Күнтізбелік жоспар Қазақ әдебиеті, 10-сынып жаратылыстану-математикалық бағыт

761

Күнтізбелік жоспар Қазақ әдебиеті, 10-сынып жаратылыстану-математикалық бағыт 

Аптасына-  2 сағат,   жылына-68 сағат

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны күні, айы  

 

Іскерлік дағдыны қалыптастыру

 

Оыту әдісі

 

Жаңа техноло

гияны пайдалану

 

 

Көрнекі

лігі

 

 

Қайталау

 

 

Қосымша оқулықтар

 

 

Үйге тапсырма

І тоқсан- 18 сағат
1 Жалпы шолу.  ХІХ ғасыр әдебиеті

ХІХ ғасырдағы қазақ елінің тарихи-әлеуметтік жағдайларына сипаттама

1

 

Әдеби  шығармаларды ұлттық құндылық ретінде ұғынып, ХІХ ғасыр әдебиеті үлгілерін білу дағдысы Диалогтық әңгіме, баяндау, пікірлесу  

СТО элементтері

 

 

Оқулық,

сызба

   әдебиет теориясы: сыншылдық дәстүр; Қаз. тарихы өзіндік ізденіс жұмыстары: Х.Сүйіншәлиев, ХІХ ғасыр әдебиеті – Алматы, 1992);
2 Абыл Тілеуұлы өмірі, шығармашылығы

«Арғымақ атта сын болмасы» жыр- толғауы

1

 

Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы Жаңа  сабақты меңгерту Топтас/ру

ББҮ

Дид/мат

Сызба

      әдебиет теориясы: эпикалық жанр; Абыл шығармаларының өзінің алдындағы жыраулармен үндестігі. өзіндік ізденіс жұмыстары: «Жеті ғасыр жырлайды» кітабы;
3 «Қырымның қырық батыры» 1 Көркем  шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беру дағдысы Топтық, жұптық, жеке жұмыстар Сатылай кешенді талдау Дид/мат

Сызба

 әдебиет теориясы: аллитерация, ассонанс, эпитет, метафора, теңеу; Тарих       өзіндік ізденіс жұмыстары: «Бес ғасыр жырлайды
4 Д.Бабатайұлы. Ақынның өмірі мен шығармашылығы 1

 

Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы Жаңа сабақты меңгерту Жобалап оқыту технологиясының  элем/рі Дид/мат

Сызба

      әдебиет теориясы: эпикалық жанр; Абыл шығармаларының өзінің алдындағы жыраулармен үндестігі. өзіндік ізденіс жұмыстары: «Жеті ғасыр жырлайды» кітабы;
5 «Еспенбет»  дастаны 1

 

Дастанда  бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіру дағдысы Толғауларда  бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіру дағдысы Сатылай кешенді талдау Дид/мат

Сызба

Кейбір сюжеттердің басқа ақын шығармаларында көрініс табуы. Әдебиет теориясы Ақын шебер/н

маз/у

Махамбет  Өтемісұлы — 3 сағат
6 М.Өтемісұлы өмірі, шығармашылығы. «Менің атым- Махамбет» 1

 

Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы Мәнерлеп оқу

 

Сызба толтыру

 

Слайд, сызба Поэзиясын-дағы реалистік, романтика-лық сипат, көркемдік ерекшелігі мен жанры әдебиеттің қоғам

дық мәні;

өзіндік ізденіс жұмыстары: «Бес ғасыр жырлайды» кітабы;
7 «Атадан туған аруақты ер» 1

 

 

Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы

Проблема

лық әдіс

Сатылай кешенді талдау Дид/мат

Сызба

Музыка.М\Т

күйшілігі

Әд/т

теор/сы

Өлең құр/на талдау
8 «Тайманның ұлы Исатай» 1 Түсіндіру, талдау, салыстыр СТО элементтері Ақын туралы деректер Әд/т

теор/сы

      музыка (Құрманғазы, «Кішкентай» күйі),
9 Шығарма  №1 1 Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары Шығарма-лар жинағы
Сүйінбай Аронұлы — 3 сағат
10 Сүйінбай Аронұлы «Бөрілі менің байрағым», 1

 

Өлең   сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы Кіріктіру Зерттеу Ақын сур.

