Әнші-сазгер ақындар

58

Қысқа мерзімді жоспар                                           Пән мұғалімі: Ашықбаев Ербол Балағұлұлы

ПӘНІ Қазақ әдебиеті КЛАСЫ 10
ТАҚЫРЫП Әнші-сазгер ақындар

 

МАҚСАТЫ Әнші-сазгер ақындар туралы толық мәлімет беру, ауызекі сөйлеу тілін дамыту, білімділікке, мәдениеттілікке тәрбиелеу, өз пікірін көркем жеткізе білу, сыни ойлауға үйрету.
ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ Сыни тұрғыдан ойлауда ашық сұрақтар қою және топтық әңгіме арқылы сыни ойлау дағдылары дамиды, шығармашылық қабілеттері шыңдалады.
ТҮЙІНДІ ИДЕЯСЫ «Мен үшін бүкіл қазақ даласы әндетіп тұрғандай» Г.Потаниннің пікірін сабақ нәтижесінде дәлелдеу.
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР Диалог, СТО технологиясы, топтық жұмыс, миға шабуыл әдісі, синкуейн әдісі, АКТ пайдалану.

 

КЕЗЕҢДЕРІ МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ ДИФФЕРЕНЦАЦИЯ БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

 

Сәлеметсіздер ме? Балалар көңіл-күйлеріңіз қалай? Сыныпта бүгін кезекші кім? Сабақта кім жоқ?

Тренинг «Мен сізді … таныстырғым келеді». Енді, жыл мезгілдеріне қарай топтарға бөлінейік. Қыс пен күзде туылғандар бір топқа, көктем мен жазда туылғандар бір топқа бөлінейік.

Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасады, көңіл-күйлерін смайликтер жапсыру арқылы көрсетеді. Тренингке қатысады.

Топтарға бөлініп, өз топтарына отырады.

Смайликтер
Қызығушылықты ояту

(3 минут)

Оқушыларға әнші-сазгерлер туралы сұрақтар қояды.

1.      Сал-серілер дегеніміз кімдер?

2.      Сал-серілерден кімдерді білесіңдер?

3.      Сал-серілерді халық қалай құрметтеген?

 

Сұрақтарға жауап береді. Жетондар арқылы бағалау Интерактивті тақта
Мағынаны тану

(15 минут)

Жаңа тақырыпқа байланысты қосымша материалдарды екіге бөліп, топтарға таратады. Жаңа ақпаратты өз бетінше, кейін топпен бірге отырып талқылайды, сосын топтар бір-біріне түсіндіреді, сұрақтар қояды. Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

«Үш шапалақ» әдісі бойынша бағалау Үлестірмелі қағаздар, оқулық
(12 минут) Топтардың  біріне: Балуан Шолақ Баймырзаұлы  екіншісіне: Үкілі Ыбырай Сандыбайұлы туралы оқулықтан оқуға бағыт береді. Әр топ тақырыпты өз беттерімен оқып шығып, жоба қорғайды. Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

«Екі жұлдыз, бір тілек» Оқулық, плакат, түрлі-түсті маркерлер
Сергіту сәті

(3 минут)

Сергіту сәтін ұйымдастырады. Сергіту сәтіне қатысып, көңіл-күйлері көтеріледі. Интерактивті тақта
Рефлекция

(10 минут)

5 сұрақтан тұратын формативті тест береді.

Синкуейн әдісі бойынша «сері» сөзіне анықтама беру.

Кері байланыс стикерлер  тарату.

Тест тапсырмасын орындайды.

Синкуейн әдісі бойынша «сері» сөзіне талдау жасайды. Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады және «Сабақтан алған әсерім» қабырға газетіне жапсырады.

Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

Эталон бойынша бағалау Интерактивті тақта

А-4

Стикерлер, қабырға газеті

Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма беру: Әнші-сазгер ақындар  299-315 бет

 

 

 

 

 

.

