MS Excel бағдарламасымен жұмыс істеуді үйрену

115

 

Сабақтың мақсаты MS Excel бағдарламасымен жұмыс істеуді үйрену
Оқыту нәтижесі Компьютер қолданудағы білімін арттыру. Оқушының компьютерлік біліміне MS Excel бағдарламасы туралы білімді қосу. MS Excel бағдарламасына мәліметтерді еркін енгізе отырып, редакторлай білуді үйрену
Негізгі идеялары Оқушы бойында көшбасшылықты, жауапкершілікті, ұйымшылдықты, топпен бірлесіп жұмыс істеу қасиетін арттыруды, қалыптастыруды мақсат етемін. Өзін және әріптестерін шынайы бағалауға үйренулерін көздеймін
Уақыты Бөлімдер

 

Іс-әрекет Мұғалімнің қызметі:

Мен не істеймін?

Оқушылардың жұмысы:

Оқушылар не істейді?

Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет?
2 Психологиялық дайындық (сыныпта жылы қарым-қатынас орнату) Қоңыраудан кейін амандасып, оқушыларды бір шеңбер бойымен тұрғызып, өзімнің сол жағымда тұрған балаға қолымдағы гүлді сыйлап, бір жылы сезім айтамын. Іс-әрекеттердің шынайы орындалуын қадағалаймын Құрылған шеңбердеменің іс-әрекетімді қайталайды (сол жағындағы оқушыға қолындағы гүлді жылы лебіз айту арқылы сыйлайды) Пластикалық гүл
1 Оқушыларды  топқа бөлу 3 суретті бала санына байланысты қиындыларға бөлемін де, балаларға таңдатқызамын. Топ ішінде рөлдерге бөлінуін қадағалаймын Оқушылар қолындағы қиындылардан 1 сурет құрып, сол суреттің иелері бір топ құруы тиісті. Топ ішінде міндеттерін бөліп алады (көшбасшы, таймкипер, хатшы, бақылаушы) Үш сурет қиындылары
2 Білу Үй тапсырмасын тексеру Бағалау парақтарын таратып, түсіндіремін.MS Word бағдарламасын еске түсіру үшін12 сұрақтан тұратын интербелсенді тақтада қайталау тестін жүргіземін Бір сұраққа 10 сек. уақытты тиімді пайдаланып 12 сұраққа жауап береді. Тестте алған бағаларын бағалау парағына жазып алады Интербелсенді тақта, activote, бағалау парақтары
5 Тақырып ашу
Ой қозғау
1.    «Құпия зат» тәсілін пайдаланып, тақтадағы суретке әр топтан 5 сұрақ дайындатқызамын.

2.    Берген жауаптарын осы сабақтың мақсатын ашуға итермелеймін.

Тақтадағы суретке қарап әрбір топ 5 сұрақ құрастырады. Сұрақ ішінде «Бұл не?» деген сұрақ болмау керек. Сұрақ құрастыру уақыты (3 минут) біткен соң, топтар сұрақтарымен ауысып, қойылған сұрақтарға топ болып жауап іздейді Сурет, кітап, интернет, ноутбук
6 Түсіну Тапсырма 1 Сәйкестігін табу. Тапсырманы жеке-жеке компьютер арқылы орындауларын сұраймын Оқушылар берілгендерді (суреттер,  мәтіндер, қызыметтер, ереже) сәйкесінше орналастыру керек. Тапсырма жеке компьютерде орындалады Компьютер, интербелсенді тақта
Тексеру Тапсырманың дұрыс жауабын интербелсенді тақтаға шығарамын Неше тапсырма дұрыс болғанын бағалау парағына белгілейді Интербелсенді тақта, жауап парағы
13 Қолдану Тапсырма 2 Excel бойынша 3 топқа үш түрлі бейнеролик  ұсынамын:

1.    Бейнеролик – Excel бағдарламасының жұмыс алаңымен таныстырылымы

2.    Бейнеролик – ұяшық адресі, құжатты ашу және сақтау

3.    Бейнеролик —  мәлімет енгізу және редакторлау

Әрбір топ басқаларға кедергі жасамай, өз бейнероликтеріне талдау жасайды. Танысу уақыты (5 минут)  өткеннен кейінн, Джиксо әдісі бойынша қалған 2 топқа өз білгендерін үйретеді 3 ноутбук,  А4 қағаз, бейнеролик
Тапсырма 3 Деңгейлік тапсырмаларды жеке компьютерде орындатамын Тапсырманы өз деңгейлеріне байланысты орындайды Компьютерлер
Тексеру Дұрыс жауапты интербелсенді тақтаға шығарамын Неше тапсырма дұрыс болғанын бағалау парағына белгілейді Интербелсенді тақта, жауап парағы
8 Талдау Тапсырма 4 1.    Венн диаграммасы арқылы Word пен Excel бағдарламасының жұмыс аумағына талдау жасауды тапсырамын

2.    Бағалау критерийлерін тақтаға шығарып көрсетіп қоямын

Оқушылар критерийге байланысты Еxcel мен Word бағдарламасының жұмыс аумақтарының өздеріне тән ерекшеліктерін және ұқсастықтарын Венн диаграммасы арқылы бейнелеу керек Плакат, түрлі түсті фломастерлер
Тексеру Топтар жұмыстарын қорғағаннан кейін, бір -біріне интербелсенді тақтада баға беруді ұсынамын. Оқушылар осы жұмыстан алған жұлдыз санын өздерінің бағалау парағына жазып алуды қадағалаймын 5 критерийге байланысты әрбір топ өзге екі топтың жұмыстарына жұлдыз жапсыру арқылы бағалайды. Бірінші критерийорындалса–бір жұлдыз, екінші критерийорындалса– екінші жұлдыз, тағы да солай жалғаса береді. Әрбір топ көп дегенде 5 жұлдыз қоя алады.

Оқушылар осы жұмыстан алған жұлдыз санын өздерінің бағалау парағына жазып алады

Электронды бағалау парағы (ActivInspire бағдарламасында)
5 Жинақтау Тапсырма 5 Әрбір оқушығаExcelбағдарламасында өзінің осы сабақта жұмыс істеген топ мүшелерінің аты-жөні, туған жылы, айы, күні жазылған ақпаратты құжат қылып, мұғалімнің компьютеріне жіберуді тапсырамын Оқушылар бүгінгі сабағында алған білімін жинақтап, Еxcel бағдарламасында өзінің осы сабақта жұмыс істеген топ мүшелерінің аты-жөні, туған жылы, айы, күні жазылған ақпаратты құжат қылып, мұғалім компьютеріне жібереді Компьютер
3 Бағалау Өзін-өзі бағалауды талап етемін Бағалау парағына сабақ барысында алған суммативті ұпайларын қосып, формативті ұпайларын шығаруды талап етемін. Бағалау шкаласына сүйене отырып  өзінің бағасын есептейді Бағалау шкаласы
Сабақ өту бойынша кері байланыс жазуларын сұраймын Сабақ өту бойынша кері байланыс жазады Стикерлер
Үй тапсырмасын тақтада көрсетемін Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады Интербелсенді тақта