Ақпараттың қасиеттері

329
Сыныбы: 6 Күні:                                                        Пәні: Информатика                                                         Пән мұғалімі: Сапашева Елена
Сабақтың тақырыбы: Ақпараттың қасиеттері
Сілтеме Оқулық Информатика 6-сынып Е.А.Вьюшкова, Н.В.Прараскун, Б.Қ.Әбенов  Астана «Арман-ПВ» 2014 жыл

 

Мақсаты: —          Ақпараттың әр түрлі қасиеттері туралы білім алады.

—          Ақпарат қасиеттерінің ерекшеліктерін түсінеді

—          Ақпарат қаситеттерінің уақытқа, жағдайға байланысты өзгеріске ұшырау себептерін түсінеді

Күтілетін нәтиже: —      Ақпарат қасиеттері туралы түсініктері кеңейеді;

—      Ақпарат қасиеттерін ажырата біледі;

—        Ақпараттың өскеріске ұшырау себептерін айқындай алады

Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Негізгі дереккөздер: Оқулық, компьютер, интернет материалдары, постерлер, слайдтар, стикерлер,таратпа материалдар, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы
Әдіс –тәсілдер: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, АКТ, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі, ББҮ әдісі, семантикалық карта
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру (2 мин) — Оқушылармен сәлемдесу;

— Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

—  Оқушыларды топқа бөлу (туған күндері бойынша), топ мүшелерін сайлау, топ ережесін басшылыққа алу;

ІІ. Ой қозғау. (3 мин) (СТО стратегиясы, АКТ) 1.       Тірі табиғаттағы ақпараттық үдерістер

2.       Адам өміріндегі ақпараттық үдерістер

3.       Техника жұмысындағы ақпараттық үдерістерді түсіндіре отырып, мысал келтіріңдер

 

Кезеңдер.

Берілетін уақыт (40 мин)

Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
ІІІ. Қызығушылықты ояту
ІV. Мағынаны тану

 

 ДЖИГСО әдісі. Оқушыларға талқылауға мәтін бөліктері беріледі.

Ақпараттың дәлдік қасиеті

Ақпараттың толықтық қасиеті

Ақпараттың құндылық қасиеті

ББҮ стратегиясы

—          Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

—          Оқушылар берілген тапсырма бойынша топта Жигсо әдісі бойынша жұмыс жасайды.

—          Білген түсініктерін қорыта отырып, біреуі оқып береді.

Оқушылар дәптерлерінде ББҮ бойынша кестенің «Білдім» бөлігін толтырды

1. Сен үшiн маңызды ақпарат болып табылатын хабарламаны ерекшелеп белгiле.

Ертең бақылау жұмысы болады. Маңызды.

5 х 5 = 25  Маңызды.

Қазiр теледидардан мультфильм көрсетiледi.  Маңызды емес.

Бүгiн дене шынықтыру сабағы болады. Маңызды.

2.      Бұл ақпарат кiмдер үшiн маңызды болып табылады?

Ертең 7 баллдық дауыл тұрады.

Теңiзшi +
Оқушы  
Балықшы +
Аспаз  

Анам мен әкем театрға барады

Ана +
Бала  
Әке +
Әже  
Ата  

 

 

V. Сергіту сәті
VІ. Ойтолғаныс
«Бағалау» практикасы. (2мин)

Критерийлер бойынша формативті бағалау

Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны

«5 баллдық» жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.

3 балл – «1»

4 балл – «2»

5 балл – «3»

 Рефлексия (1мин) Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады. Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл күй дидарына іледі.
Үйге тапсырма. §2.  Әлемнің ақпараттық көрінісі. Ертедегі және қазіргі ақпарат ағынының даму ерекшелітері жөніндешағын ээсе жазуға тапсырма беру Берілген тақырып бойынша шағын эссе жазып келеді