Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмді программалау

165

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

 

Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмді программалау

Сабақтың мақсаты:оқушыларды сызықтық бағдарламаның құрылымымен таныстыру, өткен тақырыптарды қайталай отырып, сызықтық алгоритмді, блок-схемасын, программасын құру машығын қалыптастыру;

Міндеттері:

  • Оқушыларды Pascal программалау тіліндегі енгізу және шығару операторлары
    туралы мағлұматтар қалыптастыру.
  • Жаңа ақпараттық технологиялық құралдар мен бағдарламалық жабдықтарды
    қолданып пәнге қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Күтілетін нәтиже;

  • Сызықтық программалаудың мағынасын түсінеді.
  • Енгізу-шығару операторларын салыстырып талдайды.
  • Сызықтық алгоритмдерді программалау тілінде жазады.

Қолданылатын модульдер;Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалаужәне оқуды бағалау, Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.

Әдіс-тәсілдер: «Ақ тілек»,Топтастыру,  «Венн диаграммасы» , «Топтық жұмыс», Сергіту сәті, «Жұбыңды тексер, бағала», «Білемін, білдім, білгім келеді…»

Сабақ уақыты Кезең, оның мазмұны Мұғалімнің

ісәрекеті

Оқушының

ісәрекеті

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау Ресурстар
5 мин Кіріспе

Ұйымдастыру сәті

Психологиялық дайындау «Ақтілек»

 

 

 

Топқа бөліну

Гүлдер арқылы оқушыларды топқа бөлу. Топқа ат қою және топ басшыларын сайлау.

Алтын ережені еске түсіру

 

 

 

— Көңіл — күйлеріңіз қалай ?

 

— Сабаққа дайынсыңдар ма ?

 

— Ендеше бастайық.

Біз бүгін екі топқа бөлініп, жарысамыз.

Оқушылардың топтарға орналасуын қадағалап отырады.

 

 

Алтын ережені  еске алу

Керемет (қолдарын көтеру)

Тамаша (шапалақ)

 

О – о – о (бас бармақтарын көрсету)

Топқа ат қойып , топ басшыларын сайлайды.

 

 

Алтын ережені еске түсіру, қорытынды жасау. Бірлесе жұмыс атқару.

Жарайсыңдар!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тамаша!

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр түрлі гүлдер

 

 

 

«Алтын ереже»

 

 

 

10 мин Тұсаукесер

Миға шабуыл.

«Венн диаграммасы»

(Үй тапсырмасы)

 

Енгізу және шығару операторларының ұқсастығы мен айырмашылығын Венн диаграммасы арқылы салыстыру.

 

«Математикалық өрнектерді аудару» презентацияда берілген тапсырманы орындауды ұсынады

 

 

 

 

 

«Есептің мәнін тап»  тапсырмасын орындайық

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың бағалау критериясымен таныстыру.

Бағалау критерийі:

1. Тақырыпты толық аша білуі

2. Өз ойын анық жеткізуі

3.Топ жұмысында белсенділігі

4. Уақытпен жұмыс жасауы

Венн диаграммасын толтырады

 

 

 

 

математикалық өрнектерді Паскаль програмалау тіліне аударады

 

 

оқушылар сандардың бүтін және бөлшек бөлімдерінің мәнін табу арқылы  білімдерін шыңдайды.

Бағалау критерийі бойынша белгілеп отырады.

 

 

Смайликпен бағалау

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

Смайликтер

 

 

20 мин Негізгі бөлім

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

Жаттығуды орындарында отырып орындау

 

 

 

«Жұбыңды тексер, бағала» әдісі

Мақсаты: Бағалау өлшемдерін негізге ала отырып, бірін-бірі бағалау іс әрекетін жүзеге асыру.

Бекіту тапсырмасы

Мағынаны тану

Жаңа тақырыпты меңгерудеекі топқа ортақ тапсырма беріледі: Сызықтақ алгоритмді программалау

І топ: Алгоритм

ІІ топ: Блок-схема

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма:

1.   y=a*x , бір айнымалысы бар теңдеу.

Осы теңдеудің алгоритмін  I топ,    алгоритмін

II топ,  блок-схемасын орындау керек.

«Ретін тап» программаны құру үшін әр топ оқушылары ретін табуы керек .

2. Оқулықпен жұмыс.

П.ж. №10 (1, 2,).

 

 

 

Көз жаттығуын орындайық. (презентация көрсетіледі)

 

 

 

 

Оқушыларға  тест тапсырмаларын беру

Сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазып алады

Оқушылар оқулықпен жұмыстанады. Негізгілерін естеріне сақтайды.

сызықтық программаға түсініктеме береді. Қалғандары толықтырады.

Интерактивті тақтада тапсырманы орындайды.

 

Сызықтық программаға есеп шығарады

Оқулықпен жұмыс жасайды.

 

Көздеріне жаттығу жасайды

 

 

 

Тақтадан дұрыс жауап көрсетілгенде, бағалау өлшемдерін негізге ала отырып, жұптар бірін- бірі бағалау әрекетін жүзеге асырады.

«5»-қатесіз орындалған жұмысқа

«4»-1 қатеге

«3»-2,3 қатеге

«2»-4 қатеге

 

 

 

 

Формативті бағалау

«2жұлдыз,

1 тілек»

 

 

 

 

 

 

«Епті екенсіңдер!»

 

 

 

 

 

Тамаша

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Фигуралар арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта, маркер, постер.

 

 

Стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ ,

Информатика оқулығы

 

 

 

 

 

 

 

 

Таныстырылым көрсету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин Қорытынды

«Білемін, білдім, білгім келеді…» стратегиясы

Мақсаты; игерген білім жайында кері байланыс жасау.

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

Білемін

 

Білдім Білгім келеді

 

 

Бағалау парағы бойынша бағалау

 

 

 

 

Бүгінгі сабақта нені білдіңдер?

Тағы не туралы білгілерің келеді?

Осы тақырып бойынша не ой түйдіңдер? Сауалдарына жауапты кестеге түсіреді

Топ басшысы сабақ барысында топ мүшесі қаншалықты жауап бергенін бағалау парағына белгілеу арқылы бағалайды.

 

«Өте тамаша»

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

 

 

 

 

 

Таратпа қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

Стикерлер,смайлик жапсырылған плакаттар.

 

Үйге тапсырма Үйге тапсырма.

№1. Y=(AX+B)-С   өрнегінің
алгоритмін,  блок-схемасын,программасын
құрып келу.
№2. y=x2+1 функциясынесептейтін программа жазыңыз.

 

Күнделікпен жұмыс Күнделік Таныстырылым