«Санау жүйесі» қорытындылау сабағы

59

Cабақтың тақырыбы:   «Санау жүйесі» қорытындылау сабағы

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Cанау жүйелері тақырыбы бойынша білімдерін жүйеге келтіріп, санау жүйелерін есептеу кезінде олардың бөліктері мен дағдыларын білімдерін қалыптастыру.

Тәрбиелік: Компьютермен жұмыс істеуде ұқыптылыққа, техника қауіпсіздігін дұрыс сақтай білуге  үйрету. 

Дамытушылық:  Сабақтан алған білімдерін күнделікті  тұрмыста, еңбекте  және  басқа пәндерге пайдалана  білуге  үйрету.

Сабақтың типі:           Аралас сабақ.

Сабақтың түрі:          Білімді, іскерлікті және дағдыны жетілдіру сабағы

Қолданылатын көрнекіліктер: интерактивті тақта, компьютер, жұмыс дәптері

Сабақтың өту жоспары: І.  Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (Еске түсіру)

І. Кім білімпаз

ІІ. Кестені толтыру.

  1. Кім жылдам (есептер шығару)
  2. Сергіту сәті
  3. Ойға шабуыл

VII. Нүктемен сурет салу

VIIІ.Сабақты қорытындылау.

ІХ. Үй тапсырмасы.

 

Сабақтың тақырыбы бойынша теориялық білімін тексеру мақсатында оқушыларға сұрақтар қою.

  1. Сан түсінігі дегеніміз не?
  2. Санау жүйесі дегеніміз не?
  3. Санау жүйесі неше топқа бөлінеді?
  4. Позициялық емес санау жүйесі дегеніміз не?
  5. Позициялық санау жүйесі дегеніміз не?
  6. Разряд дегеніміз не?
  7. Позициялық емес санау жүйесі қандай сандар жатады?

 

Кестені толтыру

 

 

Кім жылдам  Позициялық емес санау жүйесі

1-деңгей. «Лайықты деңгей»

Өз алдарында жеке-жеке есептер

2-деңгей. «Міндетті деңгей»

 

1-тапсырма.  Екілік санау жүйесіндегі сандарды ондық санау жүйесіне көшіріңдер:

3-деңгей«Жоғары деңгей»

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

Шығармашылық есеп.

 

Әрбір оқушыға кестесі бар кәртішке таратылады. Оқушылар осы кестелерді пайдалана отырып, тапсырманы орындау керек.

 

Нүктемен сурет салу

 

1-кестеде екілік санау жүйесінде берілген нүкте нөмірлері мен координаталары келтірілген.

 

2-кестеде нүкте нөмірлері мен әртүрлі санау жүйесінде берілген оның координаталары көрсетілген.

 

Кейбір нүктенің координаталарын көрсетілген санау жүйесінде арифметикалық амалдарды орындап, табу керек. Әр нүктенің өз координаталарын ондық санау жүйесіне айналдырып, координата жазықтығында нүктемен белгілеп қойыңыз. Санау жүйелерін дұрыс айналдырып, нүктелерді бір-бірімен байланыстырса, бір сурет пайда болады.

 

1-кесте                                                                                   2-кесте№  Нүкте координаталары

Х       У

1       10012         10012

2       1112 10012

3       1012 10012

4       1002 1112

5       112   1012

6       1012 1012

7       10002         1012

8       10002         112

9       1002*102   12

10     1012 12

11     112   12

 

№     Нүкте координаталары

Х       У

1       1002 1002

2       1012 1102

3       1102 1002*102

4       1102 1002

5       1002*102   1002

6       1112 12

7       1002*102   1102

8       10012         10002

 

Оқушылар қай кестемен жұмыс істейтіндерін өздері таңдайды. (Координата жазықтығында пайда болған суреттердің біріншісі өздігінше 2 санының стильді суреті болса, ал екіншісі кесте -0 цифрын көрсетеді.)

Рәміздеріміздің   20 жылдығына орай 20 санын Paint  бағдарламасына салу

Бағалау.

Үйге тапсырма:

Мына кестеде  санау жүйелерін дұрыс айналдырып, нүктелерді бір-бірімен байланыстырса, бір сурет пайда болады.