Word мәтіндік редакторы

30

 

Сабақтың тақырыбы: Word мәтіндік редакторы

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Білім алушыларды  мәтіндік редактормен,

негізгі  әрекеттерімен  таныстыру.

Дамытушылық: Білім алушылардың мәтіндік редактор

арқылы ақпараттық ойлау қабілеттерін

дамыту.

Тәрбиелік: шапшаңдыққа, жүйелілікке, ақпараттық

мәдениетке     тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту.

Сабақтың әдісі: түсіндірмелі әдіс, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап әдісі,сын

тұрғысынан ойлау стратегиясы

Сабақтың көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, үлестірме қағаздар.

Сабақтың жоспары:

1.Ұйымдастыру

2.Қызығушылықты ояту.

3.Мағынаны тану.

4.Ой-толғаныс.

5.Үйге тапсырма.

  1. Бағалау.
  2. Қорытынды.

Сабақтың барысы:

Білім алушыларды  түгендеп, сабаққа бейімдеу  үшін психологиялық ойын  «Балық, аң, құс» ойынын ойнату.

  1. Ой қозғау.

1.Мәтін туралы не білеміз.

 

Компьютерлік символдардың тізбесі

 

 

Программалық мәтін                                                        кәдімгі мәтін

 

Енгізу обьектілері

 

 

Мәтіндік құжат                                   кестелік мәтін

 

Мәтіндік құжаттарды  дискілерге жазуға, өңдеуге, пішімін өзгертуге арналған программа мәтіндік редактор деп аталады.

  1. Мағынаны тану.

Жаңа тақырып Word мәтіндік редакторы.

Microsoft- фирманың аты, оны 1975 жылы Билл Гейтс құрды.Ол алғашқы программаны 13-жасында жазған. Офистік бағдарламалар жазады.

Word-ағылшыннан аударғанда «сөз» дегенді білдіреді.

1.Іске қосу: Пуск-программы-microsoft office-microsoft word

2.Терезе элементтері.

  1. аспаптар панелі-ең жиі қолданылатын командаларды шақыруға арналған батырмалар бар.

2.Пішімдеу-мәтінді пішімдеу командаларына жылдам шығу батырмалары бар.

3.Word-та екі меңзер бар.

1.кірістіру нүктесі

2.Маус көрсеткіші (жебе түрінде)

3.Құжат құру.

Сұрақ. 7 сыныпта word pad құжат құру кезеңдері қандай еді?

5 бөлімнен тұрады

1.Бас әріпті Shift пернесі арқылы теру .Ескерту: тыныс   белгінің алдында бос орын   қалдырмайды, ал тыныс белгіден  кейін міндетті түрде бос орын қалдырылады.

2.Құжат бетіне ауыстыру үшін айналдырма жолағын пайдаланады.Тігінен және көлденеңінен кішкене шаршылар сырғытпа деп аталады.

3.Дұрыс енгізілмеген символды өшіру үшін  delete,baskspace пернесін пайдаланамыз.

4.Сервис-правописание (сауаттылығын тексеру)

5.Мәтіндік құжатты пішімдеу.

1.пішімдеу режимдері.Символды пішімдеу ж,к,ч.

2.Абзацтық шегініс

1.оң абзацтық шегініс.   формат-абзац- отступ

  1. теріс абзацтық шегініс формат-абзац-  выступ на 0,75
  2. туралау.

Формат-абзац-выравнивание

  1. Сол жақ
  2. Оң жақ
  3. Орта
  4. Екі шеті бойынша.

4.Жоларалық интервал.

Формат-абзац-междустрочный

5.Тасымал жасау.

Сервис-язык-расстановка переносов.

4.«Ой-толғаныс»              Бекіту.

Тапсырмалар арқылы.      «Халықты компьютерлік сауаттылыққа оқыту жөніндегі оқу-әдістемелік құралынан»      1,5,6-тапсырмалар

5.Жаттығу жұмыстары.

   «Деңгейлік тапсырмалар» кітабынан. 80-бет

1-тапсырма.

1.Қаріптің өлшемін 16-ға өзгерт.

2.оң жағынан тегісте.

3.Қисайтып жаз.

2-тапсырма.

Төмендегі өлең шумағындағы қателерді түзеп, дұрыстап жаз.

Ақ нөсермен жуынған

Күн нұрына шомылған.

Көзді тартқан қырымнан

Қалың ормаан солымда

3-тапсырма.

Берілген мәтіндегі қажет емес сөздерді мағынасына қарай алып тастап, қате терілген сөздерді түзетіп, жаз және әріптер өлшемін 18-ге тең етіп ал.Мәтінді түзеп болған соң, сол жағынан тегісте

6.Үйге §9.1 — §9.2

7.Қорытынды.

  Білетінім                              Үйренгенім                           Үйренгім келеді

  /сабаққа дейін/                      / сабақта/                                      /болашақта/

 

  1. Бағалау .