Пернетақта

61
Күні: Пәні

 

Информатика

Мұғалім аты- жөні

 

Жалғасбаева Рита

Қарасақал Ерімбет атындағы № 96 мектеп

 

5- сынып

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

___________________ Л. Жаленова

 

Сабақтың тақырыбы: Пернетақта
Сілтеме 1.        5 – сынып оқулығы

2.        Тақырыптық презентация

3.        Электрондық оқулық

SMART мақсат Пернетақтаның негізгі бөлімдерін және қосымша пернелерінің атқаратын қызметі туралы мәлімет беру
Күтілетін нәтижие Пернетақта пернелерінің атқаратын қызметі туралы білетін болады

Пернетақта пернелерінің атқаратын қызметін ажыратуды үйренеді

Өзгенің пікірімен санасады

Түйінді идеялар Пернетақта — компьютерге ақпарат енгізуге арналған құрылғы. Ол әріптің және цифр пернелерінің көмегімен компьютерге кез- келген ақпаратты беруге мүмкіндік жасайды. Қазіргі компьютерлердің 102 — 104 пернесі болады
Сабақтың түрі Практикалық сабақ
Әдіс — тәсілдері Жұптық жұмыс, жеке жұмыс
Пәнаралық байланыс Дене шынықтыру, қазақ тілі
Оқыту модулі Оқыту мен оқудағы АКТ

 

Кезең Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

2. Топқа бөлу

1. Шеңбер құрып, бір- біріне сәттілік тілейді

2. Дербес компьютер құрылғыларының суретін құрастыру арқылы өз топтарын табады

Үй тапсырмасы

 

Он сұрақ!

Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына компьютердің құрылғысының аты жазылған стикерді жапсырады

Монитор                                            Колонка

Жүйелік блок                                    Сканер

Тышқан                                             Флейшка

Пернетақта                                        Диск

Принтер                                            Модем

қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.

 

Стикер
Сабақ барысы

Кіріспе

 

Электрондық оқулықтан «Пернетақта» тақырыбын ашып, мәтінді дыбыстық түрде тыңдатады

Пернетақта  — компютерге ақпарат енгізетін құрылғы. Онда  101 немесе  105  перне  болады .Таңбалық деректерді енгізу қызметін атқарады және негізгі енгізу құрылысы болып  табылады.

Шартты түрде пернетақтаны 5-бөлікті бөлуге болады:

-басу пернетақтасы (алфавитті- цифрлық және таңбалық   ернелер)

-функционал пернелер: F1-F12

-арнайы операциялар пернелері: Enter, Esc, Tab6, Ctrl, Alt,  BackSpace

-меңзерді басқару және редакциялау  пернетақтада.

-сандық пернетақта.

Функционалдық  пернелер—   Олар символдық пернелердің үстінде орналасқан. Олар  компютердің  күрделі операцияларын тез орындай. Әр түрлі программаларды әр түрлі  қызмет  атқарады.

Символдық  пернелер – пернетақтаның  негізгі  бөлігі. Символ, цифр енгізуге болады.

Нұсқаушы  немесе  меңзерді  экранда басқару пернесі. Меңзерді экранда жылжытуға арналған.

Цифрлық-қосыма   NumLock  пернетақта арқылы қосылып ажыратылады.

Оқушылар пернетақта туралы оқулықтан ақпарат алады. Қажеттісін түртіп алады

 

 

 

Пернетақта

 

 

 

Жұптық жұмыс Сиқырлы пернелер

Alt

Ctrl

Shift

   

Home

 
Esc   End  
Tab   Ctrl Home  
Caps Lock   Ctrl End  
Num Lock Backspace
Enter   Delete  
    Бос орын (пробел)  
 Топ мүшелері пернелердің негізгі атқаратын қызметтерін жазады Тапсырма кестелері
Сергіту  

Жаттығу

Оқушыларға интерактивті тақтадан қауіпсіздік ережесін сақтау негізінде шағын бейне- ролик көрсетіледі

Оқушылар бейне- роликтерді көру арқылы дене, көз жаттығуларын жасайды Интерактивті тақта
Жеке жұмыс Мәтін теру:

Кез келген мәтін бас әріптерден және кіші әріптерден тұрады. Блокнот редакторының терезесінде бас әріптен бастап өз есімдеріңізді және жасыңызды теріп жазыңыз.

Тұжырымдаманы растау

Тұжырымдама Иә/ Жоқ
Өз есіміңіздің алғашқы бас әрпін басу үшін Shift пернесін басамыз  
Өз есіміңіздің қалған әрпін Shift пернесін басу арқылы жазамыз  
Өз жасымызды санмен жазу үшін Num Lock  пернесін басу арқылы жазамыз  
Оқушылар тұжырымдаманы смайликтер қою арқылы растайды

 
Иә  

 

 

 

 
Жоқ  

Смайликтер

 

Бағалау Оқушылардың сабақ барысында орындаған жұмыстарын бақылап, смайликтер (балық) беріп отырады Оқушылар жинаған смайликтері бойынша бағаланады
Үйге тапсырма Тақырыпты мазмұндап, оқып келу Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
Кері байланыс

Рефлексия

Бағдаршам

Қызыл = Түсінбедім,

Сары = Толық емес, қайта оқуым қажет

Жасыл = Барлығы түсінікті

Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді