Абайдың дастандары “Ескендір” дастаны

56

Сабақтың тақырыбы: Абайдың дастандары “Ескендір”

дастаны

Мақсаты:

Білімділігі: Абайдың дастандары “Ескендір”  дастанының мазмұны, тақырыбы, идеясы туралы түсінік беру.

Дамытушылығы: Оқушыларды ойын айтуға баулу, әдебиетке деген құштарлығын арттыру

Тәрбиелігі: Қанағатшыл болуға, мейірімділікке тәрбиелеу

Сабақтың түрі: Кіріктірілген сабақ

Әдіс-тәсілі: Талдау, сұрақ-жауап, ой бөліс, тренинг

Көрнекілігі: Интерактивті тақтадан түрлі суреттер, бетшелер

Пәнаралық байланыс: Тарих, өзін-өзі тану, қазақ тілі

Сабақтың барысы:  І.Ұйымдастыру

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау

ІІІ. Жаңа сабақ

1.Ой шақыру

А.Македонский кім? Жорықтары туралы (Тарих пәні мұғалімі түсінік береді)

2.Ой анықтау “Ескендір” дастанының фабуласы.

Қосымша дерек. (Ескендір аңызы) Сөздік жұмысы

3.Ой зерделеу (сұрақ-жауап)

4.Ой жалғау (Поэмадан үзінді)

5.Ой іздену (Ескендір мен күзетші арасындағы диалогты табу, образға ену)

6.Ой толғау (Поэмадағы Ескендір мен Аристотельге іс-әрекеті арқылы мінездеме беру)

7.Ой қорыту

Дастанның композициялық құрылысын, тақырыбы мен идеясын анықтау.

 

Басталуы – Ескендірдің жорыққа шығуы

Дамуы – Шөлге ұшырауы

Шиеленісуі – Мөлдір бұлаққа кезігуі

Шарықтау шегі – Алтын қақпаға тап болуы

Шешімі – Сыйлықтың сыры

Поэманың тақырыбы не?

Идеясы қандай?

Тақырыбы – қанағатшыл болу

Идеясы – даңғой, атаққұмар, мейірімсіздіктен аулақ болуға баулу

Түйін  (Өзін-өзі тану пәні)

Қанағатшылдық туралы өзін-өзі тану пәні мұғалімі тренинг өткізді.

Абайдың “Ғылым таппай мақтанба” өлеңі

 

Бес асыл          Бес дұшпан