Дискіні тексеру құралдары , дифрагменттеу

98
Сабақтың тақырыбы : Дискіні  тексеру құралдары , дифрагменттеу
Сілтеме: Оқулықтағы ресурстарды пайдалану ,қосымша оқыту дістері .
Жалпы мақсаттары :        Дискіні  тексеру құралдары  жайлы ақпарат іздете отырып басқа топқа мәлімдеу  ,қаншалықты қажет екендігін көрсету .

Топпен жұмыс жүргізу арқылы оқушылардың бір- біріне деген қамқорлығын анықтау ,қосымша материялдармен қамту ,

Ұжымдасу барысында бір – біріне деген сыйластық ,ілтипатпен тыңдай білуге ,өз –өзіне деген сенімін арттыру ,жалпы ережеге сүйенуге дағдыландыру

Оқыту нәтижесі : ·         Дискіні  қанадай жолмен  дифрагменттеу  не екендігінен хабардар болады

·         Оқушының сабаққа деген көз – қарасының жаңаша қалыптасуына ықпалы;

·         Топпен жұмыстың ұйымшылдыққа жетелейтінін дәлеледеу ;

Пайдаланатын әдістер Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ;

ДЖИКСО әдісі арқылы бірін бірі оқыту ;

Топтық жұмыс ;

Дарынды оқушылармен жұмыс.

АКТ – ны пайдалану (АКТИВВОТ)

Ұйымдастыру кезеңі

 

Топпен жұмыс :сыныпты карта 1 ,2,3сандары жазылған стикерлер үлестіру арқылы   3 топқа бөлу
Үй тапсырмасын тексеру :

1.Компьютерге антивирусты орната алады

2.Онымен жұмыс жасай алады

3.Дисклерді компьютерде тексере алады

Осы критерелерге сүйене отырып  формативті бағалау

Қызығушылығын ояту

 

 (АКТ пайдаланады)

Тақырыпқа байланысты видиоролик

«Дискіні дифрагменттеу»

Бүгінгі тақырыпқа байланысты видио  , сабақта шамалы биотехонолгия , гендік инженерия , будандастырудың типтерін қайта пысықтауға арналған тапсырма ны көрсету

Мағынаны ажырату Жаттығулар

ДЖИКСО әдісі

1..Дискіні тексеру құралдары

2.Дискіні  үзіндісіздендіру

Осы екі тапсырманы  2 топ жеке ала отырып ,  компьютерде  орындап  көрсету.
 2  топ ішіндегі лидерлерды жеке топқа  алып  , оларға осы тақырыпқа қандай қорытынды шығаруға болады , тақырып түйінін шығарту
Әр топ өздерінің жасаған жұмыстарын өз орындарында отырып қорғайды , ал қалған топтар солардың жасаған жұмыстарының тұсына барып  бақылау жасайды , бірақ жұмыс толық қорғалғанша кедергі келтірген топқа  айыппұл салынады (Мысалы : біреудің сөзін бөлгендері  үшін , олар сол сөзін бөлген адамның айтқанын орындауы керек )
Бағалау Өздік бағалау :критериялды бағалау өлшемдері :

1.Оқып шықтым ,басқалардың айтуы бар ,бәрін түсіндім ;

2. Шамалы түсінік қалыптасты ;

3.Компьютерде дискіні үніндісіздендірем  .

4. Қорытынды шығара аламын ;

5. Ертеңгі күні қолданысынта қолдана аламын

Активвотпен тест алу (төрт тақырып аясында )
Оқуға арналған тапсырмалар Оқулық , энциклопедия , ғаламтор ,т.б.барлық өткен материялды қайталап келу
Рефлексия Мұғалімге хат

Бұл хатта  осы сабақтардың сенің шамалы өзгеруіңе ықпалы болды ма , жоқ еш әсері болмады ма ,солар туралы пікіріңді білдірсең …