Мәтін абзацын форматтау

Тақырыбы:  Мәтін абзацын форматтау

Сабақтың мақсаты: 

  1. Білімділік:

Оқушыларға мәтін абзацын форматтау, туралау , жоларалық интервалдар, өңдеу технологиясы бойынша  оқушылардың білімін жүйелей, жетілдіре отырып, өз бетінше еңбектенуге, компьютерлік білімділікке үйрету.

 

  1. Дамытушылық :

Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру мақсатында  өз бетінше  жұмыс жасай алуын, іскерлік, шығармашылық ойлау  қабілетін және компьютерлік сауаттылығын дамыту

 

  1. Тәрбиелілік:

Оқушыларды компьютерлік мәдениеттілікке, ұлттанымдылыққа, және  уақытты тиімді  пайдалануға, өзін-өзі бағалауға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа  тәрбиелеу.

 

Көрнекі құралдар және ТСО:

Компьютер,  презентация материалдары,  тест тапсырмалары, дайындалған кеспелер, фишкалар.

 

Сабақтың түрі:              Аралас, ойын сабақ

 

Пәнаралық байланыс:  логика, қазақ тілі, математика.

 

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ Үй тапсырмасын сұрау

 

  1. «ДОМИНО» ойыны

(мұғалімнің ұйымдастыру формасы)

Оқушыларды ойының шартымен таныстыру.

Әр оқушыға жеке кеспелер дайындалады. Кеспе екі бөліктен тұрады. Бір бөлігінде сұрақ, ал екінші бөлігінде басқа бір кеспедегі сұрақтын жауабы. Бірінші сұрақ оқылғанда  дұрыс жауапты тапқан оқушы қолындағы кеспеден жауапты оқып,өзінің сұрағын оқуы керек. Осылай ойын жалғаса береді. Дұрыс жауап 1 фишкадан.

 

(оқушының іс-әрекеті)

Мұқият сұрақтарды тыңдап өз жауаптарын және сұрақтарын оқуы қажет.

 

 

Сұрақтың жауабыСұрақ
Мәтінді форматтауЭкранда жақтаулармен шектелген төртбұрышты аймақ

 

Сұрақтың жауабыСұрақ
                                 ТерезеАты бар бірқатар байттар тізбегі

 

 

Сұрақтың жауабыСұрақ
Файл, түзету, түр, қою, формат, сервис, кесте, терезе, анықтама Мәтіннің пішінін оның параметрлері арқылы қою дегеніміз

 

Сұрақтың жауабыСұрақ
Операциялық жүйе Ms Word ты қалай іске қосамыз

 

Сұрақтың жауабыСұрақ
  Редакциялау     Ақиқат немесе жалған екенін тұжырымдауға болатын, мағнасы бойынша аяқталған сөйлем

 

Сұрақтың жауабыСұрақ
ПікірЕсептеу процестері мен компьютерді басқару және пайдаланушы мен аппаратураны байланыстыратын жинақталған программа

 

Сұрақтың жауабыСұрақ
Іске қосу- программа- Mic office –Ms Word   Өңдеу, енгізу, өшіру, орын ауыстыру немесе құжаттын мазмұнын түзету

 

Сұрақтың жауабыСұрақ
—                                     файлРедактор терезесінің жоғарғы бөлігінде негізгі менюлерді ата
  1. Спринт сұрақтары

1) MS Word терезесінің қатарларын ретімен орналастыр.

А) жұмыс аймағы;   б) меню қатары;   в) қалып-күй қатары;  г)тақырып жолы

  2) Бас менюдегі командаларды ретімен жаз

А)баптау(настройка);           б) құжаттар(документы)

в) программалар(программы);     г)Іздеу(найти)

3)MS Word редакторының меню қатарын ретімен жаз;

А)түзету;       б)түр;       в) формат;        г) файл

4) Ақпараттың өлшем бірліктерін өсу ретімен жаз;

А)мегаБайт;    б)бит;        в)Гигабайт;       г)байт

5) Бума құру үшін команданың ретін ата:

А) Бума(папка);           б) құру (создать);      в) ат енгізу

  1. Қай сөз артық

Терчесвин-винчестер

Такедис-дискета

Акткомксиди- компкт-диск

Сорецпрос- процессор

Бұл жерде «процессор» сөзі артық. Ол жад сақтайтын құрылғыларына жатпайды.