 

Қысқа мерзімді жоспар                                           Пән мұғалімі: Ашықбаев Ербол Балағұлұлы

ПӘНІ Қазақ әдебиеті КЛАСЫ 10
ТАҚЫРЫП Біржан сал  Қожағұлұлы әлеуметтік  өмір жыршысы

 

МАҚСАТЫ Біржан сал Қожағұлұлы туралы мағлұмат беру. Топта бірлесе жұмыс жасай отырып өлеңдеріне жан-жақты талдау жасау, идеясын аша білу, өз ойын ашық, еркін айту, пікір алмасу, өзін-өзі, бірін-бірі бағалау.
ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ оқушылар басқалармен қарым-қатынас жасай береді;

басқаларды тыңдай білуге, кез келген жауапқа сыйластықпен және түсіністікпен қарауға үйренеді;

өз ойын топ алдында ашық айта алуға, қорғай білуге баулиды;

керек кезде өз көзқарасын дұрыс өзгерте білуге үйренеді, оның дамуын қамтамасыз етеді;

өз бетінше ізденуге ұмтылады;

сыни тұрғыдан ойлай білуге үйренеді.

ТҮЙІНДІ ИДЕЯСЫ Біржан сал Қожағұлұлының  жырлары адамгершіліктің негізгі арқауы.
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР СТО технологиясы, топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме, «ыстық орындық» әдісі, РАФТ стратегиясы, АКТ пайдалану.

 

КЕЗЕҢДЕРІ МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ ДИФФЕРЕНЦАЦИЯ БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

 

 «Сәлемдесу» психологиялық тренингін өткізіп, топтарға бөледі. Тренингке қатысып, екі топқа бөлінеді. Өлең шумақтары жазылған кеспе қағаздар
Үй тапсырмасы

(5 минут)

Оқушыларды шеңберге тұрғызып «оралған сұрақтар» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексереді. Шеңберге тұрып сұрақ салынған ыдысты бір-біріне береді. Әуен тоқтаған кезде ыдыс кімнің қолында қалса сол оқушы ыдыстан сұрақ алып, сұраққа жауап береді. Смайликтер арқылы бағалаймын Сұрақтар жазылған кеспе қағаздар
Мағынаны тану

(15 минут)

Топтарға тақырыпты оқуды ұсынады, біріне: Біржан сал Қожағұлұлының өмірі мен өскен ортасы, екіншісіне: Біржан сал Қожағұлұлының шығармашылығы қарастырып, топтық таныстырылым жасауға бағыт береді. Топтық таныстырылым жасауға кіріседі. Тірек сызбалар сызады. Топтық таныстырылымдарын қорғайды. Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

Критерий бойынша бағалау Оқулық, плакат, түрлі-түсті маркерлер
(10 минут) Ақынның «Жанбота», «Ләйлім шырақ» өлеңдерінің құрылысына талдау жасауға, тақырыбы, идеясы, шығу тарихын табуға бағыт береді. Топтар өлең құрылысына талдау жасайды, тақырыбын, идеясын, шығу тарихын анықтайды. Өзара зерттеушілік әңгіме жүргізіп, топтың атынан ортақ пікірлерін жариялайды. Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

Топтық бағалау «Жанбота», «Ләйлім шырақ» өлеңдері, оқулық, қосымша материалдар
Сергіту сәті

(3 минут)

«Балапан» сергіту сәтін қосады. Оқушылар экранға қарап, қайталап билейді. Интерактивті тақта
Рефлекция

(10 минут)

РАФТ стратегиясы бойынша әртүрлі формада (хат, өлең, мақала, эссе) жазуды ұсынады. Кері байланыс стикерлер  тарату. Оқушылар өз қалауы бойынша Біржан салға арнап (хат, өлең, мақала, эссе) жазады. Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады және «Сабақтан алған әсерім» қабырға газетіне жапсырады. «Үш шапалақ» әдісі бойынша бағалау А-4

Стикерлер, қабырға газеті

Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма беру: Біржан салдың өмірі мен шығармашылығын оқу, өлеңдерін жаттау

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар                                           Пән мұғалімі: Ашықбаев Ербол Балағұлұлы

ПӘНІ Қазақ әдебиеті КЛАСЫ 10
ТАҚЫРЫП Біржан – айтыскер ақын

 

МАҚСАТЫ Айтыстағы Біржан мен Сараның адамгершілік, ақындық, әншілік қасиетін таныту, тіл шеберлігін ұғындыру. Өнерді құрметтеуге тәрбиелеу. Оқушылардың белсенділіктерін, шығармашылықтарын, өз ойын тұжырымды айта білуге дамыту.
ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ Өз пікірін сенімді әрі дәлелді, тұжырымды жеткізе білуге дағдыланады. Ізденістерге негізделген жұмыс түрлерін өз бетімен, жаңа технологиялық үрдістерге сай орындай білуге дағдыланады.
ТҮЙІНДІ ИДЕЯСЫ Сыни тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыру.
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ЖИГСО, талдау, топтық жұмыс, диалогтік әңгіме, АКТ пайдалану, интервью.

