Д. Исабеков. «Ата үміті» (3 сағаты) Әңгіменің көркемдік ерекшелігі

40
    Сабақ №3

 

Сынып: 6 Пән: Қазақ әдебиеті
Тақырыбы:  Д. Исабеков. «Ата үміті» (3 сағаты) Әңгіменің көркемдік ерекшелігі
Мақсаты: Әңгіменің көркемдік ерекшелігін түсінеді, шығармашылық жұмыс жасайды, адамгершілік қасиеттерін бойларына дарытады.
Күтілетін нәтиже/табыс көрсеткіші Әңгіменің көркемдік ерекшелігін түсініп, шығармашылық жұмыс жасайды, адамгершілік қасиеттерін бойларына сіңіреді.
Жұмыс түрі   Топтық Модульдер: СТО, Қалай оқу керектігін үйрету, Оқыту үшін және оқуды бағалау, Диалогтік оқыту
Мұғалімнің жазбалары:

 

Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Күтілетін нәтиже Ресурстар
1 Ұйымдастыру бөлімі  2 мин. Оқушылармен амандасаып,
оқу-құралдарының дайындығын тексеремін.
Сабақтың кезеңдерімен таныстырамын, мақсат міндеттерді айтамын.

 

Оқушылар амандасады, сабақтың мақсат, міндеттерімен танысады. Сабаққа қызығушылығы артады, мұғалім мен оқушының арасында ынтымақтастық қарым-қатынас орнайды.
2 Психологиялық ахуал

 

 

2 мин Ертегі кейіпкері Төстіктің арманы туралы айтып, оқушылардың көңіл-күйін сабаққа аудару. Оқушылар қолдарын жоғары созып, жұлдыздарды алуға ұмтылады Көңіл-күйлері көтеріңкі болады, оқушы мен оқушы, мұғалім арасында ынтымақтастық орнайды. Интербелсенді тақта, конфеттер
3 Топтарға бөлу 3 Отан, туған жер, ерлік туралы мақал-мәтелдер таратамын. Оқушылар тақырыпқа сай мақал-мәтелдер алып, топтарға бөлінеді. Өзара сыйластық орнайды, топқа бөлінеді Үлестірме қағаздар
4 Үй жұмысын тексеру 5 мин. Әр оқушыға эсселерін оқытамын Бір-бірінің еңбегін тыңдайды, ой қорытады Адамгершілік қасиетің бойларына сіңіреді.
5 Ой шақыру 4 мин. «Миға шабуыл» әдісін қолданамын, эпиграфтағы ұлы ғұламаның бір шумақ өлеңін оқимын, сұрақ қоямын Оқушылар түсінгендерін айтады, өлеңнің мағынасын ашады Өз ойларын жүйелі жеткізе алады. Интербелсенді тақта, слайд
6 Тапсырма.

Обал ұғымы туралы не білесіндер?

І топ: «Табиғат»

ІІ топ: «Тағам»

2мин Тапсырманың мақсатын түсіндіремін, әр топқа маркер, постер таратамын Әр топ өздеріне берілген тақырып бойынша ырым, тыйым сөздер жазады, қорғайды. Ойын жүйелі жаза алады, обал ұғымы туралы туралы біледі Интербелсенді тақта

постер, маркер

7 Шығарманы композициялық  құрылысына талдау 5мин Қалай орындау керек жөнінде айтамын Шығарманы естеріне түсіреді, оқиғаның басталған, дамыған, шиеленіскен жерін, шарықтау шегін және шешімін жазады. Шығарманың құрылысын біледі, тақтадан салыстырады, толықтыру еңгізеді. А4 қағазы Интербелсенді тақта
8 «Бес жолды өлең» әдісі 4мин Тапсырманың мақсатын түсіндіремін Шығармадағы зат есімдерді, сын есімдерді, етістікті, синонимді табады, төрт сөзден тұратын сөйлем жазады Қазақ тілінде алған білімдерін естеріне түсіріп, оны әдебиет сабағында қолдана алады. Интербелсенді тақта, А4
9 Сергіту сәті 3 мин  «Қызыл өрік» әнінің билеу үлгісін тақтада жүргізіп қоямын Тақтадан қарап билеп, бой жазады. Көңілдері көтеріледі, дем алады. Интербелсенді тақта
10 А) «Қиюын тап» ойыны

Б) Дебат

1. Омаш-жағымды кейіпкер

2. Омаш-жағымсыз кейіпкер

5 Екі топқа мақал-мәтелдер беремін, спикерларға пікірталас тақырыбын ұсынамын Берілген мақал-мәтелдердің жалғасын табады, мағынасын ашады. Топ басшылары пікірталасады. Мақал-мәтелдерді жаттайды, жағымды, жағымсыз кейіпкерді дәлелдей алады. Интербелсенді тақта
11 Концептуалдық кесте 4 Кестенің орындалу мақсатын түсіндіремін Кейіпкерге баға береді, өмірге қызығушылығын және адамгершілік қасиеттерін айтады. Жағымды, жағымсыз кейіпкерлерді ажырата алады Интербелсенді тақта. А4
12 «Жүректен-жүрекке тіл қатсақ» ойыны 2 Ойынның мақсатын түсіндіремін. Әр оқушы өз арман-тілегін айтады. Өмірге деген қызығушылықтары артады.
13 Үй тапсырмасын беру. Ата, немере, өтірікші, жақсылық-жамандық туралы мақал-мәтелдер жаттау 2 Тапсырманы беремін Тапсырманы жазады ізденеді Интербелсенді тақта
14 Бағалау 2 Сабақ басында әр топ басшысына ұсынған бағалау парағы бойынша критерий арқылы бағалаймын Топ басшысы бағалайды, сынып бағалайды. Қалыптастырушы бағадан жиынтық баға шығару. Бағалау парағы
15 Рефлексия 1 Әр оқушыға бағдаршам түстерін таратамын Сабақта жаңа идея байқағанын, сабаққа көңілі толғанын немесе сезіміне әсер еткені жайында қалаған түсті көтереді Бағдаршам түстері

