Пернетақта

Күні:Пәні

 

Информатика

Мұғалім аты- жөні

 

Жалғасбаева Рита

Қарасақал Ерімбет атындағы № 96 мектеп

 

5- сынып

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

___________________ Л. Жаленова

 

Сабақтың тақырыбы: Пернетақта
Сілтеме1.        5 – сынып оқулығы

2.        Тақырыптық презентация

3.        Электрондық оқулық

SMART мақсатПернетақтаның негізгі бөлімдерін және қосымша пернелерінің атқаратын қызметі туралы мәлімет беру
Күтілетін нәтижиеПернетақта пернелерінің атқаратын қызметі туралы білетін болады

Пернетақта пернелерінің атқаратын қызметін ажыратуды үйренеді

Өзгенің пікірімен санасады

Түйінді идеяларПернетақта — компьютерге ақпарат енгізуге арналған құрылғы. Ол әріптің және цифр пернелерінің көмегімен компьютерге кез- келген ақпаратты беруге мүмкіндік жасайды. Қазіргі компьютерлердің 102 — 104 пернесі болады
Сабақтың түріПрактикалық сабақ
Әдіс — тәсілдеріЖұптық жұмыс, жеке жұмыс
Пәнаралық байланысДене шынықтыру, қазақ тілі
Оқыту модуліОқыту мен оқудағы АКТ

 

КезеңМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіРесурстар
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

2. Топқа бөлу

1. Шеңбер құрып, бір- біріне сәттілік тілейді

2. Дербес компьютер құрылғыларының суретін құрастыру арқылы өз топтарын табады

Үй тапсырмасы

 

Он сұрақ!

Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына компьютердің құрылғысының аты жазылған стикерді жапсырады

Монитор                                            Колонка

Жүйелік блок                                    Сканер

Тышқан                                             Флейшка

Пернетақта                                        Диск

Принтер                                            Модем

қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.

 

Стикер
Сабақ барысы

Кіріспе

 

Электрондық оқулықтан «Пернетақта» тақырыбын ашып, мәтінді дыбыстық түрде тыңдатады

Пернетақта  — компютерге ақпарат енгізетін құрылғы. Онда  101 немесе  105  перне  болады .Таңбалық деректерді енгізу қызметін атқарады және негізгі енгізу құрылысы болып  табылады.

Шартты түрде пернетақтаны 5-бөлікті бөлуге болады:

-басу пернетақтасы (алфавитті- цифрлық және таңбалық   ернелер)

-функционал пернелер: F1-F12

-арнайы операциялар пернелері: Enter, Esc, Tab6, Ctrl, Alt,  BackSpace

-меңзерді басқару және редакциялау  пернетақтада.

-сандық пернетақта.

Функционалдық  пернелер—   Олар символдық пернелердің үстінде орналасқан. Олар  компютердің  күрделі операцияларын тез орындай. Әр түрлі программаларды әр түрлі  қызмет  атқарады.

Символдық  пернелер – пернетақтаның  негізгі  бөлігі. Символ, цифр енгізуге болады.

Нұсқаушы  немесе  меңзерді  экранда басқару пернесі. Меңзерді экранда жылжытуға арналған.

Цифрлық-қосыма   NumLock  пернетақта арқылы қосылып ажыратылады.

Оқушылар пернетақта туралы оқулықтан ақпарат алады. Қажеттісін түртіп алады

 

 

 

Пернетақта

 

 

 

Жұптық жұмысСиқырлы пернелер

Alt

Ctrl

Shift

  

Home

 
Esc End 
Tab Ctrl Home 
Caps Lock Ctrl End 
Num LockBackspace
Enter Delete 
  Бос орын (пробел) 
 Топ мүшелері пернелердің негізгі атқаратын қызметтерін жазадыТапсырма кестелері
Сергіту 

Жаттығу

Оқушыларға интерактивті тақтадан қауіпсіздік ережесін сақтау негізінде шағын бейне- ролик көрсетіледі

Оқушылар бейне- роликтерді көру арқылы дене, көз жаттығуларын жасайдыИнтерактивті тақта
Жеке жұмысМәтін теру:

Кез келген мәтін бас әріптерден және кіші әріптерден тұрады. Блокнот редакторының терезесінде бас әріптен бастап өз есімдеріңізді және жасыңызды теріп жазыңыз.

Тұжырымдаманы растау

ТұжырымдамаИә/ Жоқ
Өз есіміңіздің алғашқы бас әрпін басу үшін Shift пернесін басамыз 
Өз есіміңіздің қалған әрпін Shift пернесін басу арқылы жазамыз 
Өз жасымызды санмен жазу үшін Num Lock  пернесін басу арқылы жазамыз 
Оқушылар тұжырымдаманы смайликтер қою арқылы растайды

 
Иә  

 

 

 

 
Жоқ  

Смайликтер

 

БағалауОқушылардың сабақ барысында орындаған жұмыстарын бақылап, смайликтер (балық) беріп отырадыОқушылар жинаған смайликтері бойынша бағаланады
Үйге тапсырмаТақырыпты мазмұндап, оқып келуКүнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
Кері байланыс

Рефлексия

Бағдаршам

Қызыл = Түсінбедім,

Сары = Толық емес, қайта оқуым қажет

Жасыл = Барлығы түсінікті

Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді