Microsoft Excel мәліметтерін пішімдеу. Автопішім әдісін қарастыру

36

4/30-сабақ жоспары

Мерзімі 20.04.2013 ж.

Сыныбы: 8”Ә”

Пән атауы:Информатика

Сабақтың тақырыбы: Microsoft  Excel мәліметтерін пішімдеу. Автопішім әдісін қарастыру

Microsoft  Excel ұяшықтарын, жолдарын, бағандарын пішімдеу әдістерін таныстыру

 

Сабақтың мақсаты:

-еxcel-де автопішім әдісін қолданып, ұяшықтарды, жолдарды, бағандарды пішімдеуге үйрену;

-оқушыларды шығармашылық қабілеттерін жетілдіру және олардың компьютерде жұмыс істей білу дағдыларын одан әрі дамуы;

Сабақтың міндеттері:

-оқушылардың бойына өзін-өзі тану элементтерін енгізіп, азаматтық пен жауапкершілікке тәрбиелеу және ұқыптылық пен тиянақтылыққа қалыптасу.

Қолданылған модульдер: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”,  “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”, “Талантты және дарынды балаларды оқыту”,  “Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу”.

Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Миға шабуыл”,  “Бағдаршам ”, “Сыр сандық”, “Формативті тест”, “Екі жұлдыз, бір тілек”.

Уақыт өлшемі Жоспар мазмұны Мұғалімдер іс-әрекеті Оқушы іс -әрекеті Бағалау Ресурстар
 5 мин. Кіріспе

Сыныпта психологиялық ахуал тудыру

Жылы  лебіз тренингін жүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі.

Орындарынан тұрғызып,щеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызады.

Оқушылардың назарын сабаққа аударады.

Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді

 

Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді.

Өте жақсы.  (ф.б.) Тұсаукесер
5 мин. Білу

 Үй тапсырмасын сұрау

“Сұрақты ұстап ал!” тренингін жүргізу

 

 

Мұғалім кезек-кезекпен фасольды қапшықты әр командаға лақтырады. Қағып алған оқушы сұраққа жауап береді. Өзара бағалау (1-3 ұпай) Бағалау парағы
3 мин. Топқа бөлу

Оқушылардың алдына әр түрлі түсті лента тастау. Олар қызыл, жасыл, көк. Осы түстер бойынша топтарға бөлінеді.

 

Сандар және фигуралардың қиындыларынан топтастыру Сандар және геометриялық төртбұрыштар фигураларға байланысты шағын топтарға бөлінеді. Мадақтау (ф.б.) Бірінші топтасқан оқушыларды мадақтау Қағаз қиындылары
2 мин. Тұсаукесер

“Миға шабуыл” стартегиясы

1.       Сұрақ: Мәтінді толық теріп болған соң, оны біз ұмытып  кеткен жерін өзгере аламыз ба? Мысал келтірсеңіз?  

2.       Мәтінді пішімдеу дегеніміз не?

3.       Бүгінгі  сіздерді неге сан, ұяшық, формула  деп топтастық?

Жаңа тақырыпты ашу үшін сұрақтар қояды. Берілген сұраққа жауап беру. Смайлинг(ф.б.) Смайлинг
15 мин. Түсіну

Жаңа сабақ

1-топ: Санды пішімдеу жолымен таныстыру;

2-топ: Мәтінді пішімдеу жолымен таныстыру;

 

 

Жаңа тақырып бойынша тапсырма ұсыну

 

 

 

Тақырыпты өз бетімен оқып, топтасу арқылы  флипчартқа түсінгендерін жазып, бір-бірлеріне түсіндіру. Өзара бағалау (1-3 ұпай) Флипчарт, маркер, оқулық, электрондық оқулық,
2 мин. Сергіту сәті

“Информатика сабағына арналған  физкультминутка”

Видео ролик қосып беру. Видео роликке қарап, барлығы бірдей жасау. Жарайсың!(ф.б.) тұсаукесер
10 мин. Қолдану

8.4-тапсырма

Шығармашылық жұмыс

Сәуір айының күнтізбесін құру

 

Талдау

“Венн” диаграммасы

Мақсаты: алған білімін жүйелі қолдана алу үшін

 

Оқушыларға тапсырмаларды таратып береді.

 

 

Оқушыларға тақырыпты ұсынады.

 

 

Оқушылар берілген тапсырманы жеке-жеке компьютерде орындайды.

Оқушылар  MS Excel мен Word мүмкіндіктерін флипчарт қағазына салыстыру.

Өзара бағалау (1-3 ұпай)

 

Компьютер

 

 

 

 

Флипчарт, маркер

 

3 мин. Жинақтау

Шағын теориялық тест

 

 

 

Қорытынды

 Рефлексия Алты қалпақ

Мақсаты: алған білімдеріне кері байланыс жасау жинақтау, қорытындылау үшін қолданылады.

 

 

 

 

Бағалау

Дамыту

Үйге тапсырма §8.4 оқу.

Жанұяға кесте құрып келу.

Электрондық тест қайда орналасқан жолын көрсетеді.

 

Оқушыларға 6 қалпақты таратып, 6 қалпақтың қызметін түсіндіріп өту.

 

Оқушыларға стикер  таратады.

 

 

Жиынтық баға қою

 

Үйге тапсырма ұсыну

Тест орындайды.

 

1 қалпақты 2 оқушы сабақ бойынша алған әсерін қалпақтың қызметі бойынша бөліседі.

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын стикерге жазып, тақтаға жабыстырады.

Балдарын есептеу (1-3 бал)

25-20 ұпай – «5» баға

19-15ұпай – «4» баға

14-10 ұпай – «3» баға

Күнделікті алып тапсырманы жазу.

 Өзін-өзі бағалайды

 

 

Өзара бағалау 1-3 ұпай

 

 

 

 

 

 

 

Жиынтық баға

 

 

 

 

 

Компьютер

 

 

 

 

 

 

Қалпақ 6 түсті

 

 

 

 

Стикер

Бағалау парағы

 

 

Күнделік, қалам.