  1. «топтастыру» стратегиясы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру

    Бұл сабақ алдыңғы сабаққа ұқсас болғандықтан  оқушыларға үй жұмысы ретінде өз бетімен жұмыстануға берілді.

 

7.5 тақырып   Мәтін абзацын форматтау

Жоспары:

  1. Абзац диологта Туралау (выравнивание) өрісінде абзацты қою және форматтау тақтасын туралау батырмаларын көрсету.
  2. Бірнеше жол (Первая сторку) өрісіндегі абзацты қою
  3. Жоларалық (междустрочный) өрісінде абзац ішіндегі жоларалық интервалды белгілеу.
  4. Абзац диологты терезесінің екінші жағдайын көрсету.

 

 

 

 

 

  1. Жаңа сабақты бекіту. «Бильярд» ойыны

1.Абзац диолгтік терезесі қайда орналасқан ( меню жолындағы форматта)

2, Абзац қандай перненің басылуымен аяқталады (enter)

  1. Туралау батырмаларының көмегімен абзацты қалай жылдам форматтауға болады

(форматтау тақтасынан)

  1. Полуторный неше аралық интервал (1,5)
  2. По ширине (абзацты беттің оң және сол жақ шеттері бойынша туралау)
  3. Компьютермен жұмыс

Деңгейлік тапсырма

 

  1. Оқушыға М. Мақатевтың төрт жол өлең жолын жазу
  2. сол өлең жолының тақырыбын басқа түспен, шумақтарын басқа түспен бояу
  3. жол аралық интервалдарын өзгерту.
  4. Топтастыру стратегиясы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке оқушымен жұмыс

  1. «Сөзжұмбақты» табу.

(мұғалімнің ұйымдастыру формасы)

Сөзжұмбақты деңгейі төмен оқушыға беріліді.

(оқушының іс-әрекеті)

Оқушылар сөзжұмбақтың жауабын тауып, .

 

 

 

3
1 2

 

 

 

Сұрақтары:

Көлденеңнен

  1. Көрсетуге арналған компьютер экраны (монитор)

Тігінен

  1. Ms Word қандай редактор? (мәтіндік)
  2. Ms Word редакторын іскен қосқан кезде ашылатын төртбұрышты аймақ (терезе)
  3. Баспа құрылғысы (принтер)

2  Сәйкесткендіру тестесі

СұрақЖауап
1.Сөйлесу тілімен берілген пікірлерді талдаумен байланысты логика1.Дербес компьютер
2.Жұмыста және үйде адамның пайдалануына арналған шағын компьютер2.Пернетақта
3.1946 жылы қазіргі компьютерлерді архитектурасында бүгінге дейін сақталған ЭЕМ архитектурасының принципін құрған адам3.Формалды логика
4 Енгізу құрылғысы 4. Римдік
5.Позициялық санау жүйесі5. Дж. Фон Нейман
  1. «Сандық» ойыны.

(мұғалімнің ұйымдастыру формасы)

Оқушыларды ойынның шартымен таныстыру. Олар сабақтан алған әсерлерін қағазға түсіріндер, сандыққа салындар.

(оқушының іс-әрекеті)

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін, өз ойларын қағазға түсіредіде, сандыққа салады.

Оқушының аты-жөні
БілемінБілдімБілгім келеді

Ү. Оқушыларды бағалау.

(мұғалімнің ұйымдастыру формасы)

Оқушылардың алдындағы фишкаларды жинау және жинаған ұпайларын есептеу. Жиналған ұпайы бойынша бағалау, күнделікке қою.

Нәтижесінде:

  • оқушы тез ойын жинақтап , шапшаңдыққа үйренді.
  • өз беттерімен жұмыс жасауға жұмыстанды.
  • Ізденді.
  • Деңгейлік тапсырманы орындай отырып компьютерлік сауттылығы артты.
  • Жаңа сабақты топтастыра білді
  • Өз ойларын ашық айта білуге үйренді.

Оқушы саны: 20

қатысқаны:    20

«5»  — 6

«4»  — 8

«3»     6