слайд

«Бөрілі менің байрағым» «Ақиық», «Сүйінбай ақын» Өлеңін жаттау
11  «Ту алып жауға шапсаң сен» 1 Аралас сабақ Интерактивті тақта, слайдтар Сүйінбай шығармаларындағы замана шындығының көркем бейнеленуі әдебиет теориясы: айтыс туралы ұғымды кеңейту;
12 «Сүйінбай мен Қатаған айтысы» 1 Тақырыпқа  реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындау дағдысы Сұрақ- жауап Сатылай кешенді талдау Дид/мат.

Сызба

Қатағанмен айтысуының себептері мен жеңіске жетуінің негізгі мәні. Айтыстан үзінді жаттау
13 Қ.Күржіманұлы «Есқали Сұпыға айтқаны» өлеңі 1

 

Өлең   сөздің құрылымдық элементтерінің мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы Сұрақ- жауап Сатылай кешенді талдау Дид/мат.

Сызба

Ақын туралы деректер       әдебиет теориясы: толғау туралы ұғымды кеңейту. өзіндік ізденіс жұмыстары: «Бес ғасыр жырлайды» ІІ том, — Алматы, 1989;
14 «Адай тегі» өлеңі 1 Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы Іздендіру Зерттеу Шығармаға қ/н талаптар Тақырыпқа б/ты ақын туралы деректер Энцикло

педия

Қосымша әдебиет

Тарихи тұлға

лар

15 Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян», «Сарыарқа толғаулары» 1

 

Толғауларда  бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіру дағдысы Жаңа сабақты меңгерту Сатылай кешенді талдау Слайд, сызба Ақын туралы деректер       Әдебиет теориясы: эпитет, метафора, теңеу; «Қыз өлеңі талдау»
16 «Қарасай-Қази» дастаны 1 Көркем  шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық-тақырыптық мәнін айқындау дағдысы Салыстыру

Мәнерлеп оқу

Карточка-лар Шығармаларының идеялық мазмұны, көркемдік ерекшеліктер       өзіндік ізденіс жұмыстары: Б.Омарұлы, М.Мөңкеұлы — Алматы, 1993;
Шоқан Уәлиханов — 4 сағат
17 Ш.Уәлиханов өмірі мен шығармашылығы 1 Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы Өзіндік пікір, ой қорыту Ізденуші

лік, ой қорыту

Зерттеу Оқулық, қосымша әдеб/р Өтілген мат/р Шоқан – қазақ халқының әлемдік деңгейдегі тұңғыш ғалымы, шығыстанушы, әдебиет зерттеушісі.
18 Шығарма №2 1 Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары Шығарма-лар жинағы
                                                                                        ІІ тоқсан- 15 сағат
19 Шоқан- тұңғыш ғалым 1 Тақырыпқа  реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындау дағдысы Ә. Марғұлан «Шоқан және Манас» Алматы, 1971;
20 «Ыстықкөл күнделігі», «Жоңғар очерктері» 1 Ұлттық  мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын білу дағдысы Дамыта оқыту технологиясы Ақын портреті,кітаптар «Жоңғар очерктері» 89-99 бет оқу
21 Шоқан- қазақ, қырғыз ауыз әдебиетін зерттеуші 1 Өзіндік пікір, ой қорыту Ізденуші

лік, ой қорыту

Зерттеу Оқулық, қосымша әдеб/р Өтілген мат/р Энциклопедия
Ыбырай Алтынсарин -4 сағат
22 Ы.Алтынсарин өмірі мен шығармашылығы 1 Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы Мағынаны тану, ізденушілік Сатылай кешенді талдау Интертақ

та, ақын суреті

Лирика, оның түрлері туралы «Дала қоңырауы»

