Сайын Мұратбеков « Қылау»

64

Сыныбы   6 а

Пәні қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы  : Сайын Мұратбеков « Қылау»

Сабақтың мақсаты : Шығарманы талдап , мазмұнын түсініп ,кейіпкерлерге мінездеме бере алады .

Сабақтың нәтижелері : 1 . Сайын Мұратбеков өмірінен деректермен танысады ;                        2 . Шығарманың мазмұнын өз беттерінше  талдай алады  ; 3 . Кейіпкерлерге талдау жасай алады ; 4 Шығармашылық жұмыспен айналысады .

Сабақтың типі : Аралас сабақ

Техналогия: Сындарлы оқу теориясы

Қолданатын әдіс тәсілдер : Сын тұрғысынан ойлау , Диалогтік оқыту , т.б

Табыс критерийлері: 1 . Сайын Мұратбеков өмірінен деректерді білемін; 2 . Шығарманың мазмұнын өз беттерінше  талдай аламын  ; 3 . Кейіпкерлерге талдау жасай аламын ;                 4. Шығармашылық жұмыспен айналыстым .

 

Сабақтың барысы :

Р/с Сабақ кезеңі Оқыту дың белсенді әдіс-тәсіл дері Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Баға лау Барлы ғы қоса алған да
1 Ұйымдастыру кезеңі 1.Топқа бөлу тәсілі. 1.Оқушылар мен амандасу,тү гендеу.

2.Психология лық жайлы ахуал орнату. Тілектер тасқыны тренинг арқылы .

3.Топқа бөлу. Түсті қағаздар арқылы

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Психология лық көңіл-күйі жақсарады.

3.Топқа бөлінеді.

17 оқу шы
2 Үй тапсырма сын сұрау. Сын тұрғы сынан ойлау. Миға шабуыл әдісі 1.Үй тапсырмасына не берілгенін сұрайды.

2. Таныстыры лым  жасауға тапсырма  береді .   Сайын Мұратбеков тың  өмірі мен шығармашы лығы .

 

3. Үй тапсырмасын қорытынды лайды.

1. Үйге берілген тапсырма туралы айтады.

2 Топтар берілген тапсырма бойынша таныстыры лым жасайды

3. Оқушылар бірін бірі  бағалайды.

Екі жұл дыз бір тілек әдісі 17 оқушы
3 Жаңа сабақ Сын

тұрғысы нан ойлау. Ой қозғау әдісі

                   Оқушыларға қағаз тарқатады.

3.Бағыт-бағдар беріп отырады.

1. Жаңа тақырып туралы түсінік алады.

2. Әңгімені  бөліктерге бөліп , жоспар құрғызады .

3.Өз жұмыстарын қорғайды.

 Басбар мақ әдісі 17 оқушы
4 Бекіту кезеңі Дарын ды оқушы лармен жұмыс

Ыстық орындық әдісі

   Шығармада кездесетін кейіпкерлерге жарнама жасауға тапсырма береді .

Ыстық орындық әдісімен таныстырады

Бағыт бағдар береді .

Топ бойынша кейіпкерлерге жарнама  жасайды .

Ыстық орындықта отырған балаға сұрақтар қояды .

 Топ тық бағалау 17 оқу шы
 

5

 

Қорытынды лау

 Сын тұрғысы нан ойлау

Инцерт картасы

Инцерт картасы тарқатылып беріледі .

 

 

Оқу крийтерилері тарқатылып беріледі.

Инйерт картасымен жұмыс істейді.

 

 

Оқу крийтерилері арқылы өздерін бағалайды.

 

Өзін-өзі бағалау.

 

17 оқушы

6. Үй тапсырмасы  Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беру