Ақпаратты сығу. Вирусқа қарсы программалар.

67
Сабақ тақырыбы Негізгі мақсат Тапсырмалар Қолданатын әдіс-тәсілдер Күтілетін нәтижелер Бағалау Барлық оқушыларды қосқанда Дереккөздер Үй тапсырмасы
Ақпаратты сығу. Вирусқа қарсы программалар. Сыни тұрғыдан ойлай отырып, диалогқа түсу арқылы оқушылар ақпаратты архиватордың көмегімен сығуды, вирусқа қарсы программалармен жұмыс жасауды үйренеді. 1. «Бүлінген хат» қатені табу

2.БББ әдісі арқылы миға шабуыл.

3.Тақырып бойынша мазмұнды сызбамен

жұмыс.

4.Практикалық жұмыс.

5.Кестеде адам мен компьютердің жұқпалы ауруларын салыстыру.

Диалогты оқыту.

СТО.

АКТ.

Талантты және дарынды балалармен жұмыс.

БББ стратегиясы

Диалогқа түсу арқылы архивтеуші программалардың көмегімен ақпаратты сығуды үйренеді. Вирус ұғымымен, вирустардың зияны, вирустардан қорғану жолдарын және вирусқа қарсы программаларды меңгереді. 2 жұлдыз 1 тілек. Критерий бойынша бағалау. Әр оқушының деңгейіне қарай деңгейлік тапсырма беру. 8 сынып оқулығы, ЭО. Тақырыпты оқу.

«Вирустардың шығу тарихы» мәлімет жазу.

Есептеу техникасының даму тарихы. Электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдері. Есептеу техникасының даму тарихымен, электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдерімен диалогқа түсу арқылы танысу. 1. Хан тағы

2. Миға шабуыл.

3. Мағынаны тану.

Мазмұнды сызбамен жұмыс

4. Қалыптасты-рушы тапсырмалар

5. Практика-лық жұмыс

6.Суреттерді топтастыру.

 

СТО.

АКТ.

Диалогты оқыту.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Оқуды бағалау

Джигсо стратегиясы

Есептеуіш техникасының тарихы туралы мағлұмат алады, ұлы тұлғалардың жаңалықтарымен танысады, тарихи деректер арқылы ақпарат құралдарына қызығушылығы қалыптасады. Электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдерін диалогқа түсе отырып, үйренеді. Бас бармақ арқылы ынталандыру

Критерий бойынша бағалау.

Деңгейлік практикалық

тапсырмалар.

7 сыныптың

оқулығы, ғаламтор.

 

Тақырыпты оқу.

Есептеу техникасының даму тарихына ертегі құрастыру.

Компьютердің аппараттық қамтамасыз етуі. Жады Компьютердің аппараттық қамтамасыз етілуін және жады туралы мәліметтерін сыни ойлау арқылы

қалыптастырады.

1.Неліктен бұл үздік?

2.Көршіңізге айтыңыз

3.Мағынаны тану 4.Практикалық жұмыс.

5. Бір сөйлеммен түйіндеу

 АКТ. Диалогты оқыту.

Оқуды бағалау.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Джиксо стратегиясы

Компьютердің аппараттық қамтамасыз етілуін және жады туралы мәліметтері қалыптасады, сыни ойлауға үйренеді. Критериалды

бағалау.

 

 

 

Деңгейлік тапсырмалар. 7 сыныптың

оқулығы, ғаламтор, ЭО.

Тақырып бойынша

10 сұрақ құрастырып

келу.

Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. Компьютердің негізгі құрылғыларын олардың қызметтерін, мүмкіндіктері туралы

түсініктерін диалогқа түсе отырып,

қалыптастырады.

1.Өрмекші торы.

2.Суреттер арқылы миға шабуыл

3.Слайд хабарлама

4. Қалыптас-

тырушы тапсырмалар

5.Практикалық жұмыс

6. «Синквейн» құру

 

СТО. АКТ. Диалогты оқыту.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Талантты және дарынды балалармен жұмыс.

Джиксо стратегиясы

 

ДК-мен оның негізгі блоктарын және олардың міндетін біледі. ЭЕМ-нің мүмкіндіктерін біледі.

Компьютердің негізгі құрылғылары –процессормен, ЖЖҚ-ны диалогқа түсу арқылы анықтайды.

Екі жұлдыз, бір тілек.

Табыс критерийі

арқылы

бағалау

Дарынды балаларға арналған деңгейлік тапсырмалар. 7 сыныптың

оқулығы,

ғаламтор, ЭО.

Тақырыпты оқу.

Компьютер құрылғысына сөзжұмбақ құрастыру