Мультимедиа –компьютердің жаңаша пайдалану тәсілдері

70
Сабақтың тақырыбы Мультимедиа –компьютердің жаңаша пайдалану  тәсілдері
Сілтеме Диалогтық оқыту сыни тұрғыдан ойлануды дамыту  (49 бет)
Сабақтың мақсаты а)  Компьютердің бағдарламалық жасақтамаларының  деңгейлері мен танысу

ә) Жүйелік  , жүйелік программаларды сыни тұрғыдан ойландыруға дағдыландыру

ә) Топта, өздігінен жұмыс жасай алуға дағдыландыру.

Нәтиже Компьютердің бағдарламалық жасақтамалырын, жүйелік , қолданбалы  программаларды даму кезеңімен талдап үйренуғе қалыптасады.
Сабақтың түрі, типі  аралас   сабақ
Сабақтың әдіс – тәсілі Топтық жұмыс, жұптық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі Интерактивті тақта, маркер, қағаздар, оқулық
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды күз және жыл мезгілдері бойынша топқа бөлу.

(Күз бен көктем , жаз бен қыс) мезгілдері бойынша екі топқа бөлу

Қызығушылығын ояту Мектеп ауласына бір торғай отыр еді. Басқа жақтан бір торғай ұшып келіп , отрыған 100 торғай деп ойлар қалды. Сқйтсе ол жүз емес екен , осы  топқа тағы сондай тағы оның жартысын және сол жартысының жартысын , өзін қосқанда ғана 100 болады екен.  Мектеп ауласында торғай нешеу?

Шешуі: ауладағы торғай –х, қосылғаны х, жартысы 0,5х; жарытысының жартысы 0,25х ; өзі -1 барлығы 100 юолтын теңдеу құру керек. Х+х+0,5х+0,25х+1=100 х=36  Мектеп ауласында 36  торғай болған.

Тапсырма Бағдарламмалық жасақтамалардың бөліну кезеңін оқушыларға өз беттерінше  іздендіру   мақсатында  сұрақ жауап стратегиясын пайдалану.

1.Бағдарламалық жасақтама  деп нені айтамыз?

2.Бағдарлама жасақтамалырының негізгі деңгейлерін  ата? Олар өзара қалай  байланысады?

Практикалық тапсырма
1.Операциялық жүйесінің қосымша қолданбалы программаларды  ретімен тізіп шығу

компьютерде.

2. Қолданбалы программаларды компьютерден көрсету. Орнатылған мезгілдерін айтып беру.

Ой – толғаныс ИНСЕРТ кестесін толтыру
Білемін Жаңа ақпарат Тосын нәрсе Білгім келеді
Бағалау Екі жұлдыз , бір тілекті қағаз бетіне түсіріп , кезекпен сол жазғанды оқып беру .Мысалы : Айгерім 1- Қуандық -1 екеуі біріне бірі жазып , мысалы :Айгерімге деп қабырғаның кез – келген жеріне орналастыра отырып  , әркім өзінікін және басқаның жұмысына берген бағаны  оқып хабардар болады .