Графикалық редактордың сурет салу құралдары

49

Сабақтың тақырыбы : Графикалық редактордың сурет салу құралдары

Сабақтың мақсаты : Білімділік: Paint графикалық редакторы және құралдар      тақтасының атқаратын қызметі туралы түсінік беру. Бағдарламаны  іске қосу жолдарын үйрету Геометриялық фигураларды  компьютердің көмегімен салуды үйрету.

                                    Дамытушылық: есептеу техиникасында   геометриялық фигураларды, әр түрлі суреттерді салуды үйрете отырып. Олардың  бойындағы қабілеттерінің дамып көрінуі не және алған білімдерін жеткізе білуге, іс жүзінде жүзеге асыруға,яғни өз бетінше ойлу, жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.

                                   Тәрбиелік: Оқушыларды көпшіл болуға , еңбекті суюге, ұқыптылыққа, дәлдікке, адамгершілікке, өзін- өзі басқаруға және өзіндік танымдық қызмет жасай алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Сабақтың типі: жаңа сабақ

Сабақтың әдісі: сұрақ жауап, ойын.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд.

Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі.

Бүгінгі сабақта :

  1. Тас қақпа.
  2. Күміс қақпа
  3. Алтын қақпа
  4. Қызықты диктант
  5. Жұмбақ
  6. «ия», «жоқ» ойыны
  7. Шыршыны безендендіру

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (сұрақ -жауап)

  1. Paint графикалық редакторын қалай іске қосамыз?
  2. Салған суретімізді қалай сақтаймыз?
  3. Тақырып жолы дегеніміз не?
  4. Мәзір жолына нелер жатады?

 

Жаңа сабақ: Paint графикалық редакторы.

Paint графикалық редакторы

Paint бағдарламасы  — графикалық бейнелерді жасауға және редакциялауға арналған.

Paint- бағдарламасын іске қосу.

Бастау        бағдарлама         стандартные       Paint бағдарламасы

III. Тас қақпаның тапсырмасы

Төртбұрыш салып, екі үшбұрышқа бөліп, түрлі түспен боя.

 

 

 

 

  1. Күміс қақпаның тапсырмасы

Әр түрлі типті дөңгеленген тік төртбұрыш құралын пайдаланып, Пирамида сал.

  1. V. Алтын қақпаның тапсырмасы

Барабанның суретін салу.

  1. Қызықты диктант

Үш  шеңбер сал. Бір-бірінің үстіне қой. Үшінші шеңбердің үстіне төртбұрыш сал. Үстіңгі шеңбердің ортасына кіші үшбұрыш сал, сол шеңбердің ішіне кішкентай екі шеңбер сал. Суретті түсінсек өз ойымызбен аяқтаймыз.

VII. Жұмбақ шешу

Ұзынтұра жалқаубек,

Тұрмай ылғи жатады.

Қозғала қалса артынан,

Ешбір белгі қалмайды.    

                               /бос орын немесе пробел/

Пернелік деген атаның,

Немерелері алғашқы.

12 ағайынды,

Есімдері Ғ /эф/ әрпімен басталады.

Бұл қандай пернелер?                    

                                  /функционалдық пернелер/

 

Бұтақ орнында мың бір инесі,

Компьютер жаны мекені.

                                         /кактус/

Ақпарларды қағазға шығарады,

Бұл құрылғы қалай деп аталады?                          

                                                      /принте/

 

 

VIII. «Иә — жок» о й ы н ы

(Сұраққа дұрыс болса « и ә », дұрыс  емес болса  « ж о қ »  деп жауап бересіздер. Берілген жауап дұрыс болса «1», дұрыс емес болса «0» деген жауап шығады)

  1. Paint бағдарламасын іске қосу үшін мына әрекеттерді орындаймыз ба ?

Бастау        программы             стандартые        Paint

  1. Батырмасы тұйық контурды бояу үшін қолданылады?
  2. Көпбұрышты салу үшін көпбұрыш батырмасын таңдаймыз ба?
  3. Құралдар тақтасында қанша құрал бар
  4. Paint графикалық редакторында салынған суретті өшіру үшін өшіргішті таңдаймыз ба?
  5. Paint графикалық редакторында салынған суретті өшіру үшін тақырып жолағын таңдаймыз ба?

 

Сабақты қорыту:

Шыршаны безендендіру.

 

 

Бағалау:

Үйге тапсырма беру:

Еркін тақырыпқа мәтін құрастыру.
Құрастырған мәтінге байланысты сурет салып келу.