Қабдеш Жұмаділовтің өмірі мен шығармашылығы. Жылқы малының қазақ, қырғыз халықтарында алатын орны.

Пән мұғаліміШарипкулова Камшат Аманжолқызы
ПәніӘдебиет
Сыныбы
Күні
Берілген сағат саны3 сағат  Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» («Сәйгүліктер» повесінен)

 

Тақырыбы:Қабдеш Жұмаділовтің өмірі мен шығармашылығы.  Жылқы малының қазақ, қырғыз халықтарында  алатын орны.

 

Жалпы мақсаты 

Қабдеш Жұмаділовтің өмірі мен шығармашылығымен таныстыру. Балалар өз бетімен мақсатқа жетуңне ықпал ету.Әңгіменің мазмұнын оқуға қызығушылығын ояту. Жылқы малының қазақ және қырғыз  халықтарында алатын етекше орнын ұғындыру.  Мұғалім басшылығымен және өз бетімен ізденіп оқи білуіне мүмкіндік беру. Оқушылардың логикалық ойлауын, тіл байлығын дамыту. Бағалау критерийлерімен тағыстыру, анықтап алу.

 

Күтілетін нәтижеӨткен тақырыптар бойынша білімдерін пайдаланды, балалар жаңа сабақты бастауға қызығушылығын танытады. Қ.Жұмаділов өмірі, шығармашылық жолы, еңбектері жайлы біледі.
РесурстарИнтерактивті тақта, слайд, оқулық, видеофильм, стикер, т.б.
Сабақтың барысыОқушыларды топтарға бөлу, назарларын сабаққа аудару

 

Ойлау деңгейіМақсатТүрткі

(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма)

НәтижеБағалау
қалыптастырушы бағалауталап критерий дескриптор

 

 

ұпай

1

 

 

 

 

Білу

 

 

 

1.Қабдеш Жұмаділовтің өмірі мен шығармашы-лығын білу.

2.Бағалау критерилерін анықтау.

 

 

Оқушыларға тапсырма беру:

1.Қабдеш Жұмаділовтің өмірі мен шығармашылығын жайлы ақпараттарды  оқулықтан табыңдар.

Видео көрсетіледі. іздеңдер.

2.Бүгінгі сабақта біз нені бағалаймыз? (Оқушылармен бірігіп, анықтап алу.

Қабдеш Жұмаділовтің өмірі мен шығармашы-лығы жайында біледі. Бағалау критерийлерімен танысады

 

 

Өзін өзі бағалау.

Топтық бағалау.

Жазушы жайлы мәлімет алуы;

Өз бетімен жұмыс жасауы;

Алды2

 

Жартылай 

1

 

Аз мөлшерде айта алды 

0

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну

1.Өмірі мен  шығармашы-лығын зерттеу.

2.Жылқы малының қасиеттерін білу

 

1.       Семантикалық картаны толтыруларыңыз сұралады.

Қашан?Қайда?Қалай?Кім болды?
Қ.ЖұмаділОв

 

Жылқыны жеті қазынаның бірі деп неге қастерлеген?
Жылқы туралы не білеміз?
Оқушылар өздері жазады.
1. Елестетеді.
2. Бұрынғы біліміне сүйенеді.
3. Еске түсіреді.
4. Жазады.
 

(Оқушылар өз ойларын топпен айтады)

 

Жазушының шығарма-шылығын кестені толтыру арқылы ойларын түйіндейді. Дәптерлеріне жазушының туған жылын, жерін, шығармала-рын жазады.

Жылқы малының барлық қасиеттерін ашады.

«Жылқы малы жайында не білеміз?»

Бірін-бірі бағалау

топпен бағалау

 

 

 

 

 

Шығарманың мазмұны не жайлы екенін түсінуітүсінді2

 

жартылай1

 

 түсінбеді0

 

 

3

 

 

 

Қолдану

 

 

Жылқы малы қандай шығармаларда сөз болатынын білу.Ғаламтордан алынған дайын  видеоны көрсетемін. Оқушылар көре отыра жылқының қасиеттерін іздеп табу.  Басқа шығармалардағы жылқы жайында айтып, еске түсіру.

 «Кім көп біледі» ойыны.

Жылқыға байланысты қандай мақал-мәтелдерді білесіңдер?

Топтар арасында  мақал – мәтелдер айтып жарысады

Шығарманы оқуға қызығушылы-ғын арттыру. Қосымша ізденеді.топпен бағалау

 

 

сөздің ел өміріндегі орнын сипаттай алуы

 

Сипатта-ды2

 

Жартылай сипаттады1

 

 

 

Сипаттай алмады

 

 

 

 

0

 

 

 

4 

Талдау

 

Жазушы не себепті осы шығарманы жазғаның түсіну.

 

Қазақ халқы жылқыны қалай қадірлеген?

Жазушы не себепті осы шығарманың атын «Қозыкүрең» деп атады?

Топпен постер жасайды, оны қорғайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жылқыны қазақ халқы жеті қазынаның бірі деп неге айтқанын түсінеді. Ойларын шығармаға бөледі.

 

 

топпен бағалау

өзін өзі бағалау

Сызбаға сала алуыОрындай алды2

 

Жарты-лай орындады1

 

 

Орындай алмады 

0

 

 

 

5Жинақтау 

Өз пікірінің құндылығына сендіру

Жылқы малы жайында белетінімЖылқы малы жайында білгенім
Ойын жеткізе алады, тіл байлығын дамытады.Топпен бағалауСөздердің мағынасын аша алуыМағынасын аша алды2

 

жартылай ашты

 

ашылған жоқ

1

 

 

 

0

5

 

 

Бағалау

 

 

Оқушының сөйлеу мәдениетін,

қиялын,  шығармашы-лығын дамыту.

Жылқы малының қасиетін көрсету үшін  үш топқа да  жылқы туралы бір шумақ өлең шығару, шағын эссе жазу, сурет салдыру.Бір шумақ өлең немесе сөйлем  арқылы ойын түйіндейді.Топпен бағалау

 

 

Дәлелдей алды

ма?

Дәлелдей алды2

 

 

Жартылай дәлелдеді1

 

 

Дәлелдей алмады 

0

рефлексия

 

Оқушылар жұмысын жинақтау, саралау.
Мұғалім қорытындысы:  Сонымен, балалар біз бүгін Қ.Жұмаділовтің өмірі, шығармашылық жолы жайында толық ақпарат алдық.  Оның «Қозыкүрең»  атты әңгімесі  бар екенін білдік. Жылқыны жеті қазынаның бірі деп неге қастерлегенін түсіндік.

Жылқы жайында мақал-мәтелдерді еске түсірдік.

Бағалау:   Талап  парағы арқылы бағалау, стикер арқылы пікір білдіру.

Үй тапсырмасы:   Қ.Жұмаділовтің  өмірі, шығармашылық жолы  туралы  тағы да қосымша мәліметтерді қарастыру .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талап парағы

 

 

Бүгінгі сабаққа қойылатын талаптар

 

 

 

Сол талаптарды менің игеруім

 

 

Игеру үшін жасайтын әрекетім

«Игердім»«Игермедім»
1Балалар жаңа сабақты бастауға, меңгеруге қызығушылық танытады.
2Қ.Жұмаділовтің  өмірі, шығармашылық жолы, еңбектері жайында біледі.
3Жылқы малы жайында қосымша мәліметтер алды
4Мақал-мәтелдерді айта алды

 

5Алған білімдерін жинақтап, ойтолғау түрінде жазды.

 

6 Оқу материалының маңыздылығын түсінді.

Өзіндік пікірлерін дәлелдей алды