поэмасы

Кесте толтыру
23 Ыбырай- қазақ балалар жазба әдебиетінің негізін қалаушы 1 Тақырыпқа  реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындау дағдысы Блум таксономиясы Сатылай кешенді талдау Лирика, оның түрлері Ыбырай әңгімелері Түсінігін  айту
24 «Жаз», «Азған елдің билері» өлеңдері, «Атымтай Жомарт», «Мейірімді бала» әңгімелері, 1 Өлең  сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы Жаңа сабақты меңгерту Сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері       әдебиет теориясы: әңгіме туралы түсінікті дамыту; өзіндік ізденіс жұмыстары: Ә.Қоңыратбаев «Қазақ әдебиетінің тарихы» — Алматы, 1994;
25 «Қазақ хрестоматиясының» қазақ рухани әлеміндегі маңызы 1 Ұлттық  мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын білу дағдысы Шығармашылық жұмыс СКТ элементтері Карточ-калар Әңгімелерін оқу
26 Шығарма №3 1 Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары Іздендіру Зерттеу «Шоқаны бар ел, шоқтығы биік ел»
Абай Құнанбайұлы — 10 сағат
27 А.Құнанбаев өмірі мен шығармашылығы 1 Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы СТО элем/рі әдебиет теориясы: әдебиеттің халықтығы туралы. музыка (Абай әндері), бейнелеу өнері (Ә.Қастеев. «Жас Абай»),
28 Ұлы ақын өлеңдерінің идеялық мазмұны 1 Өлеңдегі  негізгі ойды, авторлық ұстанымды анықтай білу дағдысы Аралас сабақ СКТ элементтері Лирика ұғымын кеңейту. З.Ахметов «Абайдың ақындық әлемі» – Алматы;
29 Абайдың қазақ поэзиясына енгізген жаңалықтары 1 Баяндау, түс/ру ізденуш/к Сатылай кешенді талдау Оқулық,қосымша мат/р Көрнекті әд/т өкілдері тур.  («Дара Абай – Дана Абай» телесабақ);
30 Абай қарасөздеріндегі даналық ойлары 1 Автордың ойын тани алу дағдысы Мағына-ны тану Сатылай кешенді талдау Қосымша

дид/қ м/р

«Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа» Поэмалары Талдау
31 Абайдың  табиғат лирикасы 1  

Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы

Дейлеп-саралап оқыту техн/сы «Қазақтар

ІІ кітабы

«Абай және бүгінгі қазақ әдебиеті» реферат
32 Шығарма №4 1 Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары Іздендіру. Зерттеу
33 Сыныптан  тыс оқу 1 Сыныптан  тыс және өзіндік ізденіс жұмыстарына ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқу дағдысы Өзіңе ұнаған көркем шығарманы оқып, түсінгені айту.
ІІІ тоқсан-21 сағат
34 «Жігіттер, ойын- арзан, күлкі- қымбат» 1 Өлең  сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы Жаңа сабақ Дамыта оқыту техн/сы ХІХ ғасырдың

ІІ жартысын әдебиеттің дамуы

М.Әуезов «Абай Құнанбаев»
35 «Адасқанның алды- жөн, арты-соқпақ», «Сегіз аяқ» 1 Өзіндік  көзқарасын білдіруді, шешен сөйлеу дағдылары Түсінік бе

ру, ой тас

тау, ізд/у

 

Сатылай кешенді талдау Ақын сур.

интерак

тивті тақта

Ақын шығармала

ры

Әд/т

теор/сы

Ақ/ң қ/қ поэз/на қосқан үлесі
36 «Ескендір» дастаны 1 Көркем  шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық-тақырыптық мәнін айқындау дағдысы Жаңа сабақ СТО элементтері Дастаннан үзінді жаттау
37 Дастанның идеялық- көркемдік маңызы 1 СКТ элементтері ХІХ ғасырдың

Іжарт.әдебиеттің дамуы

М.Әуезов «Абай Құнанбаев»
38 «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін», «Мәз болады болысың» 1 Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы Өлеңді жаттау
39 Шығарма №5 Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары Іздендіру Зерттеу «Абай- дана қазақта»
Жамбыл Жабаев — 4 сағат
40 Жамбыл Жабаев «Өтеген батыр» 1 Әдеби  шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіру дағдысы Ізденуші

