, бейнетаспадан үзінді, плакаттар, түрлі-түсті маркерлер, бағалау парағы
Әдіс-тәсілдері: Тәсілі:жекелей, жұппен, топпен

Әдісі:«Мозаика», «Аялдама», «Ой толғаныс, зерттеу», постер құру, Венн диаграммасы, шығу парағы.

Оқыту нәтижелері: Мозайканы құрастыру арқылы тақырыпты анықтайды, өз ойларын жеткізеді, пікір алмасады, зерттеу жүргізіп, пікір білдіреді, салыстыра алады, тұжырым шығарады, ойларын қорыта алады, топпен ынтымақтастықта жұмыс жасап үйренеді.
Түйінді идея: Қазақ халқының даналығын туғызған асыл жырлар.
Сабақтың барысы: Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру

кезеңі:

Кезекшіні анықтап, оқушыны түгендейді.

 

«Жылы сөз»шеңберін құру арқылы жағымды тілек айту.

 

 

Батырлар жыры мен лиро-эпостық жырлардың атауы бойынша топқа бөледі.

Бағалау парағын таратады.

Бір- бірімен амандасу түрлері  арқылы көңіл күйлерін көтереді.

Оқушылар шеңбер болып тұрып, көршісіне әр түрлі жылы сөз, жағымды тілектер айтады

Шағын 2 топ құрады.

 

Үй тапсырмасын тексеру. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтайды. Әр топтан бір оқушы шығып, ыстық орындықтың сұрақтарына жауап береді.

Топтың мүшелері сұрақ қояды.

Мадақтау

«Жақсы»

«Дұрыс»

«Жарайсың»

 

 

 

 

Жаңа сабақ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мозаика» әдісі.

Қима қағаздар таратып, сабақтың тақырыбын анықтатады.

 

 

 

 

Кітаптан бүгінгі тақырыпты қарап  шығуды тапсырады.

Әр топқа «Аялдама» әдісі бойынша сұрақтар таратып береді

1. Лиро-эпостық жырлардың тақырыбы не?

2. Лиро-эпостық жырлардағы басты кейіпкерлер кімдер?

 

«Қыз Жібек» жырынан үзінді көрсетеді.

Жырдың тарихын білу үшін ой қозғау.

 

 

Сергіту сәті.

Бой жазу жаттығуына арналған бейне жазба қойылады.

Мозайканы құрастыра отырып, тақырыпты анықтайды.

 

 

 

 

Аялдамадағы сұрақтарға топ болып, бірлесе жауап жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жырдың тарихы туралы интернет желісінен мәлімет іздейді, постер құрады, қорғайды.

 

Жаттығуды қайталай отырып жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бас бармақ» арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

«Үш шапалақ» арқылы бағалау

 

Сабақты бекіту. Лиро-эпостық жырлар мен батырлар жырын салыстыру.

Венн диаграммасы.

 

Салыстыра отырып,тұжырым шығарады,топпен ынтымақтастықта жұмыс жасайды.

 

Топтың бағалауы

 

 

 

Үй тапсырмасы. «Қыз Жібек» жырын оқып, мазмұндап келу.

 

Оқушылар күнделікке жазады.
Сабақты бағалау. Бағалау парақтарын ескеріп, жиынтық баға шығарады.

 

Бағалау парағын тапсырады. Жиынтық бағалау
Рефлексия

 

 

 

Слайдтан «Шығу парағының» сұрақтарын көрсетеді.

 

Сұрақтарға жазбаша жауап жазып,«Сабақтан алған әсерім» қабырға газетіне іледі.