Алгоритмдеу және программалау

66

Тақырыбы: Алгоритмдеу және программалау

Мақсаты:                 Алгоритм ұғымымен және оның түрлерімен танысады. Алгоритм құруды, ақпаратты модельдерді жасауды үйренеді .

 

Сабақ тақырыбы Оқып-үйренудің негізгі міндеттері Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып-үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау

 

 

 

Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тарту (талантты, дарынды) Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою Негізгі дереккөздер
Алгоритмдер және оны орындаушылар Алгоритм ұғымымен және оның жалпы құрылу формасымен танысады Топтық жұмыс, жеке жұмыс, кубизм стратегиясы, АКТ,  сәйкестендіру кестесі, тест тапсырмалары —    Алгоритм ұғымымен танысады;

—      Алгоритм құруды үйренеді;

 

Топ басшысының бағлауы, рефлексия Жуан және жіңішке сұрақтар арқылы Алгритм құруға арналған тапсырмалар Оқулық. компьютер, интерактивті тақта, стикерлер, слайд
Алгоримнің жазылу формалары Алгоритмді әр түрлі тәсілдерін құруды үйренеді Топтық жұмыс, жеке жұмыс, АКТ, блум таксономиясы, ББҮ әдісі, деңгейлік тапсырамалар —      Алгоритм туралы білімдері кеңейеді;

—      Әр түрлі тәсілде алгоритм құра алады;

 

Критерийлер бойынша формативті бағалау,  рефлексия Деңгейлік тапсырмалар Алгортим құруға арналған ауызша тапсырамалар Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, таратпа материалдар
Циклдік алгоритмдер Алгоритмнің циклдік формада жазылу үлгісімен танысады, циклдік алгоритм құрып үйренеді Топтық жұмыс, кубизм стратегиясы, алгоритмдік әдіс, АКТ, ББҮ әдісі —      Циклдік алгоритммен танысады;

—      Циклдік алгортим құра алады;

 

Бірін-бірі бағалау, рефлексия Деңгейлік тапсырмалар Жоғары деңгейдегі сұрақтар Оқулық, компьютер, плакаттар, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер, кесте.
Модель және модельдеу Модельұғымымен танысады, нысандарды, құбылыстарды модельдеуді үйренеді Топтық және жұптық  жұмыс, кластер әдісі, АКТ, эссе, бес жолды өлең —      Модель ұғымымен танысады;

—      Модель  құруды үйренеді

—      Модельдеудің қажеттілігін түсінеді

Топ басшысының бағалауы, рефлексия Модельдеуге байланысты практикалық тапсырмалар «Модельдеудің бізге қажеттілігі» эссе жазу Оқулық, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер
Моделбдің түрлері Әр түрлі модел түрлерімен танысады және оларды қолдануды үйренеді Топтық және жеке  жұмыс, топтастыру әдісі, АКТ, блум таксономиясы, ББҮ әдісі —      Әр түрі модель түрлерімен танысады;

—      Әр түрлі модель құра алады

Критерийлер бойынша бағалау және тарау бойынша жиынтық бағалау, рефлексия Күрделі деңгейдегі тапсырмаларды орындау Жоғары днңгейдегі сұрақтар Оқулық, компьютер, плакаттар, постерлер, слайдтар, стикерлер, интернет материалдары