Операциялық жүйе

31
Сабақтың тақырыбы: Операциялық жүйе
Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларды сыни  түрғыдан ойландыра отырып  дербес компьютердің есептеу жүйесі анықтайтын , операциялық  жүйенің даму  кезендерімен таныстыру

2.  Операциялық жүйесінің даму сатыларын тірек сызбалармен көрсету

3. Оқушылар   арасындағы  диалогтік іс- әрекетті  белсендіру.

 

Нәтижесі Операциялық жүйенің  даму кезендерімен  олардың шығарылу   тарихын толығымен   оның басқарушы  және өңдеуші  программалар кешенін біледі.

Бір  мезгілде  жұмыс  жасайтын  операциялық  жүйелерді анықтай алады.

Сілтеме диалогтық оқыту 12 бет
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта ,  интернет, оқулық, ситуациялық карточкалар
Қызығушылығын арттыру  Компьютерде жұмыс жасаған кезде қайта-қайта өшіп болмаса не істер едіңдер
Жаңа сабақ: Операциялық жүйе
Кезең Сабақ бөлімдерінің мақсаты Сабақтың өту барысы Оқушының іс-әрекеті Сабақтың әдісі
Білім Ұйымдастыру кезеңі,  ойлану

 

1.Оқушылар осы  берілген сұрақтарға жауап бере отырып компьютерде өз беттерінше    жұмыс жасай біледі. Жеке жұмыс
Түсіну Оқулықпен жұмыс Әр топқа оқулықтан тапсырма беремін.

 

Әр топ  оқулықтан оқығандарын  талдайды Топпен жұмыс
Қолдану Ой толғаныс:

 

 Операциялық жүйенің  негізгі сипаттамалары  жайлы тапсырма  беремін

Егерде компьютерде жұмыс жасап жатқан кезде аяқ асты компьютер өшіп , яғни  ОЖ өшип қалды не істер едіңдер.

Программаны қалай орнатар едіңдер.

Оқушылар топта осы ситуацияларды шешімін тауып, Интернетке сүйене отырып  ОЖ орнатудағы алғашқы қадамдарын өздері табады. Топпен жұмыс
Талдау Шағын пікірталас 3.Операциялық жүйенің ең алғашқы жылдан бастап шыққан бастап қазіргі кезендердегі ОЖ түрлері мен оның айырмашылықтары мен  ұқсастықтары жайлы (шағын пікірталас)

2. «Операциялық жүйені орнату » бейнефильм көрсету

 

1.Оқушылардың пікірін, өз ойларын айтады.

2.Бейнефильмдегі  орнатылған ОЖ талдап ең оңай жолмен орнатылу ретін талқылайды.

Топпен жұмыс

 

Жинақтау (синтез.) Алған білімді жинақтау  Операциялық жүйені топпен бірге екі компьютерге ОЖ-нің бастапқысын  орнатып көреді Программаны орнатып кореді. Топпен жұмыс

 

Бағалау  Сабақ барысында

оқушы көзқарасы

Оқушылардың сабақ соңындағы түйін сөзі. Формативті бағалау. Анализ, синтез, қорыту.