 

КЕЗЕҢДЕРІ МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ ДИФФЕРЕНЦАЦИЯ БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

 

«Көңіл-күй неге  ұқсас» психологиялық тренингін өткізіп, топтарға бөледі. Тренингке қатысып, үш топқа бөлінеді. Ұлттардың аты жазылған кеспе кағаздар
Үй тапсырмасы

(5 минут)

Ішкі, сыртқы шеңбер арқылы үй тапсырмасын тексереді. Ішкі шеңбердегі оқушы сыртқы шеңбердегі оқушыға, сыртқы шеңбердегі оқушы ішкі шеңбердегі оқушыға сұрақ қойып, жауап береді. Бірін-бірі бағалау
Мағынаны тану

(15 минут)

Біржанның айтыстары туралы тапсырма (ЖИГСО)

1- топ — Баяндаушылар

2- топ — Ізденушілер

3- топ — Талдаушылар

Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.

1-топ мәтінді оқып, мазмұндайы.

2-топ қосымша ақпарат, дерек көздерін табады.

3-топ талқылайды, сұрақ қойып, талдайды

Жекеленген оқушыларға көмек  көрсетіледі.

 

Үш шапалақ әдісі бойынша бағалау Оқулық, косымша материалдар
(10 минут) Мәтінмен жұмыс  істеуге бағыт береді. Мәтінге әдеби теориялық талдау жасайды. Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

Смайликтер арқылы бағалаймын Оқулық, «Шың» кітабы,

қосымша материалдар

Сергіту сәті

(3 минут)

Сергіту сәтін ұйымдастырады.

Ұлттық  билер билетеді.

Сергіту сәтіне қатысып, көңіл-күйлері көтеріледі. Әр топ өзінің ұлттық биін билейді. Интерактивті тақта
Рефлекция

(10 минут)

Интервью ұйымдастырады.

«ИнтервьюҰққаныңыз. Түйгеніңіз. Білгеніңіз. Үйренгеніңіз».

Кері байланыс стикерлер  тарату.

1  оқушы жаңа тақырыпқа байланысты топ мүшелеріне сұрақ қояды , не туралы білгенін сұрайды, және бүгінігі сабақтан алған әсерлерін біледі. Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады және «Сабақтан алған әсерім» қабырға газетіне жапсырады. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы өзін-өзі бағалау Смайликтер

Стикерлер, қабырға газеті

Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма беру: Біржан мен Сара айтысын рольге бөліп айту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар                                           Пән мұғалімі: Ашықбаев Ербол Балағұлұлы

ПӘНІ Қазақ әдебиеті КЛАСЫ 10
ТАҚЫРЫП Елінің еркесі еді Ақан сері

 

МАҚСАТЫ Ақан сері поэзиясын оқу арқылы қазақ мәдениетінің, өнерінің қаншалықты дәрежеде болғанын, нұсқаусыз-ақ өнерлерін дамытып, таратқанын, театр, мәдениет үйінсіз-ақ көрсете білгенін түсіндіру, адамгершілік, ізгілік мәселесін көтерген, достық, махаббат еркіндігін аңсаған лирикаларын талдау, лирикалық қаһарман бейнесін ашу.
ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ ақыл ойларын, іскерлік белсендіктерін, шығармашылықтарын шыңдайды;

бір-бірінің ойына пікірлерін еркін қоса алады;

бір-бірімен қарым-қатынасы қалыптасады;

бір-бірін тыңдай білуге үйренеді, бағалай алады;

топтасуды үйренеді, мағынаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланады, білімін кеңейтеді.

ТҮЙІНДІ ИДЕЯСЫ Даламыздың дүлділі әннің бұлбұлы – Ақан сері.
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР «Ыстық орындық» әдісі, жұптық жұмыс, ассоциация, сұрақ-жауап, АКТ пайдалану.

 

КЕЗЕҢДЕРІ МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ ДИФФЕРЕНЦАЦИЯ БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

 

«Мен саған сенемін» психологиялық тренингін өткізіп, топтарға бөледі. Тренингке қатысып, екі топқа бөлінеді.

