Кембридж университеті бағдарламасы бойынша 9 кл арналған қысқа мерзімді жоспар

55

 

Кембридж университеті бағдарламасы бойынша 9 кл арналған қысқа мерзімді жоспар

Пән мұғалімі: Ешмұханова А.С

пәні:әдебиет класс:9 «В» күні:15.04.2013 жыл
тақырып Ғ.Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы
Мақсаты Оқушылардың Ғ.Мүсірепов туралы түсініктерін пысықтау,шығармашылық қабілетін жинақтау,есте сақтау дағдыларын,логикалық ойлау қабілеттерін,әдеби тілде ойларын жеткізе білуін дамыту.Шапшаңдыққа,сауаттылықа,шыншыл болуға ,шешендікке тәрбиелеу дамыту
Күтілетін нәтиже Сөйлеу мәдениетін қалыптастырады.шешендік білімін жетілдіреді.Өз көзқарасын жүйелі талдауға үйренеді.Қарсыласын сыпайылыққа,ұстамдылыққа тәрбиелейді.Өзін-өзі бағалай алады.Өз пікірін қарсылыстарына дәлелдей алады.
кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті бағалау ресурстар
Ұйымдастыру

(2мин)

Психологиялық тренинг өткізіп,топтарға бөледі Сабақ алдында психологиялық тренингке қатысады Парақшалар

 

Қызығушылықты ояту

(3мин)

1917-1956ж.ақын-жазушылар туралы мағлұмат сұралады. Өткенге шолу ретінде әр ақын-жазушыға ассоциация құрайды.Топтың атынан ортақ пікір жариялайды.
 

Мағынаны тану (35 мин)

Ғ.Мүсіреповтің өмірі мен шығармашылығы туралы оқуға бағыт беріледі.

Шығармашылық топтық тапсырма.

І топ: Ғ.Мүсіреповтің өмірі

ІІ топ: Ғ.Мүсіреповтің әңгімелері

ІІІ топ: «Ұлпан» романы

ІVтоп:Ғ.Мүсіреповтің пьесалары

V топ:Ғ.Мүсіреповтің шығармашылығының көркемдік ерекшеліктері

Түртіп алу әдісі бойынша  саралап оқиды.

Тақырыптың мазмұнын аша отырып,постер қорғау.

Мадақтау

Формативті баға

Оқулық,

ватман, маркер

Рефлексия

(5 мин)

 

Тақырып бойынша түйін шығарту.

І топ: М.Әуезов пен Ғ.Мүсіреповтің шығармасындағы ана бейнесін салыстыру

ІІ топ: Ой толғау «Қазақтың көркемсөз зергері»

ІІІ топ: Өлең шығару

ІVтоп:Ғ.Мүсіреповтің әдебиетте алатын орны

V топ: «Егер де мен жазушы болсам. . .»

Венн диаграммасы  «Екі жұлдыз бір тілек»

Жиынтық баға

парақшалар