 

 

 

 

 

 

 

БЕКІТЕМІН:                                                                         КЕЛІСЕМІН:                                                    ӘБ бірлестік жетекшісі:

Мектеп басшысы                                                                  Оқу ісі меңгерушісі                                           Адикенова А.М

Адыкенов Қ.М.    _____________                                       Кажатов Д.А  _______________                      ________________

Қазақ әдебиеті пәнінен орта мерзімді жоспарлау

Сабақтың тақырыбы Оқып – үйренудің негізгі мақсаттары Оқып – үйренудің нәтижесі Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Барлығын қосқанда Бағалау, оқыту үшін бағалау Негізгі дерек көздері
1 Дулат Исабекеов «Ата үміті» Дулат Исабеков туралы білімдерін тереңдетіп, шығарманың тақырыбын, идеясын біледі. Шығарманың тақырыбын, идеясын біліп, жазушы туралы ой қалыптастырады, адамгершілік қасиетін бойларына сіңіреді. (Ақпараттық коммуникация құралдары) – тапсырмаларды орындау, (Диалог)-  сұрақ –жауап.

(Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы)-тапсырмаларды орындау,тест жұмысы,

(Дарынды және талантты балаларды оқыту)

деңгейлік тапсырмалар

жеке жұмыс

(сыни тұрғыда ойлау)- тест , сұрақ-жауап,т.б. стратегиялар,

 

 

 

(бағалау)-топ басшысы, өзін-өзі бағалау, мұғалім бағалайды,

Психологиялық ахуал жүргіземін, сыныпты  фигуралар арқылы топқа бөлемін.Үй жұмыстарын тексеріп,сұрақтар қоямын. Жаңа сөздердің мағыналарымен таныстырып, суреттерін көрсетемін. «Дермене» туралы қосымша мәлімет беремін, І топқа Омаш пен Тоқсанбайға Венн диаграммасын жасайды, ІІ топқа Омаштың портретін тауып жазуға  постер беремін. «Иесіне қайтар» ойынының мақсатын түсіндіремін, үлестірме таратамын.Сергіту сәтін жүргіземін және әр топ топтастыру стратегиясын жасайды. Тест арқылы сабақты бекітемін, үй тапсырмасын беремін,критерий арқылы бағалаймын, кері байланыс аламын. Әр топ спикеріне бағалау парағы ұсынылады,Топ басшысы бағалайды, өзін-өзі бағалайды және мұғалім бағалайды. Барлығын есептеп жиынтық баға шығарамын. Слайд, үлестірмелер, оқулық, бағалау парағы,  қазақ тілі мен әдебиеті журналы
2 Кейіпкерлер бейнесіне талдау жасайды, іс-әрекеттеріне баға береді. Шығармадағы кейіпкерлер бейнесіне талдау жасай алады, іс-әрекетіне баға береді, адамгершілікке, төзімділікке үйренеді. (Ақпараттық коммуникация құралдары) –

тапсырмаларды интербелсенді  тақтадан көреді, орындайды

(Диалог)-  сұрақ -жауап,  топпен жұмыс

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу) – жекелей тапсырма

(Дарынды және талантты балаларды оқыту)

жекелей тапсырмалар

(сыни тұрғыда ойлау)- жекелей, топпен жұмыс  (бағалау)-әр кезең бойынша бірлесе бағалаймыз.

 

Психологиялық ахуал жүргіземін және топтарға бөлемін. Үй жұмысын тексеріп,жаңа сабаққа назарларын аударамын. Әр оқушыға жеке рөлдік тапсырма беремін. «2 жақты түсіндірмелі күнделік» стратегиясын қолданамын,әр толқа тұжырым кестесін беремін. Инсерт әдісі арқылы кері байланыс аламын,қалыптастырушы бағадан жиынтық баға шығарамын. Топ басшысы берілген бағалау парағын толтырып, бағалайды. Қалыптастырушы бағадан жиынтық баға шығарады Слайд, үлестірмелер, оқулық, бағалау парағы, бағдаршам түстері
3 Әңгіменің көркемдік ерекшелігі Әңгіменің көркемдік ерекшелігін түсінеді, шығармашылық жұмыс жасайды,адамгершілік қасиетін бойларына сіңіреді. Сыни тұрғыда ойлау технологиясын негізге ала отырып шығармашылық жұмыстар жасайды, адамгершілік, ізгілік қасиеттерін бойларына сіңіреді. (Ақпараттық коммуникация құралдары) –

топтық тапсырмалар

(Қалай оқыту керектігін үйрету)

топпен   проблемалық, жұмыс көру, тыңдау, ой қозғау

(Диалог)-  сұрақ -жауап,   топпен жұмыс

(Сыни тұрғыда ойлау)-  ой қозғау,топтастыру, топпен жұмыс  (Бағалау)-  бақылау, қадағалау

Мұғалім мен оқушылар бірігіп критерийлер бойынша бағалайды Слайд, үлестірмелер, оқулық, тірек-сызбалар, бағалау парағы,