Мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. Құжаттарды құру және сақтау.

24

Сабақтың тақырыбы: Мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. Құжаттарды құру және сақтау.

Сабақтың мақсаты:Мәтіндік редакторды іске қосу, мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптастыра отырып, құжаттарды құру және сақтау дағдысын қалыптастыру.

Міндеттері:

  • Мәтіндік редакторды іске қоса алу;
  • Мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптастыру;
  • Құжаттарды құра және сақтай алу

Күтілетін нәтиже;

  • Мәтіндік редакторды іске қоса алады (барлығы);
  • Мәтіндік процессор туралы түсінік қалыптасады; (барлығы);
  • Құжаттарды құра және сақтай алады (кейбіреуі).

Қолданылатын модульдер;

  • Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
  • Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау
  • Оқыту мен оқуда АКт пайдалану

Әдіс-тәсілдер:«Кездесу», «Ақпараттық диктант», «Мағынаны ажырату» , «Сергіту сәті», «Сиқырлы сандар», Рефлексия

Сабақ уақыты Кезең, оның мазмұны Мұғалімнің

ісәрекеті

Оқушының

ісәрекеті

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау Ресурстар
5 мин Кіріспе

Тренинг: «Кездесу» ойыны

Мақсаты: тұлға аралық қарым — қатынас  орнату.

 

Топқа бөліну

«Сандар» арқылы оқушыларды екі топқа бөлу. Топқа ат қою және топ басшыларын сайлауын ұсынамын.

 

 

Алтын ережені еске түсіру

 

 

Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама – қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтуды сұраймын.

 

 

Оқушылардың топқа орналасуын қадағалап отырады.

 

.

 

 

 

Алтын ережені еске түсіремін

 

 

Достық қарым -қатынасты байқайды.

 

 

 

 

Оқушылар таңдаған мозайка бойынша топқа блөініп отырады. Топқа ат қояды. Топ басшысын сайлайды.

 

Кезекпен кезек алтын ереженің бөлімдерін айтып шығады.

Ауызша мадақтау

« Жарайсыңдар!»

 

 

 

 

 

«Тамаша»

 

 

 

 

 

 

«Өте жақсы»

Музыка

 

 

 

 

 

 

Сандар жазылган қағаз

 

 

 

 

 

 

Алтын ереже

Таныстырылым

 

10 мин Тұсаукесер

«Ақпараттық диктант»  әдісі

Мақсаты:

Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу.

 

 

 

 

 

Түсіп қалған сөздерді толықтырып жазу

1.            . . . . . . . . .  – нақты объектіні, процессті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету.

2.    Модельдеу – объектілерді, процесстерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың  . . . . . . . . . . .  (макетін) құру.

3.    Вербальдық модельдегеніміз – . . . . . . . немесе . . . . . . .  түрінде жасалған ақпараттық модель.

4.    . . . . . . . . .  . .  – деп компьютердің көмегімен арнайы программалық орталар  іске асыратын модельдерді айтады.

5.    Геометриялық  модель – . . . . . . . . . . .  пішіндер мен көлемді конструкциялар.

Алған білімдерін ортаға салып талқылау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайлик арқылы бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайлик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 мин Негізгі бөлім

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

 

«Мағынаны ажырату» әдісі

 

 

 

 

 

 

Практикалық жұмыс

Мақсаты:

Алған білімдерін тәжірибе жүзінде қолдану

 

 

 

 

Сергіту сәті: «Алдар көсе»

Мақсаты: ойларын және дене шүшелерін сергіту

Сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазуды ұсынамын.

 

 

Мағынаны тану

І топ:«Мәтіндік процессор туралы жалпы түсінік»

ІІ топ:«Құжаттарды құру және сақтау»

Постерге жазып қорғауды ұсынамын

 

 

MS Word мәтіндік редакторында 16 желтоқсан Тәуелсіздік күні және жана жыл  мерекелеріне байланысты тапсырмалар:

  1. Өлең шумағын құрастыру.
  2. Шығарма жазу
  3. Суретін салу

Ортаға шығып сергіту сәтін орындауды ұсынамын

Оқушылар дәптерлеріне сабақтың тақырыбын жазады.

 

Мәтіндерді жеке оқып, топта  талқылап әр топ өз материалдарын постерлермен қорғайды

 

Компьютерде  тәжірибелік жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

 

«Алдар көсе» биінің қимылдарын жасау

 

 

«Тамаша»

 

 

 

Бірін-бірі бағалау

«2 жұлдыз, 1 тілек»

 

 

 

 

 

 

Өте тамаша

Жарайсыңдар

 

 

 

 

 

 

 

Керемет

 

Дәптер

 

 

 

 

Таныстырылым

 

Постер, маркер

 

 

 

 

 

 

Таныстырылым

 

 

 

 

 

 

 

 

«Алдар көсе» әні

10 мин Қорытынды

«Сиқырлы суреттер»  әдісі

Мақсаты: тақырыпты талдау, алған білімдерін жүйелеу

 

 

 

 

 

 

Бағалау

.

 

Рефлексия

 

 

Флипчарт арқылы әр түрлі  суреттерінің астында сұрақтар жасырылады.

1. Мәтіндік редактор не үшін қолданылады?

2. Мәтіндік редакторды қалай іске қосады?

3.Мәтіндік редактордың кеңейтімі қалай жазылады?

4. Жұмыс үстелін түсіндіріңдер.

 

Өзін -өзі бағалауды ұсынамын

 

 

Бүгінгі сабақта алған әсерлерін кері байланыс парағына жазуларын сұраймын.

Оқушылар өздері қалаған суреттерді таңдай отырып, артында жасырылған сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

Оқушылар өзін-өзі бағалайды

 

Оқушылар сабақта алған әсерлерін кері байланыс парағына жазады.

Өте жақсы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

 

 

 

 

 

Конверт

Стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парағы

 

 

 

Кері байланыс парағы.

Үйге тапсырма

 

тақырыпты оқу және интернеттен қосымша мәліметтер алу.

7-сыныптың информатика оқулығынан WordPad мәтіндік редакторының батырмаларымен танысу және атқаратын міндеттерін жаттау

Күнделікке жазу. Күнделік