Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар

127
Сыныбы: 6 Күні:                                                        Пәні: Информатика                                                         Пән мұғалімі: Сапашева Елена
Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар
Сілтеме Оқулық Информатика 6-сынып Е.А.Вьюшкова, Н.В.Прараскун, Б.Қ.Әбенов  Астана «Арман-ПВ» 2014 жыл

 

Мақсаты: —          Вирус ұғымымен танысады,

—          Оның компьютерге, жүйеге келтіретін зақымдары туралы біледі

—          олардан қорғнауды үйренеді

Күтілетін нәтиже: —      Вирус ұғымын түсінеді;

—      Вирустың жүйеге, компьютерге келтіретін зардаптарын айқындай алады;

—      Вирустан қорғаудың әдістерін үйренеді;

Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Негізгі дереккөздер: Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы
Әдіс –тәсілдер: Топтық жұмыс, СТО, диалог, алгоритмдік әдіс, АКТ, Жигсо әдісі, ББҮ әдісі
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру (2 мин) — Оқушылармен сәлемдесу;

— Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

—  Оқушыларды топқа бөлу (1-ден 4-ке дейін санау арқылы), топ мүшелерін сайлау, топ ережесін басшылыққа алу;

ІІ. Ой қозғау. (3 мин) (СТО стратегиясы, АКТ) Тірі табиғаттағы ақпараттық үдерістер

Адам өміріндегі ақпараттық үдерістер

Техника жұмысындағы ақпараттық үдерістерді түсіндіре отырып, мысал келтіріңдер

 

Кезеңдер.

Берілетін уақыт (40 мин)

Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
ІІІ. Қызығушылықты ояту
Микроб
Жұғу жолдары
Туғызатын аурулар
Олардан сақтану жолдары
Оқушылар кестені толтыра отырып, өз ой-пікірлерін білдіреді
ІV. Мағынаны тану

 

 ЖИГСО әдісі. Оқушыларға талқылауға мәтін бөліктері беріледі.

вирус

ББҮ стратегиясы

—          Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

—          Оқушылар берілген тапсырма бойынша топта Жигсо әдісі бойынша жұмыс жасайды.

—          Білген түсініктерін қорыта отырып, біреуі оқып береді.

Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің «Білдім» бөлігін толтырды

V. Сергіту сәті
VІ. Ойтолғаныс
«Бағалау» практикасы. (2мин)

Критерийлер бойынша формативті бағалау

Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны

«5 баллдық» жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.

3 балл – «1»

4 балл – «2»

5 балл – «3»

 Рефлексия (1мин) Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады. Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.
Үйге тапсырма. §2.  Әлемнің ақпараттық көрінісі. Ертедегі және қазіргі ақпарат ағынының даму ерекшелітері жөніндешағын ээсе жазуға тапсырма беру Берілген тақырып бойынша шағын эссе жазып келеді