Желілік этикет. Ақпаратпен жұмыс істеу саласында Қазақстан Республикасының заңнамасы

114

Ақтөбе облысы, Темір ауданы, №2 Шұбарқұдық қазақ-орыс орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Бабаниязов Жанат Садуакасович

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні Информатика Класы 11а Күні 21.01.2015ж
Сабақтың тақырыбы Желілік этикет. Ақпаратпен жұмыс істеу саласында Қазақстан Республикасының заңнамасы
Сабақтың мақсаты Желілік этикет туралы түсінік беру. Интернетте сауаттылыққа тәрбиелеу. Ақпаратпен жұмыс істеу саласында Қазақстан Республикасының заңнамасымен таныстыру.
Күтілетін нәтиже Желілік этикет туралы біледі;

Интернетте сауатты пайдалануды біледі;

Ақпараттық заңнаманы біледі;

Компьютерлік сауаттылықты үйренеді.

Түйінді идеялар Тоқсан ауыз сөздің, тобықтай түйініне тоқталу.
Сабақ кезеңдері Сабақ барысындағы іс — әрекет Ресурстар
Стратегиялар Оқушылардың іс-әрекеті, талқылау
Қызығушылықты ояту

(5 минут)

ТРЕНИНГ ӨТКІЗУ

 

 

·         Оқушылармен ИНТЕРНЕТ тақырыбында әңгімелесу, қажетті сөздерді арнайы жазып алу. Тақырыпқа тұздық болатын атаулармен сыныпты екі топқа бөлу.

 

 

Оқулық

Стикер

Маркер

Үлестірмелі парақшалар

Мағынаны тану

(15 минут)

Жигсо әдісі

 

 

 «ББҮ» сызба кестесі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постер қорғау

Желілік этикет. Ақпаратпен жұмыс істеу саласында Қазақстан Республикасының заңнамасы.

—        Таным әрекеті процесінде қарым қатынас шеберлігі

—        Ақпаратты өз бетінше түсіну процесін басқара алады;

—        Программамен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамытады;

—        Бұрынға білімді жаңа біліммен ұштастыра алады,

—        Ұсынылған ақпаратты сыни тұрғыдан бағалай алады;

Ақпаратпен жұмыс жасау барысында ықыласты болады;

—        Ұсынылған тақырып бойынша өз білімдерін актуалдандыра алады;

—        Мәтінге және оқылған проблемаға сұрақ қояды, белгілейді, тұжырымдайды;

—        Ақпаратты қысқа түрде жазбаша тұжырымдайды;

Жүзеге асыру қадамдары:

1.      Сызбаны тақтаға және дәптерге сызып алу;

 

Білемін Білгім келеді Үйрендім

 

2.      Оқушылармен алғашқы екі бағанды толтырамыз;

Этикет дегеніміз не? Бұл сөздің информатика пәніне қатысы неде?

Қандай әлеуметтік желілерді пайдаланасыз?

Олардың шығу тарихын білесіз бе?

Интернетте қандай сөздерді дөрекілік деп қабылдайсыз?

Не білгіңіз келеді?

3.      Оқушылармен мәтінді оқу, бұрыннан таныс және жаңадан танысқан түсінікті табу; (терминологиялық сөздік)

4.      Жаңадан алған білімдерімен сызбаның соңғы бағанын толтыру

5.      Екінші баған бойынша қандай сұрақтарға жауап тапқандарын топта талқылау

Оқулық

 

 

Плакат, интербелсенді тақты, дербес компьютер, түрлі-түсті маркерлер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой толғаныс

(10минут)

«Автор орындығы»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бағдаршам»

—        Ұсынылған проблема немесе ақпарат бойынша өз кластастарыына не елестетінін айту;

—        Өз жұмысын кластастарымен талқылау, мейілінше тереңірек талдау жасау

—        Таным әрекеті үдерісінде қарым — қатынас шеберлігі

Тапсырма: ҚЫЗЫҚТЫ ДЕРЕКТЕР айдары:

       I.            Ұялы телефондарынды қосып бір-бірінмен мәлімет алмасыңдар

    II.            Ақпараттық заңнамада не туралы жазылған эссе жазыңыз.

 III.            Әлеуметтік желілердің бір-бірінен айырмашылығын атаңыз.

Жүзеге асыру қадамдары:

1.      Кез келген жұмысты жазып болғаннан кейін тақтаның алдына орындық қойылады;

2.      Орындыққа отырып, өз жазғандарын автор ретінде аудитория алдында оқуға шақырылады;

3.      Аудитория тыңдап, сұрақ қояды, түсінік береді.

Оқушылардың алған әсерлері мен сұрақтары

ФОРМАТИВТІ бағалау арқылы бағалау сабақ бойы жүреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, плакат, интербелсенді тақты, дербес компьютер, түрлі-түсті маркерлер.

Үй тапсырмасы

(3минут)

«Сиқырлы экран» Интернет мәліметтеріне сүйене отырып тақырыпты талқылау. Өз түсінгенін эссе түрінде жазып келу. ВЕНН диаграммасын толтыру.

 

 
Қосымша тапсырмалар «Әлем және мен» суреттер топтамасын әзірлеу.
Не сәтті өтті?  

 

 

Не сәтсіз өтті?