лік, ой қорыту

Зерттеу Оқулық, қосымша әдеб/р Өтілген мат/р Энциклопедия Өтілген мат/р
41 Жырдың басты кейіпкері- Өтеген 1 Жаңа сабақ әдебиет теориясы: айтыс өнері туралы түсінік;
42 «Сұраншы батыр» 1 Көркем  шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық-тақырыптық мәнін айқындау дағдысы
43 Сұраншы батыр- өмірде болған тарихи тұлға 1 Автор портреті Поэманың композ.

құрылысы

Шәкәрім Құдайбердіұлы- 6 сағат

 

44 Ш.Құдайбердіұлы өмірі мен шығармашылығы 1 Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы Баяндау, түс/ру ізденуш/к Сатылай кешенді талдау Оқулық,қосымша мат/р Көрнекті әд/т өкілдері тур. «Дағыс

тан»

Түсініктрін айту
45 «Жастарға», «Дүние мен өмір», «Ақындарға» 1 Өлең  сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы Мағынаны тану,ізденушілік СКТ, СТО эл/рі Ақын сур.

слайд

Шоқанның бала шағы Шоқан күнделігі Өлеңді жаттау
46 Шәкәрім шығармаларының Абай өлеңдерімен үндестігі 1  

 

Ақын шығармаларын басқа ақын шығармалары үлгілерімен салыстыра талдау дағдысы

Жаңа сабақ СТО элементтері       әдебиет теориясы: дастан туралы ұғым; Ш.Қ.Сәтбаева, Шәкәрім Құдайбердиев — Алматы, 1990, Б.Әбдіғазиұлы — Шәкәрімтану мәселелері; Реферат дайындау
47 Лирикаларындағы адамгершілік, ар- ождан мәселелері 1 Аралас сабақ СКТ элем/рі Карточ-калар
48 «Еңлік- Кебек» дастаны 1 Көркем  шығарманың негізгі мазмұнын, идеялық-тақырыптық мәнін айқындау дағдысы Түсіндіру, талдау, іздендіру       әдебиет теориясы: дастан туралы ұғым;      кинофильм («Шәкәрімнің соңғы күзі»);
49 Поэманың композициялық құрылымы 1 Көркем шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беру дағдысы СТО элем/рі Интерактивті тақта Б.Әбдіғазиұлы — Шәкәрімтану мәселелері;
Мәшһүр Жүсіп Көпеев -3 сағат
50 М.Көпеев өмірі мен шығармашылығы 1 Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасап, баға беру Ой толғаныс Компози

ция

буклет Композиция

лық құрылым

Абай тур.ақын-жаз/ң жазбалары Кейіп

кер бей

несін ашу

51 «Шайтанның саудасы» , «Гүлшат- Шеризат» 1  

Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы

Ой шақыру

ББҮ

ИНЦЕРТ

Сатылай кешенді талдау       әдебиет теориясы: дастан туралы;
52 «Сарыарқаның кімдікі екендігі» Өлең  сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы Жаңа сабақ СТО элементтері Слайд Қ. Мәшһүр Жүсіпов «Көркем сөздің құдіреті», 2000 жыл; Мәшһүрдің жыр-толғаулары, ондағы заман, қоғам, адам туралы философиялық толғамдары.
53 Шығарма №6 1 Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары Іздендіру Зерттеу
Нарманбет Орманбетұлы -3 сағат
54 Нарманбет  Орманбетұлы  өмірі мен шығармашылығы

 

1 Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасау дағдысы Жаңа сабақ Талдау, салыстыру, іздендіру       әдебиет теориясы: әдебиеттің қоғамдық мәні; Ақын туралы қосымша мәлімет
ІҮ тоқсан- 14
55 «Көпті көрген көнемін», «Шал

 

қайғысы»

 

1 Өлең  сөздің құрылымдық элементтерінің (өлшем, ырғақ, ұйқас, шумақ) мән-мағынасын, негізгі ұғымдарын білу дағдысы Жаңа  сабақ Интер