 

 

 

Қиылған суреттер
Үй тапсырмасы

(5 минут)

Әр топтан бір оқушыдан шығарып «ыстық орындық» әдісі бойынша сұрақтар қойғызады. Сол оқушыға топ мүшелері әнші-сазгер ақындар туралы сұрақтар қояды. «Үш шапалақ» әдісі бойынша бағалау
Мағынаны тану

(15 минут)

1) Оқулықпен жұмыс.

а)Тақырыпты  түсініп оқу

ә) Тақырыптағы негізгі ойды    жазу

б) Өзара талқылау

 

 

Оқушылар оқыған мәтіннің нәтижесін әуелі жұпта, сосын  топта талқылап,  «маған таныс, мен үшін жаңалық, мен бұл пікірге қарсымын, бұл туралы тереңірек білгім келеді»  толтырады. Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

Бірін-бірі бағалау Оқулық, қосымша материалдар
(10 минут) Ассоциация.

Плакаттың ортасына шеңбер сызып, тақырыптың атын жазады.

 

Процесті бақылай отырып, алған ақпараттарды жазып, топта талдайды, топтық таныстырылым жасайды.

 

Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

«Екі жұлдыз, бір тілек» Оқулық, плакат, түрлі-түсті маркерлер
Сергіту сәті

(3 минут)

Сергіту сәтін ұйымдастырады. Сергіту сәтіне қатысып, көңіл-күйлері көтеріледі. Интерактивті тақта
Рефлекция

(10 минут)

«Жуан» және «жіңішке» сұрақтар әдісі бойынша сұрақтар жаздырады.

 

 

 

Кері байланыс стикерлер  тарату.

Сұрақтарын стикерге жазып, тақтадағы бөлінген екі бағанға өздерінің сұрақтарын өздері бағалап, саралап жапсырады.

Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады және «Сабақтан алған әсерім» қабырға газетіне жапсырады.

Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

Стикерлер, қабырға газеті
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма беру: Ақан серінің өмірі мен шығармашылығын оқу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар                                           Пән мұғалімі: Ашықбаев Ербол Балағұлұлы

ПӘНІ Қазақ әдебиеті КЛАСЫ 10
ТАҚЫРЫП Ақан жырлаған арулар

 

МАҚСАТЫ Қазақтың кербез сұлу ақыны Ақан серінің әйел-арулар туралы өлеңдеріне талдау жасау, алған білімдері мен танымдық қабілеттерін дамыту, әйел туралы өлеңдері арқылы анаға құрметпен қарау сезімдерін қалыптастыру, өз-өздерін және әріптестерін  дұрыс бағалай білуге дағдыландыру, сыни тұрғысынан ойлауын дамыту.
ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ Оқушылар ашық сұрақтарға жауап бере отырып, сыни ойлауы артады, топтық жұмыспен шұғылдану арқылы бірге ойлауға үйренеді, зерттеу жұмыстары арқылы ұшқыр ойлауы мен түйінді ой тұжырымдауы жүзеге асады, диалогты қолдану арқылы  сөйлеу мәдениеті жүйеленеді.
ТҮЙІНДІ ИДЕЯСЫ Тақырыпқа арқау болған перизаттар жай ғана жандар емес, олар — Арқаның ақберен әншісі, қазақтың сұлу серісі Ақан әндерінің дүниеге келуіне себепкер болған нәзік жандылар.
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР АКТ пайдалану, жұптық, топтық жұмыс, сұрақ-жауап.

 

 

КЕЗЕҢДЕРІ МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ ДИФФЕРЕНЦАЦИЯ БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

 

«Айна» психологиялық тренингін өткізіп, топтарға бөледі. Тренингке қатысып, екі топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасы

(5 минут)

Оқушыларға үй тапсырмасына өздерінің қай деңгейде дайындалып келгендігіне орай өзін-өзі тақтаға түрлі түсті смайликтермен бағалауды ұсынады.

 

Оқушылар өздерінің үй тапсырмасына қай деңгейде дайындалып келгендерін смайликтер жабыстыру арқылы көрсетеді. Смайликтер арқылы бағалау Смайликтер, плакат
Мағынаны тану

(15 минут)

Оқушыларды екі-екіден жұптап  оқуға мәтін таратып береді Оқушылар оқыған мәтіннің нәтижесін әуелі жұпта, сосын  топта талқылайды, содан кейін келесі топтарға түсіндіреді. Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

Бірін-бірі бағалау Оқулық, қосымша материалдар
(10 минут) Ақан серінің өлеңдерінің құрылысына талдау жасауды   ұсынады. Ақан серінің өлеңдеріне талдау жасайды. Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

Топтық бағалау
Сергіту сәті

(3 минут)

Сергіту сәтін ұйымдастырады.