белсенді тақта

«Бала қайдан?» өлеңдері «Шал қайғысы» өлеңінде халық бойындағы бойкүйездік пен жалқаулықты сынауы.
56 «Замана», «Сарыарқа сайран жерім- ай» 1  

Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы

Аралас  сабақ Интерактивті

тақта

Б.Әбдіға-зиев «Қазақ әдебиетінің тарихы»

6-том

ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың бас кезіндегі әнші-ақындар поэзиясы — 5 сағат
57 Әнші-сазгер ақындар шығармашылығына шолу, ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың бас кезіндегі әнші-ақындар поэзиясы. 1 Өзіндік  көзқарасын білдіруді, шешен сөйлеу дағдылары Жаңа сабақ Талдау, салыстыру буклеттер Арқаның әншілік өнерін дамытуы. Реферат жазу.
58 Шығарма №7 1 Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары Іздендіру Зерттеу
59 Ыбырайдың «Гәкку», «Жиырма бес», «Қалдырған», «Арарай» әндері.  

Шығарманың  тақырыптық, идеялық негізін, мәтіндік, жанрлық сипатын білу дағдысы

Жаңа сабақ Жыр жинақтары Бес ғасыр жырлайды. 2-том
60 Балуан Шолақтың махаббат лирикасы. Талдау, жинақтау СТО эл/рі Хроноло

гиялық

кесте

Көрнекті әд/т өкілдері тур. әңгіме

леу

61 Жаяу Мұсаның «Ақ сиса», «Көк аршын», «Сұрша қыз», «Хаулау», «Сәулем қыздар» өлеңдері. Мәнерлеп оқудың барлық элементтерін қолдану дағдысы Баяндау, түс/ру ізденуш/к Сатылай кешенді талдау Оқулық,қосымша мат/р Көрнекті әд/т өкілдері тур. Түсініктрін айту
62 Дастандары: «Пушкин», «Салиха-Сәлмен». Көркем шығарма кейіпкерлеріне мінездеме беру дағдысы Мағынаны тану,ізденушілік СКТ, СТО эл/рі Ақын сур.

слайд

Бес ғасыр жырлайды. 2-том
Біржан сал  Қожағұлұлы-2 сағат
63 Біржан сал  Қожағұлұлы-әнді шығарушы,әніне лайық сөз таба білген ақын

 

1 Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасап, баға беру Мағынаны тану,ізденушілік СКТ, СТО эл/рі Ақын сур.

слайд

өзіндік ізденіс жұмыстары: М.Әуезов «Абай жолы» романынан «Қазақ әдебиетінің тарихы»

6-том

64 Біржан әндерінің ерекшелігі 1 Тақырыпқа  реферат жазып, жоспарын, тезисін дайындау дағдысы СКТ элементтері әдебиет теориясы: элегия; М.Төлебаев «Біржан – Сара» операсы,  «Біржан сал»;
Ақан сері Қорамсаұлы -2 сағат
65 Ақан  өмірі мен шығармашылығы 1 Ақын өмірі мен шығармашылығына талдау жасап, баға беру Блум таксономиясы Сатылай кешенді талдау Ақын жинақта

ры

Лирика, оның түрлері Ыбырай әңгімелері  өзіндік ізденіс жұмыстары: С.Жүнісов «Ақан сері» романы;
66 Ақан- әнші, сазгер 1 Ақын өмірі туралы тезис дайындау дағдысы Ізденуші

лік, ой қорыту

Зерттеу Оқулық, қосымша әдеб/р       әдебиет теориясы: махаббат лирикасы туралы ұғымды кеңейту; Энциклопедия Өтілген мат/р
67 Шығарма  №8 Шығармашылық қабілеттерін арттыру жолдары Іздендіру Зерттеу
68 Сыныптан тыс оқу 1 Сыныптан  тыс және өзіндік ізденіс жұмыстарына ұсынылған әдеби-көркем шығармаларды өздігінен оқу дағдысы Өзіңе ұнаған көркем шығарманы оқып, түсінгені айту.