«Капитан» ойыны

Сергіту сәтіне қатысып, көңіл-күйлері көтеріледі.
Рефлекция

(10 минут)

Кері байланыс стикерлер  тарату. Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады және «Сабақтан алған әсерім» қабырға газетіне жапсырады. Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

Стикерлер, қабырға газеті
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма беру: «Ақан жырлаған арулар» тақырыбында мәнжазба жазу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар                                           Пән мұғалімі: Ашықбаев Ербол Балағұлұлы

ПӘНІ Қазақ әдебиеті КЛАСЫ 10
ТАҚЫРЫП Құлагер – аттың тұлпары, Ақан – адам сұңқары

 

МАҚСАТЫ Қазақ жерінде небір тұлпарлардың, небір дүлдүлдердің  болғандығын айта отырып, Құлагер оқиғасы үстінде ақын трагедиясын көрсету, өзіндік тұжырым, пікір жасау дағдыларына үйрету. Эстетикалық- философиялық ой дағдыларын дамыту.
ОҚЫТУ НӘТИЖЕСІ Ақыл ойларын, іскерлік белсендіктерін, шығармашылықтарын шыңдайды;

Бір-бірінің ойына пікірлерін еркін қоса алады;

Бір-бірімен қарым-қатынасы қалыптасады;

Бір-бірін тыңдай білуге үйренеді, бағалай алады;

Топтасуды үйренеді, мағынаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланды, білімін кеңейтеді.

 

ТҮЙІНДІ ИДЕЯСЫ «Ер қанаты – ат»  мақалын сабақ барысында ашу.
ӘДІС-ТӘСІЛДЕР АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлау, жұптық, топтық  жұмыстар, диалог, анықтау, талдау, ауызша баяндау.

 

КЕЗЕҢДЕРІ МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ ДИФФЕРЕНЦАЦИЯ БАҒАЛАУ РЕСУРСТАР
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

 

Амандасу

«Мен өмірді сүйемін, себебі……….»  деген аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып, топқа ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді, топтарға бөледі.

Оқушылар «Мен өмірді сүйемін, себебі  мен білмейтін ғажайыбы көп» деген сияқты сөйлемді аяқтау арқылы топта жағымды қарым-қатынас орната отырып,  екі топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасы

(5 минут)

«Ақан жырлаған арулар» тақырыбында жазып келген мәнжазбаларды бір-біріне тексертеді. Оқушылар бір-бірінің мәнжазбаларын оқып шығып, пікір айтады, бағалайды. Критерий бойынша бағалау
Мағынаны тану

(15 минут)

«Ақан сері» бейнефильмінен үзінді көрсетеді. Диалог әдісі бойынша видеофильм айналасында сұрақтар қояды. Қарайды, талдайды, сұрақтар қоюы  мүмкін. Жауап  беру арқылы диалогқа түседі. Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

«Үш шапалақ» әдісі бойынша бағалау «Ақан сері» бейнефильмі,  интерактивті тақта
(10 минут) «Көзбен көру айғақтары» әдісі бойынша оқушыларға суреттер таратылады. Оқушылар суреттерді плакатқа топтастырып жабыстырады, түсінік береді. Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

«Екі жұлдыз, бір тілек» Суреттер, плакат, клей
Сергіту сәті

(3 минут)

Сергіту сәтін ұйымдастырады.

«Бинго» ойыны.

Сергіту сәтіне қатысып, көңіл-күйлері көтеріледі. Кеспе қағаздар
Рефлекция

(10 минут)

«Соңғы сөзді мен айтамын» сабақты қорытындылау.  Кері байланыс стикерлер  тарату. Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша алған білімдерін қорытып, соңғы түйіндерін айтады. Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады және «Сабақтан алған әсерім» қабырға газетіне жапсырады. Жекеленген оқушыларға көмек көрсетіледі.

 

Бағалау парағы арқылы бағаланады Стикерлер, қабырға газеті
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма беру: «Идеал тапсырма» әдісі: Әр оқушы өзі орындайтын үй тапсырмасын өзі таңдайды.